Seksklets 50!
maandag 28 oktober 2013 om 22:47
quote:boogster schreef op 28 oktober 2013 @ 22:40:
Zo, met die wind vandaag heb je toch een flink sterke zuignap nodig hoor.. .. is die zo sterk ontwikkeld bij jullie??
DS, maar dan ga ik even je mail adres zoeken hoor... volgens mij is dat via feestboek wel te doen denk ik zo.. Jij weet mij wel te vinden
Zo, met die wind vandaag heb je toch een flink sterke zuignap nodig hoor.. .. is die zo sterk ontwikkeld bij jullie??
DS, maar dan ga ik even je mail adres zoeken hoor... volgens mij is dat via feestboek wel te doen denk ik zo.. Jij weet mij wel te vinden
A dirty mind is a joy forever
dinsdag 29 oktober 2013 om 11:32
Soms gaat dat inderdaad op, 'wat niet weet, wat niet deert'. En soms is het beter om dingen wèl te weten, ja. Beetje vaag, weet ik, maar ik kan niet alles op een openbaar forum neerzetten.
Ben blij en verdrietig vandaag. Blij omdat ik mijn minnaar weer kan zien, binnenkort, verdrietig om een goede vriendin die heel erg verdrietig is. En daar laat ik het maar even bij.
Ben blij en verdrietig vandaag. Blij omdat ik mijn minnaar weer kan zien, binnenkort, verdrietig om een goede vriendin die heel erg verdrietig is. En daar laat ik het maar even bij.
dinsdag 29 oktober 2013 om 14:07
Doet me denken aan mijn allerallereerste date ooit met een fijne jonge god. Ineens circelden allemaal helicopters boven mijn huis. We grapten nog dat ze hem kwamen halen.
Oudste doorn kwam "iets te vroeg" thuis, jonge god kon nog net achter hem langsglippen. Het bleek dat er iemand uit een etage was gesprongen op spuugafstand van mijn huis. Oei.
Oudste doorn kwam "iets te vroeg" thuis, jonge god kon nog net achter hem langsglippen. Het bleek dat er iemand uit een etage was gesprongen op spuugafstand van mijn huis. Oei.
dinsdag 29 oktober 2013 om 14:23
dinsdag 29 oktober 2013 om 14:54
We zijn in een hotel ook wel eens iemand tegengekomen idd, hij dan. Zo enorm genant. Sta je nog na te gloeien van een heet trio, weet je ineens niet hoe snel je achter een pilaar moet schuilen. Pft, voor zover de vreemdgangers.
Lekker Zaff. IK heb wel gezellige dingen in het verschiet maar helaas weinig spannends. Nog een maandje, dan gooien we er weer een 20 uurs sessie tegenaan!
Lekker Zaff. IK heb wel gezellige dingen in het verschiet maar helaas weinig spannends. Nog een maandje, dan gooien we er weer een 20 uurs sessie tegenaan!