Roos bloedverlies

28-10-2013 15:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik heb een niet zo leuk probleempje , gisteren had ik seks met mijn vriend en na dat we gedaan hadden zag ik dat ik bloed verloren had.. dit is nu de 2 de keer dat we dit voorhebben.. ik moet wel toegeven dat het niet zo rustig was en hij redelijk diep ging.. hij zegt zelf dat het bij mij allemaal nogal strak is.. het bloed had een rozige kleur en na de seks ging ik nog 1 keer naar toilet, toen bloede ik nog een heel klein beetje maar daarna was het gedaan. nu heb ik er ook geen last meer van. zelf tijdens het vrijen voel ik niet van pijn of iets onaangenaams

Weet iemand wat het kan zijn ?
Nieuwigheid?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De eerste keren ging hij niet zo diep maar had ik geen verlies maar toen had ik een doorbraakbloeding gekregen , ik ben nu veranderd van pil maar als hij nu te diep gaat bloed ik.. zou het iets erg zijn ? of zoals hij dacht gewoon iets met het contact ?quote:Fame schreef op 28 oktober 2013 @ 15:38:

Nieuwigheid?
Naar de huisarts! Er kan iets mis zijn met je baarmoeder(mond).
Het kan van alles zijn. Tussenbloeding die los komt, of iets open gehaald tijdens de sex.

Ik heb een paar keer gehad dat de bloedingen nog dagen lang door gingen nadat ik sex had gezien en ik heb nog steeds regelmatig tussenbloedingen. De tussenbloedingen worden veroorzaakt doordat ik de pil te lang doorslik en mijn 'echte' menstruatie daardoor heen komt.

Voor de zekerheid ben ik naar de dokter gegaan voor een uitstrijkje.
quote:masque schreef op 28 oktober 2013 @ 15:46:

Naar de huisarts! Er kan iets mis zijn met je baarmoeder(mond).Hier dacht ik dus ook aan. Ik zou voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Gewoon even een vraagje, ben je een geroutineerd sekser of nieuw op dat gebied? (maagd?)
Ik neem mijn pil niet door ik heb het nog maar 1 keer gedaan..quote:ellka schreef op 28 oktober 2013 @ 16:01:

Het kan van alles zijn. Tussenbloeding die los komt, of iets open gehaald tijdens de sex.

Ik heb een paar keer gehad dat de bloedingen nog dagen lang door gingen nadat ik sex had gezien en ik heb nog steeds regelmatig tussenbloedingen. De tussenbloedingen worden veroorzaakt doordat ik de pil te lang doorslik en mijn 'echte' menstruatie daardoor heen komt.

Voor de zekerheid ben ik naar de dokter gegaan voor een uitstrijkje.
17quote:boerderijgeit028 schreef op 28 oktober 2013 @ 16:03:

[...]

Hier dacht ik dus ook aan. Ik zou voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:silkeelove schreef op 28 oktober 2013 @ 16:10:

Ik neem mijn pil niet door ik heb het nog maar 1 keer gedaan..

[...]

Dan is het nieuwigheid, oftewel, je bent ontmaagd, en dan kan er wel eens een beetje bloedverlies optreden.
ik heb hiervoor al seks gehad gehad maar nog niet heel veel. Mijn vriend van nu kan ook dieper gaan als mijn vorige..quote:Fame schreef op 28 oktober 2013 @ 16:04:

Gewoon even een vraagje, ben je een geroutineerd sekser of nieuw op dat gebied? (maagd?)
quote:silkeelove schreef op 28 oktober 2013 @ 16:10:

Ik neem mijn pil niet door ik heb het nog maar 1 keer gedaan..

[...]

Dan kan het zijn dat je maagdenvlies nog niet gebroken was. Daar komt meestal bloed bij vrij. Of je was niet nat genoeg waardoor het niet soepel ging. Als het aanhoud naar de dokter, maar ik zou me nu geen zorgen maken.
Ben je getest op SOA's? Sommige SOA's geven ook een verhoogde bloedingskans.
Stug perineum misschien wat misschien een beetje is gaan bloeden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven