Spoed: goedkoop hotel Berlijn

31-10-2013 13:31 18 berichten
Ik ben met spoed op zoek naar een goedkoop hotel in Berlijn voor mezelf, mijn vader en twee kleine kinderen voor volgende week dond. op vrijdag. Mag ook buiten de stad zijn want we hebben eigen vervoer. Er moet perse internet zijn. Met welk hotel heb jij goede ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Estrel Hotel, is dacht ik 15min met metro naar het centrum! Maar ik weet niet of het nu goedkoop is.

Check Trivago!!!! Ideale site voor het vergelijken van alle aanbieders.
Heel goed hotel, geweest met kind en super bevallen.

http://www.hotel-i31.de/en/
City gallery hotel, wij hadden geboekt bij hotelspecials.

Goed ontbijt ook.
Hotel Comenius in Friedrichshain. Met goed ontbijt voor een paar euro.
kijk eens op booking.com hebben ze vaak leuke aanbiedingen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Goeie ervaringen via airbnb in Berlijn. Heel veel keuze, ook veel huizen die echt vakantiehuizen zijn en dan zit je dus niet bij iemand thuis.
Zeg maar Spijker.
Wij zaten in Hotel Pension Savoy, betaalden niet al te veel en er was wifi in de lobby. In een zijstraat van de Kurfürstendamm en vlakbij een metrostation!
Op booking kun je zoeken op datum, aantal personen, WiFi, Max. Prijs, aantal sterren, wijk etc. Gewoon intypen en 1 kiezen.
Hotelspecials is eigenlijk altijd goedkoper dan Booking!
Hi,

als je de goedkoopste aanbiedingen wilt vinden dan moet je gewoon eens kijken op www.vakantieboeken.biz die site die vergelijkt alle alle vergelijkingssites zoals expedia en trivalgo en vele meer met elkaar en pakt daaruit de beste aanbieding. Ik gebruik die site sinds een jaar en heb al vele euros bespaard.

Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! julia
reizen en laten reizen
Nog meer suggesties? Mag ook in Potsdam zijn!
quote:juliagoed schreef op 31 oktober 2013 @ 19:30:

Hi,

als je de goedkoopste aanbiedingen wilt vinden dan moet je gewoon eens kijken op www.vakantieboeken.biz die site die vergelijkt alle alle vergelijkingssites zoals expedia en trivalgo en vele meer met elkaar en pakt daaruit de beste aanbieding. Ik gebruik die site sinds een jaar en heb al vele euros bespaard.

Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! juliaBedankt voor deze tip, die site ken ik nog helemaal niet! Ga gelijk even kijken voor mijn kerstshop tripje naar een stad in Duitsland:D
Hotel pankow..... In de wijk pankow.... Kwartiertje met tram/metro naar alexanderplatz.... Goed ontbijt!wel zo goedkoop dat er ook middelbare scholen komen op schoolreis, maar die komen toch in september of na april ..... Ik ben er Drie keer geweest als begeleider met schoolreis en daarna nog twee keer (met partner en later met vriendinnen) echt een aanrader!
Via 9flats (google) kan je ook bijv een appartementje huren waar jullie met zijn allen in kunnen. Ik heb dat ook weleens gedaan voor Berlijn en het is prima bevallen.
Agon opera direct aan de Kurfursterdam.

Wij waren incl. Ontbijt ongeveer 90 euro kwijt voor 2 personen per nacht. Heel goed ontbijt, alles schoon, en mooi uitzicht.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Bedankt dames, ik heb een hotel gevonden en wel het city hostel in de Rosenstraße. Kost me voor 4 personen 47 euro per nacht.
Mooi bedrag, leuk dat je dit nog even komt melden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven