Gezondheid alle pijlers

Braken

24-10-2013 08:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen

Ik heb elk morgen heel slecht gewoonte en dat is een lekker bakje koffie met een sigaretje bij. Nadat ik klaar was , kreeg ik een heel blackout voor mijn ogen en ik werd heel erg misselijk. Nog niet eens een minuut later stond ik al te braken. En nee ik had ervoor niks ontbeten. Eerlijk gezegd, ik heb dit nog nooit zo erg gehad dat ik kort daarna moest overgeven. Wat kan dit zijn? Misschien heb ik al een antwoord op mijn vraag maar zoals ik net zei, is dit

nieuw voor mij.
Ik heb het idee dat jij graag hier een antwoord wil waar je op zit te wachten. In dat geval zou ik stoppen met roken.
Griep? Koffie/sigaret verkeerd gevallen? Zwanger?

Sorry, via het forum een diagnose stellen is wat lastig.
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Wat is dan je eigen antwoord op je vraag?
Ik zeg kruidvat en 5 euro....... Wedden?
Waarschijnlijk niets. Gaat vanzelf weer over. Of je krijgt griep. Of je bent zwanger.
De koffie was over datum.
Als je graag een maagperforatie wil, lekker blijven doen een peuk en koffie op je nuchtere maag...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Misschien moet je eerst ontbijten voor je een sigaret opsteekt..

Op een nuchtere maag , bak koffie en een sigaret kan niet goed zijn ..

Dat je dat zelf niet had bedacht eigenlijk ?!
Kan iedereen gebeuren met zo'n slechte gewoonte.

En ik weer waar op je het wilt gooien maar je blijf gezellig roken en koffie drinken? Lekker verantwoordelijk zeg. Je wilt echt graag.
En gezien al je vorige topics is het geen slecht idee om eens een psychologe te bezoeken..
ik heb geen sterke maag, en heb dat soms ja. Bij mij is het geen probleem (wel lastig).

Maar jij: roken, drugs (loepje), zou misschien wat beter voor jezelf moeten zorgen?
koffie en sigaret zijn verkeerd gevallen op je lege maag (logisch). De volgende keer eerst iets eten.
quote:destiny168 schreef op 24 oktober 2013 @ 08:42:

. Eerlijk gezegd, ik heb dit nog nooit zo erg gehad dat ik kort daarna moest overgeven

Wel langer daarna? Of misselijk maar net niet over gegeven? Wat moet ik mij bij deze zin voorstellen?

Je weet het antwoord al; stoppen met roken en koffie drinken, zeker op de nuchtere maag. Als je goed voor jezelf gaat zorgen, zou je dat hele lekkere bakje koffie en sigaretje als kiespijn willen missen, wanneer je merkt dat je zonder veel beter in je vel zit.
Iemand die ik ken had dat ook en ach gewoon doorgaan totdat ze op een gegeven moment bloed erbij begon op te spugen. Is weer goed gekomen maar wel zonder de sigaret.
Ik ben al 12 jaar rookvrij Toen ik nog rookte, had ik ook last van extreme misselijkheid. Kun je niet het roken dan na het ontbijten doen? Of eigenlijk... is stoppen geen optie voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven