Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
- weggehaald ivm privacy -
Weet je wat ik nooit begrijp? Dat mannen altijd iets proberen als het duidelijk is dat je niets van ze wilt.

Jaren geleden een date gepland met een jongen. Vooraf belden we veel maar telkens weer kon hij alleen over zichzelf praten en draaide elk gesprek zo dat het weer over hem zelf ging.

Ik had er dus geen zin meer in en heb hem dat gezegd.

Krijg ik een jaar later ineens een mail met de vraag of we toch niet eens wat af konden spreken? Euh ... waarom? Het klikte niet dus nee, waarom zou het nu wel klikken? Vind ik altijd zo raar.
Wat een heerlijk topic

Zo heb ik een paar keer gedate met een man die op zich heel leuk leek. Na een paar dates zijn we samen in bed beland. Ik had wel zin en al lange tijd geen sex gehad. Hij lag met het licht uit in zijn ondergoed onder de dekens verstopt. Dat kwam wat preuts over, maar ach wellicht was hij gewoon een beetje nerveus. Daar zou ik hem wel even vanaf helpen en vol goede moed dook ik onder de dekens en deed zijn boxershort uit. Ik zag niks en dacht dat het kwam doordat het donker was onder de dekens. Dus dekens opzij, maar ik zag nog niks. Dan maar een klein lampje aan en weer richting down under... Wat ik toen zag had ik werkelijk nog nooit gezien en ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het mogelijk was... Zijn lul had het formaat van ongeveer een halve druif! Ik schrok me rot en van de zenuwen kreeg ik een enorme lachbui die niet meer tegen te houden was. Snel ben ik naar de wc gevlucht en heb daar een kwartier zitten janken van het lachen. Toen moest ik terug de slaapkamer in. Een kleine lul ok, dat geeft niet maar dit was wel heel erg extreem. Zelfs mijn kleine teen is nog langer! Hoe ging ik dat in hemelsnaam tactisch oplossen? Het enige wat ik kon verzinnen was te doen alsof ik ineens een vreselijke hoofdpijn had. Meneer is blijven slapen en de volgende ochtend nadat hij weg was werd ik al gauw gestalked met tientallen berichtjes dat ik de vrouw van zijn dromen was, hij de rest van zijn leven met me wilde doorbrengen en ik de moeder van zijn toekomstige kinderen zou worden. Waarop ik me gelijk afvroeg hoe die zaadjes om kinderen te maken dan uberhaubt ooit in kut terecht konden komen

Dus ik heb meneer Lange (dat was serieus zijn achternaam) gebeld om af te spreken zodat ik hem face to face kon zeggen dat het niks ging worden. Staat ie daar met een grote bos rode rozen (au pijnlijk) en een verliefde grijns op zijn gezicht. Heb hem gezegd dat het niet ging werken tussen ons en toen hij vroeg waarom, kreeg ik het niet over mijn hart om de daadwerkelijke reden te vertellen. Dat vond ik wel erg "lullig". Dus verhaaltje opgehangen dat ik nog niet toe was aan een relatie. Hij janken...

Later die dag kreeg ik een smsje dat ik hem alleen gebruikt had voor de sex!
Who lit the fuse on your tampon?
Ik heb ooit een date gehad met iemand die ik via via kende. Ik woonde nog thuis en hij kwam mij daar ook ophalen.Hij kwam binnen met een doos eieren. Serieus!! Hij wilde nog wel koffie drinken en samen met mijn moeder (ik woonde nog bij mijn ouders) de keuken in en daar kregen we een lachtstuip over die eieren...

Ik had al helemaal geen zin meer om samen met hem weg te gaan, was toen al afgeknapt maar vond het zo lullig om dat tegen hem te zeggen. In de stad een paar drankjes gedaan en toen heeft hij me weer netjes thuis afgezet.

Hij had al hele plannen gemaakt over de dagen erna. Eerste date was op een vrijdag. Hij vroeg wat ik de zaterdag ging doen. Een vriendin was jarig waar ik heen zou gaan. Hij had zichzelf al uitgenodigd en zei... dan krijgt ze 2 dozen eieren omdat ze jarig is....

Ik heb hem midden in de nacht maar een smsje gestuurd dat het niks tussen ons zou worden.
Ha, Krullebol, ik heb een keer een doos eieren voor m'n verjaardag gekregen (wel maar een doos), misschien is het dezelfde man!
TVP
Mijn date was met een man die ik al heel lang ken. Jaren geen contact gehad en na wat geappt te hebben, afgesproken.

We zaten op de bank te kletsen met een glas rode wijn erbij, en er kon geen grapje af, nauwelijks een glimlach en ik leek wel in een kruisverhoor te zitten.

Hij was hele toekomstplannen aan het maken 'als' we ooit een relatie zouden aangaan.

Hoe ik over kinderen dacht bv...Pffff nou wat een afknapper zeg. Daar begin je toch niet bij de eerste date over!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Leuke verhalen over die halve druif en ook die van de doos eieren als kado.
Ik had een tijdje contact met het meisje via internet.

Vervolgens zie ik haar in het echt, ze was mooi, lachte lief.

We gingen naar haar huis, ik werd direct geconfronteerd met haar ouders en broertje

We gingen naar boven, naar haar kamer maar oh, wat voelde ik me ongemakkelijk. We hebben een tijdje gepraat en uiteindelijk seks gehad.

We liggen naast elkaar en haar broertje komt binnen (jaar of 10) 'wat zijn jullie aan het doen?'

Een doosje eieren! Ik ga stuk hier!

Ik kreeg een keer een zilveren peper- en zoutstel. Toen werd er door mijn ouders al gegrapt dat hij wilde samenwonen.
Wat een heerlijk topic haha, heb nooit ernstige drama's meegemaakt maar kan wel een awkward moment delen:

Ik was 25 en ging met een vriendin naar een rock/pop festival, er zou daar nog een bekende van haar zijn met een vriend.

de avond van te voren kwamen we aan en hadden afgesproken met die vriendin, zij hadden eea bij te praten dus ik kletste beleefd met die jongen. Blijkbaar had ik nogal een indruk achtergelaten want de volgende dag stond ik lekker uit mn dak te gaan bij een van de artiesten toen hij opeens achter mij verscheen en letterlijk tegen mij aan begon te rijden/schuren, aangezien ik dit sinds mijn 15 jarige 'snollywood' tijd al niet meer had meegemaakt verstijfde ik uit pure verbazing. Vriendin merkte dit op en heeft hem toen flink de huid vol gescholden waarna meneer gelukkig vlug aftaaide.
Overramp dates gesproken.. Dot moest ik hier delen!

Internetdate blijkt schoondochter:

http://www.wtf.nl/grenzel ... blijkt-schoondochter.html
Een paar weken geleden had ik een 1e date met een jongen die ik via internet heb leren kennen. Omdat ik dat weekend niet helemaal fit was, en ik hem op allerlei manieren heb gecheckt of hij wel echt was wie hij zei, vond ik het prima om hem bij mij thuis uit te nodigen. Het was mooi weer dus hij zou eerst met de motor een stukje toeren en daarna naar mij toe komen. Om 2 uur stond hij inderdaad voor de deur, deed zijn motorpak uit en daar stond meneer in een oud, vaal t-shirtje en joggingbroek... Hij had wel een rugzakje bij zich waar schoenen in zaten, blijkbaar kon daar geen fatsoenlijke spijkerbroek in of zo... Even later belde zijn moeder om te vragen hoe laat hij bij hun zou zijn, hij antwoordde met vanavond pas. Ik dacht er toen teveel bij na, misschien moest hij nog ergens anders heen.... Toen hij om 5 uur nog bleef zitten vroeg ik wat zijn planning was, hij wou dus bij mij blijven eten... Ik gaf aan dat ik dat leuker vond voor een 2e date. Hij reageerde nogal teleurgesteld en zei oke, toen ik vroeg waar hij dan ging eten, zei hij dat hij wel ergens onderweg ging eten. Dat vond ik ook weer sneu dus zei dat hij wel mocht mee-eten. Hij vroeg nog wel netjes of hij kon helpen maar dat ging niet echt waardoor hij gelijk zei "oh, dan ga ik wel ff tv kijken". Mijn keuken zit apart van de woonkamer, dus op de 1e date zaten we al gelijk apart... Meneer voor de tv en ik in de keuken, in plaats dat hij er gewoon ff gezellig bij kwam staan om gezellig te praten... Ik vond het zo'n bijzondere reactie en situatie dat ik gelijk ben afgeknapt!
Weinig mannelijke bijdrages hier! (Oja, het is een vrouwensite.)

Ik date regelmatig, ben ook echt wel op zoek naar iets serieus want ik heb meer dan genoeg avonturen beleefd. Ik maak het mezelf niet te moeilijk, als ik denk leuk type dan spreek ik af, zonder verdere verwachtingen want je weet het toch nooit. In principe date ik wel alleen met meisjes/vrouwen die ook uit Amsterdam of omgeving komen. Dat voelt wat natuurlijker en spontaner.

Er was een vrouw die behoorlijk aandrong. Qua looks was het echt wel mijn type, maar ze was een stuk ouder en had kinderen. Dat is voor mij toch wel een no go. Maar goed ik dacht een keer een drankje doen op een zaterdagmiddag kan geen kwaad. Gewoon gezellig. Op die bewuste avond belt ze me op en zegt, waarom kom je eigenlijk niet naar mijn huis? Ik zei ehhh, oké. Vrij ongebruikelijk maar dan heb ik dat ook een keer meegemaakt. Ik dus naar haar huis. Ze doet open en inderdaad een heerlijke verschijning. Klasse en toch ook sexy, precies waar ik van hou

Ik ben niet snel onder de indruk, maar ze had echt een heel mooi huis. Echt perfecte sfeer, heel stijlvol maar ook gezellig. Ideale ingrediënten voor een sexy avond, hoewel ik daar serieus echt niet op uit was. In de woonkeuken trok ze een fles wijn open en we praten zo wat over van alles en nog wat. Toen wilde ze met het huis laten zien. Nu vind ik huizen en interieurs heel interessant dus ik was wel nieuwsgierig naar dit paleis van 4 etages. (Dit bleek slechts een van haar huizen te zijn.) We kwamen in de woonkamer waar gigantische foto's op billboardformaat van haar kinderen hingen. En ... ook foto's van een man. "Ja, ik ben getrouwd..." Wat bleek, ze mocht van haar man wel eens met een ander! Nu ben ik gek op seks, maar ik voelde me toch wel een beetje onwennig gelijk en er half ingeluisd want dit had ze niet verteld. Het was ook de avond voor Valentijnsdag haha.

Na het huis gezien te hebben belanden we op een heerlijke loungebank voor de haard. Ik hield m'n handen thuis, netjes als ik ben, maar eerlijk is eerlijk ze was superaantrekkelijk. Toen heb ik mijn gemengde gevoelens toch over boord kunnen zetten en begon ik zachtjes aan haar pols te kriebelen. Ik was toen denk ik een uur of drie bij haar thuis. "Waarom deed je dit niet gelijk!?" Ehhh, ja je overrompelde me nogal. Nou, toen echt heerlijk gezoend. (Voor mij superbelangrijk, als dat is zoals ik 't wil , gaat de rest vanzelf ) Uiteindelijk lagen we gewoon naakt op die bank. Zegt ze laten we in bed gaan liggen, ik moet even naar de badkamer. Ik zeg oké, loop een slaapkamer in en duik in dat tweepersoonsbed. Zegt ze nee! Die is van m'n dochter!!! (Van 15).

Ik kon er wel om lachen en zei ook. Toen dus naar een logeerkamer want het mocht niet in het echtelijke bed. Heerlijke nacht gehad, dat mag ik niet ontkennen. De volgende ochtend wilde ze nog extra lang zoenen want ik deed 't lekkerder dan haar man.

Tja, toch weer in een avontuur beland... Met gemengde gevoelens. Het was leuk, maar toch voelde ik me goedkoop omdat alles van haar kant met voorbedachten rade was en ik er vrij naïef in was gegaan. Weer een ervaring rijker, en ik had het ook niet willen missen. Niet zo zeer afgrijselijk, maar toch wel hilarisch al zeg ik het zelf.
Misschien moet je die plaatsen in het topic: "Schep hier op over je sexuele veroveringen" ?
quote:tim777 schreef op 28 oktober 2013 @ 10:24:

Misschien moet je die plaatsen in het topic: "Schep hier op over je sexuele veroveringen" ?

Tim, je bent gewoon jaloers.

Maar ik vind die Hasse ook wel een pratser hoor.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:tim777 schreef op 28 oktober 2013 @ 10:24:

Misschien moet je die plaatsen in het topic: "Schep hier op over je sexuele veroveringen" ?Dat is zeker niet mijn bedoeling. Daarom houd ik het ook bij deze enige bijdrage :-)
Ok eentje van mij. Ik had laast een leuk meisje ontmoet en een paar keer gedate, Opeens kreeg ik op whatsapp een berichtje dat ze het toch niet zag zitten en het afkapten.

Nou ja ik terleurgesteld op de bank met een fles whiskey.

Toen kreeg ik het briljante idee om haar eens een pizza of 2 op te sturen... De volgende dag kreeg ik een berichtje van haar met een foto. Haar hele keukentafel stond vol met pizza's

Had ik dus met mijn dronken kop rond de 150 pizza's voor haar besteld. Ik kon het niet ontkennen en toen ik langs kwam om het op te ruimen en haar geld te geven rook het in de gang van haar flat al naar pizza. Haar huis was net een pizzaria en ze was not amused. Heb de hele dag opgeruimd en daarna beet ze me nog toe dat ik maar pizzabezorgen moest worden. Nou ja gelukkig nooit weer gezien. Ik kon er wel om lachen en zei wat minder...
Jaja, jij betaalt even minimaal 1000 euro en komt opruimen. Leuk, die sterke verhalen
Dat slaat toch nergens op. Er werden 150 pizza's bij haar bezorgd en die heeft ze toen ook nog betaald. Wat een onzin.
quote:feeks schreef op 28 oktober 2013 @ 13:19:

Jaja, jij betaalt even minimaal 1000 euro en komt opruimen. Leuk, die sterke verhalenRond de 300 euro en geen idee waarom
quote:feeks schreef op 28 oktober 2013 @ 13:19:

Jaja, jij betaalt even minimaal 1000 euro en komt opruimen. Leuk, die sterke verhalenBeetje te sterk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven