The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
zondag 27 oktober 2013 om 21:52
zondag 27 oktober 2013 om 21:58
Tja, die was al op tv toen ik nog een klein vosje was en nu is hij er nog steeds, maar ik heb er nooit echt naar gekeken. Ik krijg al na 2 zinnen jeuk. Volgens mij omdat hij doet of hij een pogramma heeft over heel belangwekkende zaken terwijl het in wezen een soort rtl boulevard is.
Wat vind jij heel lekker wat veel mensen vies vinden? (hoeft niet perse eten te zijn, trouwens)
Wat vind jij heel lekker wat veel mensen vies vinden? (hoeft niet perse eten te zijn, trouwens)
dinsdag 29 oktober 2013 om 00:07
Ja, absoluut. In die paar seconden dat ik over de kop sloeg met mijn auto, gingen er 1001 gedachten door mijn hoofd. Daar sta ik nu nog van te kijken. Voor iedereen die denkt dat een ongeluk je overvalt en dat het te snel gaat om iets te denken voor je doodgaat: niet waar.
Heb jij al eens je haar heel rigoureus afgeknipt/geverfd/gemake-overt?
Heb jij al eens je haar heel rigoureus afgeknipt/geverfd/gemake-overt?
dinsdag 29 oktober 2013 om 14:49
Ik draag een wit gouden trouwring met briljantjes en ik heb bovenin mijn oor nog steeds mijn oorbel, een relikwie uit mijn middelbare schooltijd waarin ik gothic was . Verder ben ik vrij sober, af en toe een ketting en/of armbandjes, maar niets opvallends.
Wat zou je op dit moment het liefste willen doen?
Wat zou je op dit moment het liefste willen doen?
dinsdag 29 oktober 2013 om 21:11
Doreia,
Alles goed?
uh dat Assad de Syriers al 2 jaar lang bij bosjes vermoord en dat de USA bij een vermeende gif gas aanval opeens roept dat het zo niet meer kan.
De zwarte Piet discussie.
dat er uberhaupt een huisarts op het idee komt om 1000 mg morfine en 350 g dormicum te spuiten.
En uhm dat was het wel geloof ik
Mis jij nog iemand in dit topic?
Alles goed?
uh dat Assad de Syriers al 2 jaar lang bij bosjes vermoord en dat de USA bij een vermeende gif gas aanval opeens roept dat het zo niet meer kan.
De zwarte Piet discussie.
dat er uberhaupt een huisarts op het idee komt om 1000 mg morfine en 350 g dormicum te spuiten.
En uhm dat was het wel geloof ik
Mis jij nog iemand in dit topic?
woensdag 30 oktober 2013 om 10:54
Op bepaalde gebieden niet, op andere wel.
Ik ben niet bepaald assertief en sociaal niet zo talentvol.
Maar ik lees soms dingen hier op het forum waar anderen onzeker over zijn (zoals uiterlijk) waar ik eigenlijk nooit zo bij stil heb gestaan, waarover ik eigenlijk best wel zelfvertrouwen heb.
Welke nieuwe, leerzame ervaring heb je recent gehad?
Ik ben niet bepaald assertief en sociaal niet zo talentvol.
Maar ik lees soms dingen hier op het forum waar anderen onzeker over zijn (zoals uiterlijk) waar ik eigenlijk nooit zo bij stil heb gestaan, waarover ik eigenlijk best wel zelfvertrouwen heb.
Welke nieuwe, leerzame ervaring heb je recent gehad?
vrijdag 1 november 2013 om 08:04
Dat pleasen ten koste van mij en mijn energie gaat. De wetenschap was er al, nu heb ik de grote stap genomen om het te ervaren. Mijn collega functioneert al jaren niet normaal. Ik heb 't steeds maar voor lief genomen, maar laatst ben ik het gesprek aangegaan om mijn mening te delen. Ik voelde me beresterk, ontspannen en er viel 'n last van mijn schouders! Wat zij ermee doet zal nog uitwijzen, maar 't doet me werkelijk geen reet wat ze nu van me denkt. Geen ruzie, zie er zelfs niet meer tegenop om met haar te werken, omdat de lucht geklaard is. Heerlijk!
Heb jij veel losse vrienden, of meer n vriendengroep?
Heb jij veel losse vrienden, of meer n vriendengroep?