Denk dat m'n kat dood gaat
zondag 27 oktober 2013 om 09:37
Mijn oude mannetje van ca. 17 jaar wil sinds gisteren niets meer eten, zeurt zelfs niet meer bij ons om een stukje vlees, en wil de hele dag alleen maar bij me liggen. Ook drinken doet ie niet meer.
Ik vrees dat het einde in zicht is voor hem. Morgen ga ik met hem naar de dierenarts. Ik wordt zo verdrietig bij het vooruitzicht dat mijn vriendje er straks niet meer is
Ik vrees dat het einde in zicht is voor hem. Morgen ga ik met hem naar de dierenarts. Ik wordt zo verdrietig bij het vooruitzicht dat mijn vriendje er straks niet meer is
zondag 27 oktober 2013 om 10:01
zondag 27 oktober 2013 om 10:20
Mijn kat (8) heeft dit een tijdje geleden ook gehad wilde ook niet eten en ook niet drinken! Lag ook maar te liggen.. Mijne is ook zo'n aparte, spint gelijk als je tegen hem praat en alsie zich aan het likken is dan blijft zn tong nog ff lekker hangen haha. Ik heb mijn kat overigens wel geprobeerd te voeden dmv een pipet met water en zn natvoer met extra water aangelengd en dit in zn bekje gespoten na 3 dagen at hij zelf weer, denk dat hij ff niet zo lekker in zn hum zat.
zondag 27 oktober 2013 om 10:31
zondag 27 oktober 2013 om 10:35
Ik heb al gebeld Mali maar de weekend arts heeft aangegeven dat ie het verstandiger vind om 'm thuis te houden nu. Hij heeft geen merkbare pijn en is waarschijnlijk 'gewoon' dood aan het gaan.
Zolang ik het idee heb dat het nog 'goed' gaat houd ik 'm hier maar als ik denk dat ie pijn heeft of zo dan ga ik meteen heen.
Morgen sowieso naar mijn eigen da en als die vind dat ie moet inslapen wil ik dat het thuis gebeurd.
Zolang ik het idee heb dat het nog 'goed' gaat houd ik 'm hier maar als ik denk dat ie pijn heeft of zo dan ga ik meteen heen.
Morgen sowieso naar mijn eigen da en als die vind dat ie moet inslapen wil ik dat het thuis gebeurd.
zondag 27 oktober 2013 om 10:35
Erg om je diertjes zo te zijn he. Heel vervelend! Maar het lijkt alsof je al hebt aangenomen dat hij gaat overlijden. Waarom breng je niet vandaag nog een bezoek aan de dienstdoende dierenarts om zijn of haar diagnose te horen? Misschien wordt dat wat jij denkt bevestigd, maar wellicht is er ook iets anders aan de hand wat nog opgelost kan worden.