TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
@ Liesje wisselend soms is het er en dan weer even niet (misschien vergeet ik het dan ook of let ik er niet op) Merk wel (sorry) dat m'n ontlasting anders is. Waar het normaal geen probleem is is het nu 'harder'. (BAH :P )

Ik merk wel door jou positieve nieuws dat ik heel nieuwsgierig word naar volgende week :P Ergens ben ik heel bang dat ik mezelf blij maak met niets door dit te voelen. Liever voel ik niets
@Forestfruit: Dank je wel!! Ooh, ik hoop zo dat de tabel hier voor het einde van het jaar helemaal vol staat met cheerleaders! Ik gun het jou ook zo!! Misschien nu toch maar die tarwekiemolie-capsules gaan bestellen

@Elsy: Dat snap ik helemaal. Ik had dat de vorige ronde ook: was zelfs bang om te gaan testen. Dat had ik vandaag helemaal niet, omdat ik er niets van verwachtte. Mijn reactie had eigenlijk gefilmd moeten worden: "Eh, huh???" - test onder de lamp houden - "Echt?" - ondertussen naar de slaapkamer lopen - "Schatje!" - test onder man zijn neus duwen - "Ik zie twee streepjes!".
Hahaha hoe vond je man het nieuws trouwens. Hebben jullie even een flink ronde dansje gemaakt ?

Nou ik wil eigenlijk niet testen op m'n NOD tot nu toe elke keer getest smorgens en in de loop van die dag ongesteld geworden. Dus mijn test datum staat op z'n vroegst op 2 november en niet eerder!
Liesje Gefeliciteerd meid!!

Heb ook de tarwekiemoliecapsules geslikt, slik ze nog steeds. Heb ze van het kruidvat. Zijn doorzichtige bolletjes.

kom straks op de rest reageren, was het huis aan het poetsen.
Jaaa Liesje wat fantastisch!! Gefeliciteeerd!! Ben je altijd zo vroeg wakker of kwam dat omdat je vandaag mocht testen? ;)

Wat een top weekend is t voor jullie!!
@Elsy: Mijn man is ook helemaal happy. Hij reageert emotioneler op het nieuws dan ik, terwijl ik echt de jankerd ben hier in huis Hij heeft vanmorgen al een paar traantjes weggepinkt, dat is bij mij nog niet aan de hand geweest. Dringt nog niet zo door geloof ik... Begrijpelijk dat je je NOD nog even afwacht. Ik ga heel hard voor je duimen!

@Cupcakegirl: Thanks!! Hoe gaat het met jou nu?

@Mousi: Dank je wel!! Ben wel vaak vroeg wakker maar dit kwam inderdaad omdat ik mocht gaan testen. Moest om 3.00 uur nodig plassen en baalde daar al van. Heb die urine niet opgevangen. Vanaf 3.00 uur heel licht geslapen, werd regelmatig wakker van man zijn gesnurk. Om kwart over vijf ben ik maar opgestaan, voelde een lichte aandrang om te plassen en heb ik die urine wel opgevangen. En ja, daarna kon ik dus niet meer slapen Manlief overigens ook niet, dus het was zeer vroeg deze zaterdag. Dat zullen we vanavond wel voelen vrees ik Maar gelukkig nu ook vakantie, dus we hebben een hele week om bij te komen!
Zo, een paar dagen niet online en ik zie al vier dansende smilies!!! Gefeliciteerd allemaal!!
Wow liesje wat geweldig! Van harte gefeliciteerd meid en geniet van dit super leuke nieuws dit weekend!
Liesje, ik hoop t ook dat iedereen voor t eind van het jaar een cheerleader heeft

Ik ga de tarwekiemolie vanmiddag nog halen, helemaal nu ik lees dat jij, cupcakegirl, het ook gebruikt hebt.

Kwam tijdens het opruimen vanochtend een cadeaubon van de tuinen tegen en ik wist al niet wat ik er voor moest halen.

Nu dus wel!

Fijne dag dames.
Joehoeee Liesje!! gefeliciteerd!! wat fijn voor je :-))

@hier; ben nog niet eens een volle dag ongesteld geweest. (als dat het was) het was in ieder geval geen mensturatie zoals normaal. Ik heb nu ook weer normale afscheiding en er is geen bloed meer te zien. Ik weet nu niet zo goed vanaf wanneer ik moet tellen of dat ik mijn ouder MBD aan moet houden..

Wat zouden jullie doen?
@forestfruit: ik las net ergens dat tarwekliemolie ook kan zorgen voor een langere cyclus..?!?

Maar hier dus alleen maar goede ervaringen ermee?
Als je bang bent voor een te lange cyclus kun je het ook slikken vanaf je eisprong.

Liesje

Hier gaat het goed. voel nog niet zo veel. Dus ja, wacht het maar af! Kan de tijd wel om kijken tot het 8 november is. Voel jij iets?

Summer

Ja moeilijk. Ik heb ovulatietesten gebruikt dus misschien is dat ook een tip voor jou? De dipsticktestjes op internet zijn niet duur.
Dank jullie wel allemaal!!

@Forestfruit: Groot gelijk! Twee vliegen in een klap dus, als je voor die bon Tarwekiemolie koopt, fijn!

@Summer: Wat enorm balen zeg, dat "gedoe" allemaal Lijkt me echt heel vervelend. Vind het ook lastig met die telling, denk dat ik dit toch als een menstruatie zou beschouwen. Echt heel erg balen voor je!

@Mousi: Oh, dat was mij niet bekend, dat het voor een langere cyclus zou zorgen! Ik heb er geen last van gehad: 28, 27, 29, 30, 28 en 29 dagen. Ik heb er weinig van gemerkt maar misschien had er geen innesteling plaatsgevonden als ik het niet geslikt had? En misschien evengoed wel, ik weet het niet Teunisbloemolie zou je cyclus reguleren (misschien zelfs verkorten?) dus als je bang bent voor een verlenging van je cyclus is die combinatie wellicht aan te raden?

@Cupcakegirl: Snap dat je de klok vooruit kijkt! Is inderdaad afwachten nu... Ik voel ook niets, dus moet regelmatig op de test kijken of het wel echt waar is. Geloof dat het testresultaat na 24 uur verdwijnt, dus dan kijk ik maar naar de foto ervan Ik heb de verloskundige nog niet gebeld en ook moeders voor moeders niet. Volgende week maandag komen we terug van vakantie (we vertrekken a.s. maandag) en dan doe ik opnieuw een test. Als daar "Zwanger 3-4 weken" komt te staan, dan ga ik bellen. Vind het nu nog allemaal eng om dat soort stappen al te zetten...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa liesje!!!! Wat gaaf! Ben super blij voor je! Zijn we bijna tegelijk uitgerekend, ik 30 juni!
Ik de 24e. Ook niet zo ver ervan af toch?
@Tijgerprintje en Cupcake: Is inderdaad snel na elkaar allemaal, leuk!! Tijgerprintje, heb jij al contact gehad met de verloskundige? En ga je meedoen aan Moeders voor Moeders? En jij Cupcake?
Tarwekiemolie capsules zijn binnen! Heb die an het kruidvat gekocht. Klopt t dat ze normaal voor stress zijn? Of heb ik de verkeerde? Zag geen andere dan deze eerlijk gezegd. Hopelijk helpen ze ook voor niet zwangeren onder ons!
Jemida

Is een glazen potje met een groene wikkel.

Denk dat je de goede hebt. Kost een paar euro.

Liesje

Ik mag niet meedoen aan Moeders voor moeders. Heb na de eerste bevalling een bloedtransfusie gehad en dan mag je niet meer meedoen.
Ja cupcake, dan heb ik de goede! Neem meteen de eerste vnv in. Wij gaan vanaf nu weer bezig om de dag. Dinsdag was mijn laatste menstruatiedag. Ik ga nu niet alleen de dagen rond de eisprong sex hebben naar gewoon zolang mogelijk door. Voor ons niet even simpel want het wordt toch een verplicht nummertje nu. Jammer dan, het is voor een goed doel!!
@Cupcake: Oke, dat is begrijpelijk. Klinkt heftig, die bloedtransfusie...was een flinke bevalling dus?

@Jemida: Ja, dat is de goede! Tarwekiemolie zou er inderdaad voor zorgen dat je meer aankunt in tijden dat er veel van je wordt gevraagd. Nu is er niet veel van me gevraagd de afgelopen maanden maar ik had ook niet het idee dat ik dat beter aan zou kunnen Maar wie weet heeft het wel geholpen bij de innesteling. Ik ga voor jullie duimen dat je er baat bij hebt!! Heel veel succes deze ronde! Het is inderdaad voor een goed doel, ik hoop het zooo voor jullie!
Idd cupcakegirl dat is heel dichtbij elkaar!! Leuk!!

@liesje, ik heb met de huisarts gebeld. Ik moet pas over een aantal weken komen maar vertelde me wel wat ik van nu af aan niet meer eten mocht en zo. Even later belde ze me nog terug omdat ik een medicijn gebruikte dat niet mocht. Gelukkig heb ik die al een aantal weken niet nodig gehad. Nu heb ik een andere vorm voorgeschreven gekregen.

Ik heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders, ik hoop dat ik wat voor hun betekenen kan.

Iedereen een fijne zondag!
@Tijgerprintje: Fijn dat je huisarts extra informatie verstrekte! Dat hoort eigenlijk ook zo maar ik geloof niet dat dat nog veel gebeurt. Loopt de afspraak met de verloskundige dan via de huisarts? Mij is verteld dat ik zelf een afspraak kan maken bij een verloskundige en dat ik de huisarts alleen maar hoef te informeren over mijn zwangerschap en wie mijn verloskundige is...
Blegh ik wil van het bankje af maar ik moet nog een week wachten... Ben toch niet zwanger deze maand, door drukte is er veel te weinig gebeurd in bed

*klaagmodus uit*

Zwangere meiden, echt leuk dat jullie hier nu blijven meeschrijven!

Ik lees ook nuttige dingen waar ik (hopelijk) straks zelf ook over moet gaan nadenken. Verheug me er wel heel erg op, ook het vertellen aan familie en vrienden als het zover is... Wanneer willen jullie dat doen?

@tijgerprintje en liesje: ik heb tot nu toe altijd gehoord dat je gewoon zelf de verloskundige kan bellen voor een intake, zonder langs de huisarts te gaan. wel fijn natuurlijk om die in te lichten, kunnen ze er ook rekening mee houden bij het voorschrijven van medicatie etc
Lady, 1x kan genoeg zijn, daar is mijn jongste zoon het bewijs van! It ain't over 'till it's over! Nog een week is wel lang. Gelukkig kun je hier je ei kwijt
Lady

Onze jongste is ook van een 1 keer die maand seks.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven