maak me zo gek...

28-10-2013 12:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gadver..Ik voel me zo vies en ik moet nog tot vijf uur in college zitten. Liep net naar de bus en moest n klein stukje op de weg lopen ivm werkzaamheden. Precies reed er een vrachtwagen met  varkens erin naast mij toen er een windvlaag kwam opzetten. Ik weet niet wat er allemaal rond me oren vloog maar ik voelde vanalles tegen me aan. Mijn ogen doen hartstikke pijn omdat ik soort zand in mij  ogen kreeg..Maar ik voel me nu zo vies, het zijn van die open kooien en die lucht stok zo erg..Ik maak me nu zorgen dat ik er ziek om kan worden, voor mijn gevoel zijn mijn jas en spullen nu helemaal vies met allerlei bacteriën aangezien varkens niet de schoonste beesten zijn. ik kan niet wachten totdat ik na mijn colleges een douche kan nemen :( bah..mijn angsten om ziek te worden komen weer heeel erg boven
straks superlang douchen

ik zou me doodellendig voelen over het lot van die varkens........
not all who wander are lost
He bah! Dat is idd erg goor. Ik denk dat het met dat ziek worden wel mee zal vallen (de mensen die ze in- en uitladen zullen ook nietom de haverklap ziek zijn), maar kan me wel voorstellen dat je het gewoon goor vindt.
Ook dat knolselder
Zat de chauffeur dood achter het stuur? Lijkt me niet. Ik hoop dat je hulp hiervoor hebt en anders heel snel zoekt.
Natuurlijk word je daar niet ziek van, dan zouden toch ook geen mensen met varkens kunnen werken.

Zoek hulp, leer om dit soort gedachten te controleren en te verwerpen. Je leven kan zonder zulke extra ballast veel leuker zijn!
Butterfly, jammer genoeg hebben varkens niet meer de gelegenheid om lekker vies te zijn. En wat die bacteriën betreft, ook dat helaas, ze krijgen niet eens kans om zelf van een bacteriële infectie te genezen. Direct aan de antibiotica. Je kan sneller iets krijgen van dat collegebankje als van die varkens. Als ze iets onder de leden hadden zaten ze sowieso echt niet in die wagen. Ziek vee mag niet eens worden vervoerd.
Ziek zal je er niet van worden.

Maar je ogen mogen niet pijn blijven doen van het zand. Al dat blijft of je gaat wazig zien, ff langs de hap.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja nou ga ik dus ook betwijfelen of het uberhaupt wel zand is... als ik me van die beelden van die varkens in die hokken zie gaat mijn hoofd alweer malen dat ik weet ik veel wat van -poep, plas modder of iets dergelijks tegen en in me oog heb gekregen..
Ik had namelijk zo'n open tas en daar zaten al mijn spullen in, inclusief mijn laptop, eten en drinken etc. Zouden jullie dat dan nog wel gewoon op eten?
Joh, je overdrijft enorm.
Ik weet het... maar mijn hoofd blijft maar malen en ik kan gewoon niet meer normaal denken
Laptop meteen weggooien, die zit nu vol virussen! De rest kun je nog gebruiken.
Je eten zou ik alleen opeten als er varkensvlees op je brood zit...
ghehe oke thanks, ik ben weer een beetje rustig
Doe nou eens wat aan dat hypochondrische gedrag
Sorry, ik kan er niks aan doen.

Het feit dat je 1 meter van zo'n open vrachtwagen af zit en een windvlaag vanalles uit die vrachtwagen met varkens tegen je aan waait is gewoon niet heel hygienisch.

Maar mijn gedacte gaan inderdaad te ver.. ;)
TO, jij spoort echt niet.
De titel klopt idd. wel, je maakt je zo gek. Pff, wat kan er nou helemaal van een vrachtwagen waaien, er is iets in je ogen gekomen en dat is het. Oja, en de varkens stonken.
Nou, die hokken zijn open hé, wat denk je van poep/plas weet ik veel wat
Meld je bij de GGD.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:buttttterfly schreef op 28 oktober 2013 @ 13:40:

Nou, die hokken zijn open hé, wat denk je van poep/plas weet ik veel watDodelijk, echt. Niets meer aan te doen. Je hebt je testament al opgemaakt hoop ik?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je had ook thuis moeten blijven, er was gewaarschuwd dat het erg kon waaien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:buttttterfly schreef op 28 oktober 2013 @ 12:44:

Ja nou ga ik dus ook betwijfelen of het uberhaupt wel zand is... als ik me van die beelden van die varkens in die hokken zie gaat mijn hoofd alweer malen dat ik weet ik veel wat van -poep, plas modder of iets dergelijks tegen en in me oog heb gekregen..Ja, je hebt gewoon in een strontstorm gestaan. Dat ga je niet overleven vrees ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven