Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Caribou schreef op 23 oktober 2013 @ 13:19:

Beste mods, zouden jullie de titel van mijn topic

Recepten die je van te voren kunt klaar bereiden

willen veranderen naar iets dat taalkundig prettiger is?

Bijvoorbeeld: Gerechten die je van te voren kunt maken?

Thanx!

Beste Caribou,

Ik heb de titel veranderd in Gerechten die je van tevoren kunt maken

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De topics Ervaringen met een kinderpsycholoog en Man wil scheiden, baby... zijn verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVvia
Het topic Zoek naar oudere vrouw.. is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De topics Tips Low budget Warm Welkom zijn samengevoegd in dit topic Low budget - Warm welkom.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hier hebben ze een ledenstop aangekondigd.

Zwanger worden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het topic Collega gaat vreemd?! is verplaatst naar Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De topics Zoek naar oudere vrouw en Op zoek naar een mooie volle vrouw zijn verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mods ik heb een vraag; ik heb in de afgelopen week meerdere items gestaft en ik zie dat alles blijft staan en er niks mee gedaan wordt. Ik kan best begrijpen dat jullie moe worden van bepaalde topics met bepaalde berichten, maar toch. In mijn vorige post hier heb ik ook al eens gewezen op artikel 1 NL strafrecht.

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om al die items opnieuw te gaan staffen (vind ze te schokkend om ze nog een keer te moeten lezen) dus ik hoop dat jullie alsnog gaan modereren in die betreffende topics (heb net weer een paar gestaft).
Zou mijn account geanonimiseerd kunnen worden?

Bedankt!
Ik zit nu mobiel, kan niet staffen.

Maar kan een mod even naar Debby4u kijken, nieuwe topic eetlijstjes 3?
Er is iets raars met het topic 'Nog steeds wakker' op Overig.

In de lijst staat dat de JuniorModeratorViva hem geopend heeft, maar bij opening blijkt dat ene Debby4u te zijn. Met een zéér onbegrijpelijk bericht trouwens. Kan dat even nader beschouwd worden?
quote:Ratsmodee schreef op 24 oktober 2013 @ 19:19:

In de lijst staat dat de JuniorModeratorViva hem geopend heeft, maar bij opening blijkt dat ene Debby4u te zijn. Met een zéér onbegrijpelijk bericht trouwens. Kan dat even nader beschouwd worden?Dat is vreemd idd, net als het hele topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ratsmodee schreef op 24 oktober 2013 @ 19:19:

In de lijst staat dat de JuniorModeratorViva hem geopend heeft, maar bij opening blijkt dat ene Debby4u te zijn. Met een zéér onbegrijpelijk bericht trouwens. Kan dat even nader beschouwd worden?Het was de bedoeling dit bericht terug te plaatsen in het topic Nog steeds wakker. Dit is echter niet mogelijk, blijkt nu.

Het bericht is om verwarring te voorkomen opnieuw verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVva
quote:Miss_Marvellous schreef op 24 oktober 2013 @ 13:16:

Mods ik heb een vraag; ik heb in de afgelopen week meerdere items gestaft en ik zie dat alles blijft staan en er niks mee gedaan wordt. Ik kan best begrijpen dat jullie moe worden van bepaalde topics met bepaalde berichten, maar toch. In mijn vorige post hier heb ik ook al eens gewezen op artikel 1 NL strafrecht.

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om al die items opnieuw te gaan staffen (vind ze te schokkend om ze nog een keer te moeten lezen) dus ik hoop dat jullie alsnog gaan modereren in die betreffende topics (heb net weer een paar gestaft).

Beste Miss_Marvellous,

Ik heb de moderators gevraagd dit topic opnieuw even te monitoren en de nog openstaande stafjes te beoordelen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Hoe kan dit? is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Ha mods,

ik had voor een bepaald topic speciaal een nieuwe nick gemaakt, omdat ik met dat topic wel vrij herkenbaar kan zijn. Maar nu wil ik graag met deze nieuwe nick anoniem verder kunnen, dus kan het betreffende topic verwijderd worden? elsa.alexis in "Iemand zoeken in Duitsland - waar te beg..."

Alvast bedankt.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 oktober 2013 @ 19:31:

[...]

Beste Miss_Marvellous,

Ik heb de moderators gevraagd dit topic opnieuw even te monitoren en de nog openstaande stafjes te beoordelen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaBedankt!
De topics Goeie mobiels voor weinig geld!! zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elsa.alexis schreef op 25 oktober 2013 @ 00:58:

Ha mods,

ik had voor een bepaald topic speciaal een nieuwe nick gemaakt, omdat ik met dat topic wel vrij herkenbaar kan zijn. Maar nu wil ik graag met deze nieuwe nick anoniem verder kunnen, dus kan het betreffende topic verwijderd worden? elsa.alexis in "Iemand zoeken in Duitsland - waar te beg..."

Alvast bedankt.

Het topic is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic Verzekeren tegen verlies van inkomen mogelijk is verwijderd in verband met een enquete.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2013 @ 18:33:

Hier hebben ze een ledenstop aangekondigd.

Zwanger worden!Nog steeds.
Beste mod,

Mag er een slotje op het topic wachten, wachten, wachten, deel 2 op de pijler zwanger? We hebben ondertussen een nieuwe geopend.
En mbt ledenstop heb ik een vraag...wat zijn precies de grenzen van het afbakenen voor wie een topic bedoeld is?
Voor zover ik weet mag je helemaal geen grenzen afbakenen. Het forum is voor iedereen, en iedereen mag dus ook reageren waar hij/zij wil. Forummers die een besloten clubje willen kunnen uitwijken naar Facebook of Hyves of zo.
Het topic Ik erger me aan zijn kind is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven