omgeving Eindhoven/Valkenswaard

27-10-2013 13:55 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vrijgezelle meid van 37 zonder kinderen ben altijd in voor gezellige nieuwe contacten. Stappen, winkelen, uit eten, bioscoopje, koken en lekker buiten bezig zijn wandelen, fietsen, terrassen zijn mijn favoriete bezigheden. Spreekt je dit aan...laat dan ff iets weten
Hoi hoi

Ik ben Laura, een spontane sociale meid van 26 jaar en woon op mezelf in Eindhoven. Ik ben juist op zoek naar wat oudere (sorry haha) contacten omdat dat meer klikt als met leeftijdsgenoten.

Je hobbys spreken mij erg aan. Ik ben iemand met het hart op de juiste plaats, die echt moeite doet om iemand te leren kennen en niet zomaar stopt na een paar mailtjes. .. Ik zoek iemand die daar hetzelfde in is, en hopelijk klikt het dan een beetje zodat je gezellige dingen samen kan doen, maar er ook voor elkaar kan zijn indien nodig.

Mijn emailadres is: lauraleeuw@live.nl Wat mij betreft tot mails

Gr Laura
Hey Vrouwke,

Ik ben een vrolijke actieve meid van 37. Single en ook zonder kinderen. Kan ook altijd nog een vrijgezelle vriendin gebruiken. Heb je een privé bericht gestuurd.

groetjes
Gezellig! Chica ik heb geen idee waar ik het privebericht kan vinden... Ik ben ook te mailen op maartepaard@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven