Mode & Beauty alle pijlers

Bestelling esprit.com?

15-10-2013 18:21 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen. Anderhalve week geleden heb ik een bestelling bij esprit gedaan en deze is nog steeds niet geleverd. De postnl - code geeft aan dat zij het pakketje nog moeten ontvangen.

Mailen maar de esprit website heeft geen zin. Email-programma geeft 'onbestelbaar' aan.

Weten jullie of er iets aan de hand is? Zijn ze failliet ofzo? Of waarom duurt het zo lang?
Ze gaven bij mij zelfs aan dat ik alles (!) maar opnieuw moest bestellen, als ik het echt (?) wilde hebben.

De communicatie verdient geen klantvriendelijkheidspluim. Ik heb nu tot viermaal toe geen antwoord gekregen op de vraag hoe ik naar hun hotline kan bellen.
Hier hetzelfde probleem, vanaf de 6e is mij zending al aan het voorbereiden. Alles betaald en daarna het bericht gekregen dat er een deellevering plaats zou vinden, omdat een aantal artikelen uitverkocht waren. Pas bekend na betaling. Baal er flink van. Voortaan maar gewoon in de winkel kopen en anders bij een andere internetaanbieder kleding kopen. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij Esprit, maar het duurt wel erg lang nu!
quote:Chantilly21 schreef op 17 oktober 2013 @ 14:00:

Hier hetzelfde probleem, vanaf de 6e is mij zending al aan het voorbereiden. Alles betaald en daarna het bericht gekregen dat er een deellevering plaats zou vinden, omdat een aantal artikelen uitverkocht waren. Pas bekend na betaling. Baal er flink van. Voortaan maar gewoon in de winkel kopen en anders bij een andere internetaanbieder kleding kopen. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij Esprit, maar het duurt wel erg lang nu!Je kan ook achteraf d.m.v. een acceptgiro betalen hoor..
Dat weet ik, ik hou er alleen niet van om spullen al in huis te hebben en het niet te hebben betaald. Mij kennende vergeet ik het dan en krijg ik aanmaningen.
Ha! zojuist kreeg ik de volgende mail:

Beste Blueridge73,

Tot onze grote spijt zijn er momenteel massaal problemen met de bezorging van onze leveringen via PostNL. Ons logistieke team werkt hard aan een oplossing, zodat uw pakketje zo snel mogelijk zal worden bezorgd.

We vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt van ons nog een e-mail zodra de problemen zijn opgelost en uw pakketje wordt bezorgd.

Als kleine compensatie voor het ongemak geven we u als extraatje een code voor 10% korting op uw volgende bestelling in de Esprit online shop.

Nou ja, eerst dit maar eens binnenkrijgen en dan beslis ik wel of ik nog weer eens wat ga bestellen.
Wat raar he?

Hoe zou dat kunnen? Ligt misschien wel bij Esprit zelf. Ik heb de afgelopen weken probleemloos pakketjes ontvangen en verzonden, gewoon na een dag al bezorgd. Zoals het hoort.
Nou, ik heb dus gebeld en gemaild.

Per mail heb ik nog niets terug ontvangen. Wel heb ik een email ontvangen of ik feedback wil geven op de juiste maat. Lijkt mij een prima deal: Zij zorgen dat ik het pakketje vandaag heb, en dan geef ik feedback.

En ik heb gebeld. Esprit geeft aan dat het probleem bij TNT ligt omdat zij daar mijn pakket reeds hebben aangeboden, maar TNT de T&T code niet goed gematcht krijgt. Probleem is nog niet opgelost maar er wordt hard aan gewerkt (what else...) en met een beetje geluk hebben we (ik en 30.000 anderen) volgende week ons pakket in huis. Afwachten dus...
quote:blueridge73 schreef op 17 oktober 2013 @ 15:23:

Ha! zojuist kreeg ik de volgende mail:

Beste Blueridge73,

Tot onze grote spijt zijn er momenteel massaal problemen met de bezorging van onze leveringen via PostNL. Ons logistieke team werkt hard aan een oplossing, zodat uw pakketje zo snel mogelijk zal worden bezorgd.

We vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt van ons nog een e-mail zodra de problemen zijn opgelost en uw pakketje wordt bezorgd.

Als kleine compensatie voor het ongemak geven we u als extraatje een code voor 10% korting op uw volgende bestelling in de Esprit online shop.

Nou ja, eerst dit maar eens binnenkrijgen en dan beslis ik wel of ik nog weer eens wat ga bestellen.

Die mail kreeg ik net ook.

Hoe dan ook, vanmorgen zonder rokje gesolliciteerd (had wel wat anders aan ) en guess........ ik heb een baan!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:wendy7474 schreef op 17 oktober 2013 @ 15:29:

Wat raar he?

Hoe zou dat kunnen? Ligt misschien wel bij Esprit zelf. Ik heb de afgelopen weken probleemloos pakketjes ontvangen en verzonden, gewoon na een dag al bezorgd. Zoals het hoort.

Esprit komt nooit na een dag bestellen of je moet met express (of zoiets) bestellen wat extra geld kost.

Ik ken wel onlineshop die wel hanteren voor 15-17 uur besteld morgen in huis.
Hoera, de postbezorger schijnt onderweg te zijn! Nou, dan blijf ik de hele middag thuis

Hebben jullie de boel al binnen?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Yes! Ik heb mijn pakket ontvangen!!!
Ik ook net! Ach... en toch maar gelijk weer bijbesteld
Ik heb nog steeds niets, maar keek net op mijn T&T en daar staat dat het pakket onderweg is. Nou, spannend, we zullen het zien!

Fijn dat het voor de rest ook goed gekomen is
Volgens mij ligt het toch echt aan de Esprit en niet aan TNT. Vorige twee dagen na elkaar iets besteld bij Esprit. Van het ene pakket een mailtje gehad dat hij verzonden is. Van de andere een mailtje gekregen dat ze het zo druk hebben en dat de levering vertraging oploopt (stond er overigens ook al bij toen ik het bestelde).
Er stond nu ook bij mijn bestelbevestiging dat het zo maar zo kan zijn dat een product wat ik bestel, uitverkocht is omdat iemand anders het ook op dat moment heeft besteld. Dat is nieuw geloof ik.
quote:felice71 schreef op 21 oktober 2013 @ 09:51:

Er stond nu ook bij mijn bestelbevestiging dat het zo maar zo kan zijn dat een product wat ik bestel, uitverkocht is omdat iemand anders het ook op dat moment heeft besteld. Dat is nieuw geloof ik.Dat heb ik er ook al een tijdje bij zien staan en ook dat je de hele bestelling evt nog kunt annuleren via mijn esprit. Gelukkig nog geen last gehad van ineens uitverkochte artikelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven