Heel erg gekwetst
zaterdag 26 oktober 2013 om 23:58
zondag 27 oktober 2013 om 00:15
zondag 27 oktober 2013 om 00:16

zondag 27 oktober 2013 om 00:17
quote:lama23 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:14:
Jullie begrijpen me toch nietMaar zeg een eerlijk, begrijp jij het wel? Ik kan me indenken dat je te laat naar bed gaat en dan gaat piekeren i.p.v. slapen?
Jullie begrijpen me toch nietMaar zeg een eerlijk, begrijp jij het wel? Ik kan me indenken dat je te laat naar bed gaat en dan gaat piekeren i.p.v. slapen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 27 oktober 2013 om 00:17

zondag 27 oktober 2013 om 00:21
Welkom bij De Kindertelefoon
www.kindertelefoon.nl/
Voor kinderen met problemen of 'gewoon gezellig met iemand willen praten'.
Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?
www.kindertelefoon.nl/
Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?
zondag 27 oktober 2013 om 01:32
zondag 27 oktober 2013 om 01:36
quote:Ikje86 schreef op 27 oktober 2013 @ 00:21:
www.kindertelefoon.nl/
Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig
www.kindertelefoon.nl/
Ze hebben ook een chat, miss dat zei jou wel begrijpen?Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig
No love without lost

zondag 27 oktober 2013 om 07:20
zondag 27 oktober 2013 om 07:28
quote:vrouw2punt0 schreef op 27 oktober 2013 @ 01:36:
[...]
Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig Ik lees een oprechte post met advies en vraag. Ben jij daarover echt op je tenen getrapt? Dan zijn ze waarschijnlijk te lang voor dit forum ja. Ongelofelijk.
[...]
Ik denk dat je dit soort dingen bedoelt. Ja, er zitten hier velen met het cv van Hans Teeuwen. En nee, ik vind Hans Teeuwen niet grappig Ik lees een oprechte post met advies en vraag. Ben jij daarover echt op je tenen getrapt? Dan zijn ze waarschijnlijk te lang voor dit forum ja. Ongelofelijk.