Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
quote:nieuwemaan11 schreef op 20 juli 2013 @ 00:12:

Telt het als het niet echt een date was, maar als een in eerste instantie hele leuke man, met wie je net een hele avond aan de bar hebt zitten praten over vanalles en nogwat opeens vraagt of hij je voet mag likken? hahaha WTF?
Echt??!!! OMG Wat was je reactie?quote:khaleesi schreef op 20 juli 2013 @ 11:41:

Ik heb een keer met een nogal dominante man gedate. Tijdens de lunch vertelde hij een eindeloos, supersaai verhaal over hoe hij z'n gelijk had gehaald bij een telecombedrijf door bij het hoofdkantoor met z'n vuist op tafel te slaan (ja, hij was duidelijk de grootste aap op de apenrots). Toen hij een slok koffie nam, greep ik mijn kans en begon snel ergens anders over. Hij zette z'n koffie neer, deed z'n vinger voor zijn mond en zei: 'Uh-uh, shhh, IK ben aan het praten.'
Oke ik heb er (weer) een... Laatst had ik een date gepland met een best wel stoere kerel (type lang, kaal, baardje en stoere schipperstrui), tenminste zo leek het op de foto's.

Toen hij aan kwam lopen wist ik niet waar ik moest kijken Er kwam een man op mij af gelopen met grote (lompe) passen in een leren broek (Ooooh en ik had net die week met verbazing het oude topic hier gelezen over leren broeken ) Verder had hij nog een overhemd aan die bijna tot aan zijn navel openstond. Ik keek al snel even naast mij of er nog iemand stond te wachten, maar nee deze man stormde echt op mij af.

Nou goed, twee drankjes gedaan en toen vond ik het wel mooi geweest, dus op de vraag of ik nog wat wilde drinken zei ik nee. Bestelde hij nog wel wat! Zat ik daar nog een half uur Ik wist gewoon niet meer waar ik moest kijken, naar beneden dan zag ik DE broek, halverwege alleen maar borsthaar en aan z'n gezicht te zien waren zijn profielfoto's ook al wat verouderd.

De volgende dag maar een berichtje gestuurd dat het gezellig was, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar

Maar goed vanavond ga ik er weer voor, ik hoop dat deze date niet in dit topic terecht komt
ohoh wat heb ik genoten van alle verhalen :D in return doe ik ook mijn duit in het zakje.

1. Toen ik een jaar of 14 was een date gehad met een jongen die een paar jaar ouder was, jaar of 17? naar de bios. Terwijl we het paadje afliepen waar we moesten zijn stopt hij ineens en fluistert "draai je om, we moeten hier weg". Ik geheel verbaasd volg zijn instructies en vraag naar het waarom. Bleek het om 2 jongens te gaan die daar stonden en waar hij bang voor was, want die hadden eens wat lelijks naar hem geroepen....ik vond dat ZO'N afknapper, zo'n bange poeperd.

2. na die ervaring wilde ik waarschijnlijk een stoere vent daten :p mijn eerste echte relatie was dan ook met type stoer. Voor de eerste keer samen stappen na een aantal weken, ik sta in de rij en meneer besluit dat iemand probeerde voor te dringen, dat ging natuurlijk niet gebeuren bij ZIJN meisje. Terwijl ik net wil uitleggen dat dat niet het geval was en die jongen daar al stond had hij hem al knock out tegen de grond geslagen...direct uitgemaakt.

3. ONS gehad met jongen, weekje later afgesproken, gaan wat drinken, onverwachts (...) komen er ook wat vrienden langs van hem in desbetreffende kroegen. Een vriend met duidelijk een bakkie op begint werkelijk IEDERE foto die ik op mijn hyves (jaja, wat jaren gelee :p) te evalueren...alleen was ik geen vrienden met hem op het betreffende kanaal. Blijkbaar had ONS alle foto's geshowed/doorgestuurd, en die schaamde zich toch een partijtje dood :p

4. Na een lange relatie ben ik weer vrijgezel, "date" gehad voor het eerst in jaren. Was erg gezellig, maar voor mij totaal geen seksuele aantrekkingskracht en vrienden heb ik zat. Aangegeven dat ik er verder geen been in zag dus. Daarna kwam ik hem weer tegen in de kroeg, netjes begroet en daarna weer met vriendinnen gaan dansen etc. aan het eind van de avond kwam hij pruilend en wel naar me toe, "hij herkende me niet zoals ik die avond had gedaan". Waar hij precies op doelde weet ik nog steeds niet, maar wel direct duidelijk gemaakt dat hij me sowieso niet kende na 1 date dus dat hij dat soort boodschappen voortaan voor zich mocht houden...

dat was het wel, lang niet zo dramatisch als sommigen, maar mijn vrijgezelle periode is pas net weer aangebroken dus wie weet :p
quote:Lenthes schreef op 20 juli 2013 @ 15:09:

Echt??!!! OMG Wat was je reactie?

[...]

Koffie opgedronken, blik op oneindig, hem gevraagd de rekening te betalen en opgestaan
Ik had ooit een date met een jongen (ik was 15 denk ik), naar de film geweest, op zich wel leuk. Bij afscheid zoende hij me, wat voor mij nogal als een verassing kwam, dus ik was een beetje overwhelmed, maar ik vond het wel leuk dus ik liet het maar toe. De week erop zou hij me vanuit school ophalen en naar huis brengen. Ik woonde 20km bij school vandaan, ik vond het wel best.

Onderweg in die auto wilde hij me al zoenen, en zat telkens aan m'n bovenbeen. Nadat hij letterlijk een noodstop moest maken omdat ik heel hard (en terecht) PAS OP, FIETSER had geroepen maande ik hem op het verkeer te letten en zijn handen thuis te houden.

Toen we bijna bij mijn huis waren stopte hij op een P+R terrein en begon hij me weer te zoenen, ik ging er maar weer in mee (ja, ik was 15 en achterlijk). Maar toen maakte hij mij gordel los en begon hij mijn jas los te knopen. Toen ik hem vroeg waar hij mee bezig was zei hij dat hij het wat comfortabeler voor me wilde maken. Serieus? You want to get to second base op een P+R terrein in je afgeragde Fiat Panda na één filmpje? Daar kom ik vandaag de dag ook nog niet van in de stemming.

Toen ben ik wel heel erg over de zeik geraakt en meneer even haarfijn uitgelegd dat dat niet helemaal de bedoeling was. Nou ja, dat ging gepaard met nogal wat geschreeuw van mijn kant, en daarna heb ik geëist dat hij me naar huis bracht. Ik had makkelijk naar huis kunnen lopen, was misschien 10 min. Ik weet nog steeds niet waarom ik niet gewoon ben uitgestapt.

Oh ja, na een paar maanden geen contact te hebben stuurt hij me een MSN bericht met de vraag of ik even naar zijn huis wil komen voor een booty call.

Ben je dan achterlijk, héél optimistisch of wanhopig?
quote:nieuwemaan11 schreef op 20 juli 2013 @ 00:12:

Telt het als het niet echt een date was, maar als een in eerste instantie hele leuke man, met wie je net een hele avond aan de bar hebt zitten praten over vanalles en nogwat opeens vraagt of hij je voet mag likken?

WTF?

Wat een ehm aparte figuren zijn er toch
quote:sue2 schreef op 16 augustus 2006 @ 15:05:

he bah, volgens mij een typisch geval van een verwend moederskindje.

lijkt me ook helemaal niks hoor als hij nog niet eens zelf z'n boodschappen doet en zijn eigen was laat doen.

zo'n man zal dat later waarschijnlijk ook van zijn vrouw verwachten. iemand die het nooit gewend is geweest om zulke dingen zelf te doen, zijn moeilijk om te turnen, lijkt mij.Lijkt me per definitie geen goede zaak, dat überhaupt te willen. Je hebt een man maar te accepteren zoals hij is, wat is dit voor manipulatief en feministisch gedrag. Als het anderom geweest zou zijn krijgt hij de halve wereld over zich heen
Net zoals jij maar een onafhankelijke vrouw hebt te accepteren zoals ze is in plaats van afhankelijke, "hun plaats kennende" vrouwen als enige geaccepteerde norm te zien, zoals je hier herhaaldelijk ventileert.

En trouwens, reageren op een post van zeven jaar oud? Op een vrouwenforum ook nog?

Sneue omegamannetjes-aktie hoor
Hahahaha, ik lig in een scheur om jullie verhalen! Oud topic maar nog steeds reacties, vandaar ook de mijne.

Tijdens mijn studententijd woonde ik op kamers. Een vriend van een huisgenoot zou mee gaan stappen. Best een gezellige kerel maar bepaald niet mijn type. Het was een leuke avond, met genoeg drankjes. Hij had zijn laatste trein gemist, maar mijn huisgenoot had geen logeerbed. Ik had een tweepersoonsbed dus bood aan dat hij wel bij mij mocht liggen. Hij was wat verlegen dus ach, wat zou er nu kunnen gebeuren? Ik knipte net het nachtlampje uit en hij dook boven op me. Als een aanvallende tijger drukte hij rauw zijn mond op die van mij. Zo hard dat zijn tanden die van mij raakten, AU! Zijn tong wurmde hij naar binnen en een stortvloed aan speeksel kwam er achteraan. Aangezien hij bovenop me lag kon ik niks anders als... jawel, doorslikken. Getver! Hij lag met zijn volle gewicht op me en al was hij niet zo heel zwaar, een meisje met maatje 34 druk je al snel plat. Daarop heb ik hem van mij afgeduwd met een kracht waarvan ik niet wist dat ik die in me had. Met zijn zatte kop flikkerde hij vervolgens ook nog van het bed en is daar in slaap gevallen. De volgende morgen was ik vroeg wakker, heb hem verteld dat ie maar eens moest gaan en de deur uit geschopt. Mijn huisgenoot vertelde mij later dat zijn vriend nog maagd is en mij wel zag zitten. Hallo, had je dat niet even van te voren kunnen zeggen??
quote:berg_geitje schreef op 12 augustus 2013 @ 16:07:

Hahahaha, ik lig in een scheur om jullie verhalen! Oud topic maar nog steeds reacties, vandaar ook de mijne.

- verhaal - Dat was gewoon poging tot verkrachting!
Mijn meest teleurstellende date ooit ging als volgt: ik kende hem via internet en hij leek erg leuk, dus spraken we af. Toen we elkaar zagen beende hij op me af en pakte me vol op mijn mond. Met tong dus. Hij zoende niet verkeerd en ik was compleet overrompeld, vooral omdat ik hem wel een keer of twintig had verteld dat via internet daten bij mij niet betekent dat ik aan seks toe ben.

Hij vertelde me al voordat ik hem ontmoette dat hij het helemaal voor zich zag met mij. Ik vond het wel schattig en was veel terughoudender.

We namen plaats op een terras en dronken rode wijn. Na een paar uur was ik een beetje aangeschoten en het werd later en kouder. Omdat het afgezien van die snelle eerste zoen erg gezellig was stelde ik voor om naar mijn huis te gaan om daar nog wat te drinken. Ik benadrukte nogmaals dat hij welkom was mits hij van me af zou blijven.

Goed, wij naar mijn huis, nog wat wijn, vervolgens naar bed, daar nog wat geklooi waarbij ik zijn hand wegduwde, hij zich verontschuldigde en zei dat hij zich verder zou gedragen. En toch weer proberen natuurlijk. Op het moment dat hij mijn slipje uit probeert te trekken word ik me toch misselijk! Rennen naar de wc..

Verder niets gebeurd, ik was erg blij toen hij weer opkraste in de ochtend. Ik liet hem al snel weten dat ik dacht dat het niets zou worden. Dat vond hij jammer, hij had namelijk al dure lingerie voor me gekocht. Hij wilde het opsturen naar mijn werk (!) maar had dat op aanraden van een vriendin toch maar niet gedaan.

Jaren later kwam ik hem tegen op een feestje. Hij herkende me niet, blijkbaar had hij het dus vaker meegemaakt dat hij de vrouw van zijn leven tegen was gekomen. Elke keer als ik hem zag moest ik kokhalzen. Ik vertelde mijn vrienden die ook op dat feest waren wat er gebeurd was met die man en dat ik elke keer misselijk werd als ik hem zag, het verhaal ging rond als een lopend vuurtje en we hebben er de hele avond smakelijk om gelachen.
Ik bedenk me net nog een leuke! Toen ik nogal groen was en niet zo bekend met daten sprak ik eens af met een jongen die me leuk leek.

Hij was een beetje raar, deed heel stoer betreft dingen die met agressie en het leger te maken hadden en was ontzettend onaardig tegen zijn superlieve ouders. Ik ontmoette ze al tijdens onze eerste date, we gingen naar een familiefeestje.

Na het feestje was het zo laat dat ik niet meer terug naar huis kon en hij besloot me te verstoppen voor zijn ouders in zijn bed. Zijn moeder kwam natuurlijk nog even welterusten zeggen en vertelde hem dat ze vond dat hij een heel leuk meisje mee had genomen. "Wat is dat in je bed?" vroeg ze vervolgens. Ik ging bijna kapot! Hij ruzie natuurlijk..

Het is toch nog even wat geworden en met zijn ouders had ik al heel snel een goede band, ik ging weleens winkelen met zijn moeder en zijn vader was ook echt een schat. Wat ik wat minder vond was dat de jongen in kwestie zijn ouders duidelijk voor lief nam en ze bij elke gelegenheid afbekte. Verder was hij lief en sociaal en gaf hij me veel aandacht, we deden hele leuke dingen samen (romantisch naar het strand, lekker uit eten met zijn ouders die me heel snel opnamen in hun familie - achteraf gezien waarschijnlijk ook omdat ze hoopten dat ik hun zoon zou redden).

Ondertussen werd mij duidelijk dat de jongen psychisch in de knoop zat. Hij nam me zelfs mee naar zijn eerste gesprek met een psycholoog.. Wat was ik naïef zeg!

Hij vertelde me een keer vlak voordat we gingen slapen dat hij zijn ex een keer bijna had gewurgd en dat hij het heel lekker vond om zoveel macht te hebben, waardoor hij bijna niet meer had losgelaten. Vervolgens vond hij het gek dat ik steeds wakker schrok toen ik naast hem sliep.

Hij gaf me ook eens een tekening die hij gemaakt had en moest toen huilen, waarom is me volledig onduidelijk.

Uiteindelijk was ik zo bang van hem dat ik het per sms uitmaakte, hij liet me toen weten dat hij zelfmoord wilde plegen en heeft via een familielid van mij (ik had al het contact met hem verbroken en zelfs een nieuw telefoonnummer genomen) aan me doorgegeven dat zijn moeder zo teleurgesteld was in me. Ik was daar echt kapot van, inmiddels weet ik dat dit een standaard trucje is van mensen die niet sporen.
Ik heb echt weinig horrorverhalen qua daten.

Had ooit eens een date met een jongen, waarmee ik eigenlijk alleen een lekker partijtje wilde worstelen. Hij was juist op zoek naar iets serieus, probeerde zichzelf te verkopen met zijn goede baan en mooie auto (Gaaahaaaap) en hij was mij net iets te handtastelijk en behulpzaam op onze actieve date. Voelde voor mij althans wat ongemakkelijk twee handen op mijn kont, om 'even' te helpen. ;)

Tweede date hetzelfde, hij had toen ook al vrij snel door, dat iemand die zo afstandelijk was en hem niet gelijk om de hals hing, het niet voor hem was. Mooi, konden we eindelijk lekker onbekommerd aan dat worstelpartijtje beginnen.

Lag hij de hele tijd, van 'oh nee, wat doe ik' ' wat zijn we aan het doen' 'ik wil niet meer rondneuken' etc.

Was doodsbang dat het condoom zou knappen, en bleef daardoor maar met glijmiddel smeren. Klaarkomen wilde maar niet vlotten, hard blijven was ook moeilijk. Het bed zou teveel kraken, dus moest het matras opeens naar de woonkamer. Nieuwe flacon glijmiddel erbij (nat was en werd ik al lang niet meer).

En maar doorgaan met zichzelf hardop afvragen, wat wij in hemelsnaam aan het doen waren en waar wij in beland waren, onderwijl met een rare grimas op zijn gezicht maar door blijven pompen...

Meest bevreemdende vrijpartij ooit! Zal mij leren zo oppervlakkig alleen voor zijn gespierde lichaam te gaan. :/
Nu ik het topic wat verder door heb gelezen, misschien nog wel een leuke.

Was toen ik nog vrij jong was, jaar of 15 gok ik. Een goede vriendin van mij was naar een andere stad verhuisd, en ik zocht haar nog vrij vaak op, om dan daar te stappen. Wij zouden naar een feestje gaan van iemand, maar zij zou bij haar vriend blijven slapen naderhand. En ik bij degene die het feest gaf.

Ik was nog wat naief, had niet helemaal door dat die jongen natuurlijk wel wat met mij wilde. Feestje komt ten einde, tijd om te gaan slapen. Tot mijn grote verrassing, was er niet een matrasje op de grond, maar gingen we in zijn ouders bed slapen. Samen nog wel.

Ik was het er niet helemaal mee is. Maar goed, je bent moe, en lichtelijk aangeschoten, hem verteld dat er niets ging gebeuren, en toch proberen te slapen.

Komt zijn broer iets later thuis met zijn vriendin, commandeert ons de slaapkamer vrij te maken, voor hem en zijn vriendin.

Jongen boos, leidt mij naar zijn bed in zijn slaapkamer. En ging zelf in de slaapkamer van zijn broer slapen oid..

Ik val in slaap. Word 's morgens wakker maar hij is in geen velden of wegen te bekennen. Die vond het een goed idee, om als wraak actie, de auto van zijn broer een paar straten verderop neer te zetten.

in de kleine uurtjes van de nacht, in alleen boxershort, lichten niet aan, geen rijbewijs/minderjarig en in beschonken toestand door de politie onderschept en de cel ingegooid. En pas in de middag vrijgelaten. (Zijn broer had niet zoveel haast om hem van het politiebureau op te halen.)
Haha lizzebeestje
.
Haha, wat een afgrijselijke dateverhalen allemaal...

Ik heb maar één keer een blind date gehad, deze meneer woonde 200 kilometer bij me vandaan en we hadden halverwege afgesproken in een restaurant. De foto die hij had gemaild was duidelijk verouderd, en hij begroette me met: "Ik dacht dat je blond was!" Maar goed, toch maar een hapje gaan eten en eigenlijk best gezellig gekletst. De week erna zou hij in mijn woonplaats zijn voor een festivalletje, en of ik ook naar kroeg X kwam, hij zou daar zijn met een vriend. Ik denk, prima. Kom ik in die kroeg, staat hij daar te zuipen met zijn hele dispuut! Ik begon vrolijk mee te drinken en zijn dispuutsgenoten over hem uit te horen. Komt er een mannetje op me af dat heel agressief zegt dat het nu MIJN beurt is om een rondje te geven. Op zich had het mannetje wel gelijk, maar hij was zo knorrig dat ik hem uitlachte en zei dat ik niet hoefde te betalen als ik met zo veel kerels in de kroeg stond. Daarop begon het mannetje mij te beledigen en ja,... mijn date koos partij voor zijn vriend, en zei tegen mij: "Heb je soms je portemonnee vergeten?"

Daarop ben ik maar weggegaan. Wel in verwarring: ben ik nu gek of is hij het? Maar na een paar dagen kwam een e-mail van mijn date met de volgende tekst: normaal maak ik niet mijn excuses voor het gedrag van anderen, maar mijn vriend gedraagt zich de laatste tijd naar iedereen heel onbeleefd... We zouden over het voorval bellen, maar op het afgesproken tijdstip nam hij niet op. Later op de avond wel: hij stond in de kroeg met zijn dispuutgenoten, logisch toch dat je de telefoon niet hoort. Ik weet niet meer wat ik heb gezegd, waarschijnlijk iets van "laat maar". We waren allebei midden dertig moet ik erbij zeggen.

Dat was mijn enige blind date ooit

Inmiddels lang en breed gesetteld!
Ik heb wel twee keer een date gehad met vrienden van mijn broer..

Date 1: op zich een leuke jongen. Niet knap maar wel een aardige vent. Achteraf gezien vermoed ik dat hij er gewoon vooruit zou moeten komen dat hij homo is maar goed. Wij waren bij een vriendin op bezoek geweest en in de auto legde hij de hand op mijn been om te zeggen dat we snel naar huis moesten om "leuke dingen te gaan doen". Wat een afknapper. Heb gezegd dat ik nog wat anders had gepland en later gezegd dat we niet echt match waren.

De tweede date was een man die vooral zichzelf erg leuk en vooral goed vond. Hij studeerde rechten zei hij, maar dat bleek de HBO variant te zijn. Hij liep er zo over te pochen dat het leek alsof hij aan de universiteit studeerde. Ik volgde destijds een secretariele opleiding. Hij vond dat ik ook rechten moest gaan studeren na het MBO.. euh dat wil ik helemaal niet... hij bleef er maar over doordrammen. Hij vond zichzelf ook erg mooi in pak. Ik had hem gezegd dat ik verder niet wilde daten en dat hij er vast heel mooi uitzag in zijn mooie pak. Hij is diezelfde avond...in de stromende regen, naar mij toegefietst om te laten zien hoe mooi hij er in pak uitzag. Hij schreeuwde vanaf de bgg naar mijn raam dat ik verdomme open moest doen. Hij had speciaal zijn pak aan gedaan voor mij. Ik woonde vier hoog midden in de stad. Ik schaamde mij dood. Ik heb hem buiten laten staan. Eng mannetje.
quote:Tuorrebout schreef op 25 augustus 2013 @ 21:51:

Hij is diezelfde avond...in de stromende regen, naar mij toegefietst om te laten zien hoe mooi hij er in pak uitzag. .
Ik belandde met een jongen thuis. Daar veelteveel wijn gedronken. Verder niet veel gebeurd want "hij vond mij zo speciaal". (Heel fijn als je elkaar net twee uur kent...), maar ik vond het wel best, gedurende het wijn drinken kwam ik er juist achter dat ik hem toch beter in de kroeg had kunnen achterlaten. Kon hem moeilijk naar huis sturen in beschonken toestand en hij was een uur rijden van zijn huis af.

Anyhow, inmiddels had ik het vermoeden dat hij op kamers/ kasten in mijn huis is geweest waar hij niets te zoeken had en zelfs dat hij in mijn telefoon gekeken had. Vermoeden 99% zeker dus het zelfs aan hem gevraagd. Hij ontkende.

De volgende dag stond ik op, wilde die vent mijn huis uit hebben maar die bleef maar hangen. Alle smoezen gebruikt "Ik ben misselijk", "Heb nog veel te doen", "Ik verwacht zo mijn ouders op bezoek" totdat ik uiteindelijk gewoon vroeg of hij niet naar huis kon gaan. Volgens hem was de alcohol nog niet uitgewerkt en moest hij nog even wachten. Heb hem een mooie wandeling aangeraden die hij tenslotte maar is gaan doen...

Uieindelijk was hij de deur uit heb ik hem gesmst dat het niets ging worden. Bleek ik na een paar dagen een lamp kwijt te zijn. Heb ik hem nog gesmst met de vraag of hij misschien wist waar die was... Uiteindelijk die lamp gewoon weer thuis teruggevonden...

Ik heb zo'n vermoeden dat zijn kant van het verhaal ook een rare date ervaring voor hem is geweest! Het klikte in ieder geval niet.
Hahaha wat een geweldige verhalen hier! En goed om te horen dat ik niet de enige ben met kansloze dates :-)

Ik heb er ook nog wel eentje, en dat is niet eens een date geweest... Ik heb een tijdje contact gehad met een jongen die ik via internet kende, we hebben wat gemaild en gebeld en tijdens die telefoongesprekken had hij het er al over dat hij het heel spannend zou vinden als een vrouw een scheet zou laten in bed.... En hij vroeg ook of ik een scheet wilde laten in de telefoon.... Ik vond het wel heel raar en ben daar uiteraard niet op ingegaan. Op een gegeven moment vroeg hij of ik wilde videochatten via MSN, ik dacht gewoon gezellig even te kletsen maar hij wilde duidelijk meer. Ik vond hem helemaal niet leuk overkomen en heb gezegd dat ik hier geen zin in had en dat hij voor dat soort dingen maar een andere site moest opzoeken. Hij heeft me toen nog een heel aantal keer een bericht gestuurd, dat hij me miste, dat hij nog zo vaak aan me moest denken etc. Op een gegeven moment heb ik hem maar geblokt. En toen kreeg ik een half jaar later ineens een mailtje van hem op mijn werkmail terwijl ik 1. nooit mijn achternaam heb genoemd en 2. nooit de naam van mijn bedrijf heb genoemd. Ik heb alleen het type bedrijf genoemd en de plaats (meer dan 150.000 inwoners). Hij heeft dus echt flink moeten zoeken om dit te kunnen achterhalen. En een paar weken geleden kreeg ik ineens weer een mailtje van hem, terwijl ons contact een jaar geleden was.... Echt heel bizar hoor, dat sommige mannen zo'n plaat voor hun hoofd hebben dat ze denken dat ze toch weer een kans maken. Of blijkbaar heb ik in die paar telefoongesprekken zoveel indruk gemaakt dat hij het een jaar later nog niet vergeten is
PFfff, wat bestaan er toch een hoop vreemde kerels.

Ik heb ook eens een date gehad waarvan ik nog steeds geen idee heb waarom ik niet gewoon weggelopen ben destijds. Ik kende hem via een datingsite. Hij zag er op zich niet verkeerd uit, maar dat was dan ook het enige dat ok was. We hadden afgesproken bij het station en gingen eerst wat drinken op het terras. Nou, we hadden onze drankjes nog niet en hij begon direct iedereen af te kraken die voorbij liep. De een had een te dikke kont, een ander verkeerde kleding. Verder kon ie alleen maar over zichzelf lullen. Na een uurtje gingen we nog een stukje wandelen en toen begon ie over sex. Ik had gewoon naar huis moeten gaan, maar ik denk dat ik daarvoor gewoon te beleefd was. Toen ie eindelijk opgerot was en in de trein naar huis zat, kreeg ik ineens een sms van hem of ik zin had in een massage! Ik dacht echt, WTF??. Ik schreef terug dat ik daar absoluut geen zin had en dat ie kon aftaaien. Hij werd nog boos ook en snapte echt niets van mijn reactie. Wat een loser.
UP!

Ik heb me tranen met tuiten gelachen om veel van de verhalen!

Zelf niet zo heel veel meegemaakt op date-gebied (tenminste niets dat zo stuitend is als de voorgaande verhalen)

Maar goed: mijn eerste échte verkering. Ik was 14 en hij 26 (wat hij met zo'n bleu meisje moest is mij tot op de dag van vandaag niet helemaal duidelijk). Goed: zoenen kon hij niet (ik vermoed nog steeds dat ik zijn eerste vriendinnetje was) dus dat moest ik hem maar gaan leren (niet dat ik ooit verder was gekomen dan een zoen op iemands mond en dan giechelend en ieuw roepend mijn mond afvegen, maar soit). De eerste zondag na de kerk (daar kenden we elkaar ook van) bij zijn ouders eten. Vader typische dominante man met sloffen, sigaar en commandostem, moeder huissloofje. Ze had 4 (!) verschillende soorten groenten gekookt, want iedereen lustte wel iets niet. Ik snapte wel waarom, alles was tot snot gekookt en smaakte hélemaal nergens meer naar). Maar goed, keurig opgevoed dus netjes bord leeggegeten. Daarna gingen pa en zoon op hun respectievelijke stoelen hangen met krant en boek en werd er van mij verwacht dat ik moe wel zou helpen met de afwas. T arme mens sprak alleen het dialect van het naburige dorp en ook nog binnensmonds, zodat ik níets verstond van wat ze zei. Stond dus maar een beetje te hummen als antwoord... Daarna keurig thuis afgeleverd met de belofte dat we binnenkort naar de film zouden gaan. Hoera! Hij zat echter nog in dienst en moest eerst op oefening naar Duitsland. In de tijd dat hij daar zat, kreeg ik zo om de dag van die 'grappige' zandhaas-ansichten waarvan de achterkant gevuld was met liefdesbetuigingen. Thuis werd er nogal grinnikend over gedaan (mijzelf incluis overigens). Ik wist al dat het niets zou worden, maar zo'n uitje naar de bios was voor mij nogal wat, dus ik had besloten om het daarna dan maar uit te maken. Goed: de film (laat ik het zo zeggen, ik kan nooit meer naar Ghostbusters kijken zonder hoofdschuddend aan die knul te denken) was leuk, verkering was oervervelend en op de terugweg vertelde ik hem toch maar dat ik dacht dat het niets zou worden en het uit wilde maken. Hij was wóest! Midden op straat liet hij mij staan (in niet de beste buurt) en riep dat hij me dan ook niet meer thuis ging brengen (en nog wat meer gescheld). Afijn, mij een biet, ik kan bést alleen naar huis! Mijn vader was het daar niet helemaal mee eens en heeft die jongen op hoge poten opgebeld of ie wel helemaal gezond in zijn knikker was om een 14 jarig meisje in het donker alleen naar huis te fietsen... Het is binnen de kerk nog lang een heet hangijzer geweest...

Jaren later hoorde ik dat hij ondertussen getrouwd, en zelfs alweer gescheiden was (dat laatste omdat hij zijn vrouw het huis door mepte overigens). Mán wat was ik blij dat ik van hem af was!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ben niet zo van het daten, vermaak me denk ik te goed als vrijgezel.. Bij deze mijn ergste date, denk dat ik 'n jaar of 16 was.

Jongen leren kennen in de disco, heel de avond mee staan kletsen en hij vroeg om wat met me te gaan doen, aangezien mijn vriendinnen al antwoordden voordat ik ja of nee had gezegd, besloot ik toch maar te gaan.

Afgesproken in de stad, prima.. wij wat rondgelopen en opeens vraagt hij of ik even wacht bij 'n bankje. Dus ik daar gewacht komt hij terug met 'n doosje, met daarin 'n zilveren ring?? WTF? Ik helemaal verbaasd en gezegd dat ik dit echt niet wilde, zoiezo nu nog niet.

Daarna gingen we uiteten in 'n tent, komen bij het dessert aan wat hij had besteld, met grote sissers, de lichten worden anders en er wordt hartstikke hard 'Love is in the air' gedraaid, waarop mijn date opstaat, er nog 2 mensen in het restaurant opstaan (waren zijn moeder en opa.. omg) en hij vraagt of ik 'n relatie met hem wil. Ik ben nog net niet over de drempel gestruikeld toen ik heel hard was aangerend. Eenmaal thuis aangekomen zat het doosje met ring ook in mijn jaszak. Zucht.
quote:Hasse88 schreef op 10 september 2013 @ 14:20:

Ik was 14 en hij 26 (wat hij met zo'n bleu meisje moest is mij tot op de dag van vandaag niet helemaal duidelijk).

Wat moest jij met zo'n viespeuk?

De eerste zondag na de kerk (daar kenden we elkaar ook van) bij zijn ouders eten.

Ach ja, dit soort 'relaties' worden in dit soort kringen meer getolereerd. 14 en 26, moet kunnen toch?

Geen wonder dat er zoveel kindermisbruik is bij gelovigen.

Mijn vader was het daar niet helemaal mee eens en heeft die jongen op hoge poten opgebeld of ie wel helemaal gezond in zijn knikker was om een 14 jarig meisje in het donker alleen naar huis te fietsen...

.

Je vader was het er wel mee eens dat zijn dochter bij één of andere gelovige ranspedo zat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven