Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal happy met die Heston week.

Vandaag geweldig wat hij weer temaken in zo`n korte tijd. Prachtige gerechten toch weer.

Vandaag viel Richi (schrijf je zijn naam zo?) een beetje tegen. Die sneeuwpop vond ik niets.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk voor Daniel, dat hij mee mag met Heston.

Die wordt ook steeds beter he
.
quote:mandylion schreef op 14 oktober 2013 @ 19:02:

Leuk voor Daniel, dat hij mee mag met Heston.

Die wordt ook steeds beter heIn het begin was hij mij helemaal niet opgevallen. Laatst pas met het geweldige ontbijt gerecht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Daniel
Ik vond die tuin van Heston helemaal geweldig, hoe komt die man erop om zoiets te gaan maken.
Ja ze is eruit
Net nu ik haar eindelijk wat beter te pruimen vond.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 oktober 2013 @ 00:58:

Ja ze is eruit

Als ze wat rook had gebruikt was het misschien beter gegaan. Hoop dat Samira de volgende is.
Leuke masterclass van Heston! Wil dit zelf ook proberen nu, maar geen van de ingrediënten in huis Bizar hoe onze "mind" werkt!
Zou dat hier te koop zijn die gedroogde ijs? Lijkt me wel cool om zoiets een keer te doen

Leuk dat Noelene eruit is
quote:mika65 schreef op 18 oktober 2013 @ 08:06:

Zou dat hier te koop zijn die gedroogde ijs? Lijkt me wel cool om zoiets een keer te doen

Lijkt mij ook geweldig!
Daniel en Rishi zijn echt van die blije baby's, heerlijk om te zien haha
Waarom is er vandaag geen masterchef !?

Ik kijk altijd bewust door de week niet dat ik op zondag heerlijk lamlendig de hele dag kan kijken.

En nu is er in eens een ander progamma.
quote:Derpina schreef op 20 oktober 2013 @ 15:04:

Waarom is er vandaag geen masterchef !?

Ik kijk altijd bewust door de week niet dat ik op zondag heerlijk lamlendig de hele dag kan kijken.

En nu is er in eens een ander progamma.Die uitzending is gister geweest.
Is er vandaag iemand uit gegaan? Heb het gemist
Nee niemand, eigenlijk had iedereen heel goed gekookt, alleen Lynton had een onderdeel van zijn gerecht weggelaten. De juryleden konden het niet eens worden omdat zijn gerecht verder helemaal perfect was en Christina ook foutjes had gemaakt. Dus uiteindelijk mocht iedereen blijven!
Bedankt Firene want ik kan vanmiddag de herhaling niet kijken
Ahhhh, Lynton gisteren...ik had hem zo willen knuffelen

Als ik even puberaal wegdroom zie ik mezelf al naar Australie vertrekken om daar samen met Lynton lang en gelukkig te leven
quote:Leaf schreef op 22 oktober 2013 @ 14:53:

Als ik even puberaal wegdroom zie ik mezelf al naar Australie vertrekken om daar samen met Lynton lang en gelukkig te leven Hij is wel een lekker ding ja
quote:Leaf schreef op 22 oktober 2013 @ 14:53:

Als ik even puberaal wegdroom zie ik mezelf al naar Australie vertrekken om daar samen met Lynton lang en gelukkig te leven

Kun je als je daar bent tegen Manu zeggen dat ik op hem wacht.

Dat accent.
Het was terecht, maar Daniel
quote:yolo8 schreef op 23 oktober 2013 @ 20:16:

Het was terecht, maar Daniel

Ik vond het niet terecht.

Slagroom, fruit, schuimpjes in een glas gooien is toch niet echt een super gerecht.
Oeps, eigen schuld dikke bult ;) Ik moest het nog kijken maar ik dacht heee wat leuk een Masterchef topic! Nu weet ik dus al wie eruit is :( Haha! Ik neem het elke avond op en dan kijk ik het later op de avond, of de dag erna. Die Heston week was echt super :D
Daniël niét terecht! Net herhaling van gisteren gekeken.... Serieus, kijken wordt nu minder leuk. Hestonweek vond ik geweldig btw
Kelty Het loopt op z'n einde nu. Gelukkig My Kitchen Rules nog met de Aziatische bitches!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven