Vervellen.
dinsdag 29 oktober 2013 om 13:48
Ik heb al zolang ik mij kan herinneren periodes waarbij er ineens een bepaald deel van mijn lichaam ineens razendsnel vervelt. Nooit mijn hele lichaam in een keer maar bijv een been, paar wk later een ander deel. Iig 3x per jaar vervelt ook mijn gehemelte. Zo vaag, tenminste ik ken niemand die dat ook heeft.
Het is niet zo dat de vellen er dan bijhangen hoor maar merk het vooral als ik er overheen wrijf of na het douchen. Het is dan ook niet verbrand geweest oid.
Iemand die dit herkent?
(Ik maak mij geen zorgen hoor)
Het is niet zo dat de vellen er dan bijhangen hoor maar merk het vooral als ik er overheen wrijf of na het douchen. Het is dan ook niet verbrand geweest oid.
Iemand die dit herkent?
(Ik maak mij geen zorgen hoor)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 29 oktober 2013 om 16:50
Ik vind het niet iets waarmee ik naar de dokter zou moeten gaan
ik zou het kunnen vragen als ik er eens ben voor iets anders maar dan vergeet ik het weer.
Doreia, ik schrub mij regelmatig maar dit is wel anders.
Mijn moeder had trouwens psoriasis, dat ontstaat doordat huidcellen zichzelf te snel vernieuwen.
Doreia, ik schrub mij regelmatig maar dit is wel anders.
Mijn moeder had trouwens psoriasis, dat ontstaat doordat huidcellen zichzelf te snel vernieuwen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 1 november 2013 om 20:45
zondag 11 mei 2014 om 23:27
Het is weer zover, nu doen ook mijn wang, lip en neusslijmvliezen mee... Dan ga je weer eens googlen en kom je alleen iets tegen over tandpasta.
Lijkt me toch dat ik niet de enige ben die hier zo nu en dan last van heeft?
Lijkt me toch dat ik niet de enige ben die hier zo nu en dan last van heeft?
maandag 12 mei 2014 om 08:15
maandag 12 mei 2014 om 12:17