The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Hmm... Lastig.. Ik speel veel point and click spellen, al vanaf mijn jeugd. Grim Fandango, Nancy Drew (bijna allemaal), ToonStruck, Kings Quest, Sims, oh nee, ik denk alle CSI spellen. Daar ben ik wel een tijd mee bezig geweest. (Game jij, GiB?)

Wat vind je van Ivo Niehe?
Tja, die was al op tv toen ik nog een klein vosje was en nu is hij er nog steeds, maar ik heb er nooit echt naar gekeken. Ik krijg al na 2 zinnen jeuk. Volgens mij omdat hij doet of hij een pogramma heeft over heel belangwekkende zaken terwijl het in wezen een soort rtl boulevard is.

Wat vind jij heel lekker wat veel mensen vies vinden? (hoeft niet perse eten te zijn, trouwens)
Kan even niks bedenken dus laat de vraag staan.

Ja Julia, tegenwoordig wat minder maak ik zoek een leuke point-and-click adventure.
Kan niets anders verzinnen dan eten en dat zijn tuinbonen. Ze worden nog lekkerder als ze zijn gekookt in melk.

Vraag blijft staan..
Ik heb het lijstje aangevuld GiB! Veel plezier

Gekookte aardappels met karnemelksesaus met spekjes, bruine bonen en gebakken uitjes. Spruitjes. Balkenbrij. Watergruwel. Tuinbonen.

Wat is er bij jou vandaag stuk/weggewaaid?
Gelukkig niets, hoop dat dat ook voor het oude huis geldt.

Wat is de ergste schade die je tot nu toe bij een verzekering hebt gedeclareerd?
Inbraakpoging in mijn auto waarbij de deur helemaal ontzet was, schade 1800 euro....

Heb je een aanvullende verzekering voor de ziektekosten en heb je daar dit jaar gebruik van gemaakt?
Nee.

Kan niet uit, ben niet vaak genoeg ziek, gelukkig.

Wat vind je van Europa?
Politiek? Op zich ben ik voor een verdere eenwording maar de manier waarop bevalt me niet.

Wel eens gedacht dat je laatste minuut geslagen had?
nee, daar ben ik te sloom voor, tegen de tijd dat ik door heb dat het gevaarlijk is, is het weer voorbij

Vraag lijft
Ja, absoluut. In die paar seconden dat ik over de kop sloeg met mijn auto, gingen er 1001 gedachten door mijn hoofd. Daar sta ik nu nog van te kijken. Voor iedereen die denkt dat een ongeluk je overvalt en dat het te snel gaat om iets te denken voor je doodgaat: niet waar.

Heb jij al eens je haar heel rigoureus afgeknipt/geverfd/gemake-overt?
Nee, niet heel rigoureus.

Noem eens een eigenschap van jezelf die je zou willen veranderen.
ongeduldig.

Welke sieraden draag je momenteel/ welke stijl?
Ik draag een wit gouden trouwring met briljantjes en ik heb bovenin mijn oor nog steeds mijn oorbel, een relikwie uit mijn middelbare schooltijd waarin ik gothic was . Verder ben ik vrij sober, af en toe een ketting en/of armbandjes, maar niets opvallends.

Wat zou je op dit moment het liefste willen doen?
in bad gaan (maar moet boodschappen doen, koken etc)

Wat eet ik vanavond?
Geen idee wat jij gaat eten, maar ik ga iig bami maken straks

Koop jij biologische (of scharrel) kip n.a.v. de campagne tegen de verkoop van de plofkip?
Nee. Hoe hard het ook klinkt maar die kippen leven toch al niet meer.

Waar zou je op dit moment heel graag willen zijn?
Las Vegas.

Wat is je favoriete achtbaan?
silverstar in het europapark (plaats rust in duitsland)

wat was de laatste bijzondere activiteit die jij hebt ondernomen?
Verhuizen (als dat bijzonder genoeg is).

Wat heeft jou het meest verbaasd het afgelopen jaar?
Doreia,

Alles goed?

uh dat Assad de Syriers al 2 jaar lang bij bosjes vermoord en dat de USA bij een vermeende gif gas aanval opeens roept dat het zo niet meer kan.

De zwarte Piet discussie.

dat er uberhaupt een huisarts op het idee komt om 1000 mg morfine en 350 g dormicum te spuiten.

En uhm dat was het wel geloof ik

Mis jij nog iemand in dit topic?
Twisted .. althans die zie ik niet vaak meer.

Heb jij veel zelfvertrouwen? Waar blijkt dat uit?
Ja wat is veel. Heb wel meer zelfvertrouwen nu dan ooit. En waar dat uit blijkt? Ik ga geen confrontaties meer uit de weg en ik heb zoiets van, je neemt me maar zoals ik ben anders bye bye...

Vraag blijft staan.
Op bepaalde gebieden niet, op andere wel.

Ik ben niet bepaald assertief en sociaal niet zo talentvol.

Maar ik lees soms dingen hier op het forum waar anderen onzeker over zijn (zoals uiterlijk) waar ik eigenlijk nooit zo bij stil heb gestaan, waarover ik eigenlijk best wel zelfvertrouwen heb.

Welke nieuwe, leerzame ervaring heb je recent gehad?
Dat pleasen ten koste van mij en mijn energie gaat. De wetenschap was er al, nu heb ik de grote stap genomen om het te ervaren. Mijn collega functioneert al jaren niet normaal. Ik heb 't steeds maar voor lief genomen, maar laatst ben ik het gesprek aangegaan om mijn mening te delen. Ik voelde me beresterk, ontspannen en er viel 'n last van mijn schouders! Wat zij ermee doet zal nog uitwijzen, maar 't doet me werkelijk geen reet wat ze nu van me denkt. Geen ruzie, zie er zelfs niet meer tegenop om met haar te werken, omdat de lucht geklaard is. Heerlijk!

Heb jij veel losse vrienden, of meer n vriendengroep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven