Bar Too Much *****207****
dinsdag 22 oktober 2013 om 09:36
Goedemorgen.
Even met jongste naar de ortho, voorbereiding voor het plaatsen van zijn beugel volgende week.
Daarna boodschappen doen en dan weer verder met de bergkast.
Kind heeft iig weer es een andere obsessie dan gamen, dat is al leuk.
Even met jongste naar de ortho, voorbereiding voor het plaatsen van zijn beugel volgende week.
Daarna boodschappen doen en dan weer verder met de bergkast.
Kind heeft iig weer es een andere obsessie dan gamen, dat is al leuk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 24 oktober 2013 om 08:49
donderdag 24 oktober 2013 om 09:33
donderdag 24 oktober 2013 om 11:49
vrijdag 25 oktober 2013 om 13:05
Goeiemiddag barrers, sorry, dat ik er op het ogenblik niet veel ben, maar ik ben vaak toch wel heel moe na mijn therapie op de longrevalidatie....
Maar alles gaat heel goed, ik heb een loopband gekocht en loop iedere dag een poosje op de band, dit gaat steeds beter-derderder. Verder ga ik vanmiddag eindelijk weer genieten van de eerste schaatswedstrijden, heb daar zo een zin in. Ik lees wel steeds mee hoor, zie ook, dat Mir weer grote brullen kan geven en dat Jootje's interesse is gewekt door de brainfunktie (waar ik mij iedere dag nog over verbaas, hoe raar, dat kan werken) en Joopp blijft het kantelen er in houden
Hee, en Yetje, wees blij, dat jouw dochters nog niet het avontuur opzoeken, dat kan opeens zomaar gebeuren en ojee, dan zit je als ouder vaker in de rats, dan je lief is, eeeeerlijk waar.......
Maar alles gaat heel goed, ik heb een loopband gekocht en loop iedere dag een poosje op de band, dit gaat steeds beter-derderder. Verder ga ik vanmiddag eindelijk weer genieten van de eerste schaatswedstrijden, heb daar zo een zin in. Ik lees wel steeds mee hoor, zie ook, dat Mir weer grote brullen kan geven en dat Jootje's interesse is gewekt door de brainfunktie (waar ik mij iedere dag nog over verbaas, hoe raar, dat kan werken) en Joopp blijft het kantelen er in houden
Hee, en Yetje, wees blij, dat jouw dochters nog niet het avontuur opzoeken, dat kan opeens zomaar gebeuren en ojee, dan zit je als ouder vaker in de rats, dan je lief is, eeeeerlijk waar.......