The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Aan zaken rondom mijn kinderen (werk e.d.) en aan mijn gezondheid

Als iemand boos op je is, is dat een reden voor jou om slecht te slapen?
Ja, eigenlijk wel! Ik vind 't fijn om aardig gevonden te worden (zwakt langzaam af, klaar met pleasen). En daarom vind ik het rot als iemand boos op me is. Maarr.. het hangt er natuurlijk wel vanaf wie en waarom. Ik lig ervan wakker als ik iemand onbewust heb gekwetst.

Wat deed jij voorheen vaak maar doe je nu uit principe niet meer? (Bijv. Aardig doen tegen snotcollega, schoonzus uitnodigen, sokken van vriend rechttrekken en opruimen enz)
Mijn mond houden over collega's die 9 uur horen te werken maar korter werken dan ik met mijn 8. Incidenteel heb ik er geen probleem mee maar zo structureel als die groep dat doet op de buitenlocatie is, vind ik ronduit asociaal.

Onweert het bij jou nu ook?
Nee

Wat is je allergrootste blunder ooit?
Vragen aan iemand hoe lang nog en dan te horen krijgen dat ze niet zwanger is !!

Ben jij dat gezeur over die zwarte pieten ook zooooo zat?
[quote]vosje78 schreef op 20 oktober 2013 @ 21:19:

dag Leeuwin

Hallo Vosje78
Ja, maar ik luister er ook niet naar. Al jaren niet (heb wel meegekregen dat het dit jaar extra in het nieuws is).

Wat is je laatste aankoop van meer dan 200 euro?
Lang weekend weg

Wanneer heb je voor het laatst tegen iemand gelogen?
Het laatste wat ik me kan herinneren was toen ik 12 was. Ik had zo'n plaatjes beugel. Ik ben nogal een kauwer een een peutereaar. Dat ik geen appels mocht afbijten kon ik nog wel onthouden, maar dan zat ik op een potlood te bijten, hoppa! weer een plaatje eraf. Tot de beugelboer boos werd en riep dat als er nog een keer iets stuk ging ik (mijn moeder dus) dat zelf moest betalen. Dat vond ik zo erg dat toen er daarna weer een plaatje sneuvelde ik niets zei. Dus ook niet eerder een afspraak maakte om het weer vast te plakken. Toen hij bij de volgende controle vroeg of alles goed was zei ik ja. Hij zag natuurlijk direct dat er iets los zat. Waarop ik reageerde: oh, goh: is dat zo? helemaal niets van gemerkt

Oh en nu herinner ik me nu nog 1, 8 jaar geleden ofzo? Ga ik niet vertellen

Welke droom heb je nog?
Bepaalde promotie maken.

Met welke beroemdheid zou jij een week op een onbewoond eiland kunnen zitten (je mag de BN-er eventueel ook opeten)?
Paul de Leeuw, daar zit tenminste flink veel spek op...

maar eerlijk gezegd weet ik even zo geen BNN-er waar ik het een week mee op een onbewoond eiland zou uithouden zonder hem op te eten of in de hoogste palm te klimmen.

Jij wel?
Ja jeetje, dat is moeilijk. Ik ben niet zo'n BN-er fan. Maar goed ik zal er wel eentje kiezen. Doe dan maar Gordon. Als die vent is uitgelachen vreet ik hem op. Moet ik niet vergeten een flesje ketchup mee te nemen anders ben ik bang dat hij niet te narsen is.

Grappige vraag. Ik laat hem ook staan.
Johnny de Mol.

Lijkt me een leuke vent om mee te lachen en te praten.

En hij is om op te vreten, maar ga dat zekers niet doen....zooo zonde toch!

Je gaat alleen een weekje naar een onbewoonbaar eiland en je mag drie dingen meenemen, wat gaat dat worden??
een boek, een fles wijn en mijn leesbril

je mag een favo toetje kiezen
Vanilieslagroomvla.

Wat is je favoriete gebaksoort?
ik hou niet van gebak maar als het echt moet dan een stukje kruimelvlaai

Heb je wel eens zelf erwtensoep gemaakt en wat gooi je daar allemaal in?
Ja, wel eens, maar ik ben niet zo'n soep figuur.

Ik doe er erwten in en verder ligt het net aan mijn bui en aan of ik de soep vegetarisch wil houden of niet.

Heb je wel eens bewust een gewoonte veranderd of ben je ergens mee gestopt. Zo ja wat en waarom?
2 maanden geleden met roken. Wil gezonder leven voor mijzelf en voor mijn kinderen.

Welke beroemdheid zou je voor 1 dag willen zijn en waarom?
Mila Kunis ... sowieso om een dagje een vrouw te zijn en dan is dat toch geen lelijke?

Wel eens moeten blazen?
Ja om een kaars uit te doen, een ballon op te blazen maar dat zul je vast niet bedoelen, he GiB? Alcoholcontrole? Ja ook wel eens. Lang geleden en alles wat prima voor elkaar.

Wel eens een boete/bon gekregen voor het een of ander?
Ja, fiets zonder licht...lang geleden.

Wat zijn je plannen voor vandaag?
uitslapen (maar dat heb ik al gedaan) en naar het zwembad.

Wat is je favoriete bordspel?
Oei, lastig... Ik vind veel spellen leuk! Party&Co (extreme) Triviant, Levensweg, Ik hou van Holland, Cluedo.... Maar ik ga voorrrr Triviant!

Heb jij altijd wat last van het gevolg van het verzetten van de klok? Of maakt dat voor jou niets uit?
Nou last, dat is een groot woord, ik heb geen lichamelijke klachten ofzo maar ik moet wel wennen, omdat het ligt anders is. Was het eerst donker om zeven uur, is het opeens donker om zes uur. En ik vind het onzin dat verzetten van de tijd. Het is ooit ingevoerd met het idee dat het milieu vriendelijker was. Het is bewezen dat dat niet zo is. Het is wel bewezen dat veel mensen er last van hebben. Dus het is mij echt een raadsel waarom het nog niet afgeschaft is.

Waar kun jij je over opwinden?
Over geldverspilling op mijn werk.

Welk computerspel heb je het meest gespeeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven