Allerhande oktober 2013

15-10-2013 22:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand al wat geprobeerd uit de allerhande van deze maand? En beviel het?

Ik ga dit weekend denk ik de kip stoofpot maken, met extra peper in ieder geval, want dit recept is nogal ongekruid.
Kook de laatste maanden alleen nog maar met Rudolph van Veen.
Er staan wel lekkere recepten in, maar mijn hemel, zo hebben de lay out veranderd en nu kan ik ze maar heel slecht lezen ondanks mijn leesbril.
Ik moet mijn weg er nog een beetje in vinden, maar zag wel wat lekkere dingen. Helaas ben ik sinds een paar weken op dieeet en mag ik allene hoofdgerechten van 600 kcal van mezelf, Allerhande gaat daar toch nog relatief vaak overheen (in elk geval in de dingen die mij aanspreken :D).

Ik wil nog wel iets gaan proberen uit de allerhande, maar ben alweer vergeten wat ;)
Ik ga deze week de pompoenstoofschotel proberen.
Ha leuk topic!! Nou ik heb de pompoen (flespompoen) geroosterd, hij was iets meer zwart dan de afbeelding, maar heb er wel van genoten! Ik vond helaas de vorige uitgaven van de taarten niet zo leuk, en deze weer wel!
Ik had ook de pompoen gemaakt, lekker!

En wil die championtaartjes binnenkort maken, moet alleen even vormpjes halen ergens.
Ik vond dat er heel veel leuke gerechten in staan! Wil binnenkort een stoofschotel maken.

Morgen ga ik de Thaise pompoensoep maken.
Gisteren de pompoen stoofschotel gemaakt. Was echt heel lekker, heb half gerookte paprikapoeder gebruikt, dat helpt behoorlijk
De franse kipstoof was lekker! Vanavond het restje. En de kippendij is in de bonus deze week!
Eens jersey77! Ik heb het overigens met kipfilet gemaakt, was ook prima te doen. En ui in plaats van sjalot. Verder heb ik er wat peper en extra groente aan toegevoegd. (Prei) Het viel in de smaak dus we aten het 2 keer in een week.

Ik ga vandaag se stoofpot met pompoen en linzen maken. En van de week de marokkaanse stamppot moet pompoen en kikkererwten. Ben erg benieuwd!
quote:magnolia81 schreef op 26 oktober 2013 @ 12:47:

Ik ga vandaag se stoofpot met pompoen en linzen maken. En van de week de marokkaanse stamppot moet pompoen en kikkererwten. Ben erg benieuwd!Inmiddels de stoofpot gemaakt en het was heerlijk! Mijn vriend vond het ook lekker en dat terwijl hij niet zo van pompoen houdt. De chorizo geeft het net dat beetje pit wat er nodig is. En ipv witte port gewoon rode gebruikt. Wilde niet speciaal witte port kopen.
ik heb de boeuf bourginon gemaakt: Heerlijk!
Goed idee van die prei, girl. Doe ik de volgende keer ook.

De stoofpot met pompoen en linzen wil ik ook snel uitproberen! Lijkt me super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven