Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 28 oktober 2013 @ 22:39:

[...]

Pas maar op voor de wurggreep! U is wurgsnake?
Delen doe je samen
quote:boogster schreef op 28 oktober 2013 @ 22:40:

Zo, met die wind vandaag heb je toch een flink sterke zuignap nodig hoor.. .. is die zo sterk ontwikkeld bij jullie??

DS, maar dan ga ik even je mail adres zoeken hoor... volgens mij is dat via feestboek wel te doen denk ik zo.. Jij weet mij wel te vinden
A dirty mind is a joy forever
quote:maybibi schreef op 28 oktober 2013 @ 22:41:

[...]

U is wurgsnake?

Nope, slangen en serpenten vind je hier genoeg.

Ik beperk me tot de hekserij
Heu zitten hier serpenten???
quote:DolceStrega schreef op 28 oktober 2013 @ 22:48:

[...]

Nope, slangen en serpenten vind je hier genoeg.

Ik beperk me tot de hekserij Wurgseks, sukkelseks pfffff serpentenseks straks ook nog
Delen doe je samen
Good morning!

Er is zoveel dat je nog niet weet Maybibi.

Mogge!

Soms is onwetendheid helemaal niet erg, hoor...
Goeie morgen,

Ja soms.......en soms is wel weten ook leuk
@Barbarella, bedoel je in de zin van: "Wat niet weet, wat niet deert"?

@Zaff wat weet jij?
Soms gaat dat inderdaad op, 'wat niet weet, wat niet deert'. En soms is het beter om dingen wèl te weten, ja. Beetje vaag, weet ik, maar ik kan niet alles op een openbaar forum neerzetten.

Ben blij en verdrietig vandaag. Blij omdat ik mijn minnaar weer kan zien, binnenkort, verdrietig om een goede vriendin die heel erg verdrietig is. En daar laat ik het maar even bij.
Snap ik als geen ander Barbarella, hoewel het anoniem lijkt is het niet altijd zo anoniem als je zou willen hier.....

Enne dikke knuffel voor jou!

En heel veel plezier met je minnaar
Goedemiddag!
Goedemiddag
Dank je, DS.

Middag allemaal!
Verdriet is nooit leuk. Dikke knuffel Barbarella.....en geniet van je minnaar!

@DS....ik weet zoveel....en ook zoveel niet

Het is altijd goed om te realiseren dat dit een openbaar forum is!
quote:innote schreef op 28 oktober 2013 @ 15:02:

Pfoei dan zou ik toch gelijk mijn koffers kunnen pakken, als ik dat deed...En hoe zit dat dan met ieder ander standje?
quote:oranjexx schreef op 29 oktober 2013 @ 13:30:

[...]

En hoe zit dat dan met ieder ander standje?Nee dat zit hem in het spaarzame nachtrust afpakken terwijl kleine structureel onnodig vroeg wakker is.
Bij zo'n bericht denk ik gelijk: het zal je maar overkomen, dat je daar net een date hebt...
Goedemiddag, bijna week weer middendoor.... sommige hebben voor komend weekend al we leuk en spannend vooruitzicht begreep ik..., wij gaan nog wat verzinnen ......
Delen doe je samen
Doet me denken aan mijn allerallereerste date ooit met een fijne jonge god. Ineens circelden allemaal helicopters boven mijn huis. We grapten nog dat ze hem kwamen halen.

Oudste doorn kwam "iets te vroeg" thuis, jonge god kon nog net achter hem langsglippen. Het bleek dat er iemand uit een etage was gesprongen op spuugafstand van mijn huis. Oei.
Oei Roos...
God, wat een eerste keer, zeg! Die vergeet je niet gauw, nee...
Het zal je maar gebeuren.....zoveel rekening proberen te houden met.....en dan toch.

Zo was ik ooit in Berghut met een date, kwam ze haar leidinggevende tegen. Sneaky naar buiten en maar ergens anders heen gegaan.

Komend weekend staat vol met leuke dingen
We zijn in een hotel ook wel eens iemand tegengekomen idd, hij dan. Zo enorm genant. Sta je nog na te gloeien van een heet trio, weet je ineens niet hoe snel je achter een pilaar moet schuilen. Pft, voor zover de vreemdgangers.

Lekker Zaff. IK heb wel gezellige dingen in het verschiet maar helaas weinig spannends. Nog een maandje, dan gooien we er weer een 20 uurs sessie tegenaan!
Ach ik ben mijn schoonzusje ook wel eens in een hotel waar ik voor mijn werk zat tegengekomen.

Niet alleen.

Terwijl haar partner nooit in hotels overnacht.

't Is maar net hoe je er mee omgaat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven