Spoed: goedkoop hotel Berlijn
donderdag 31 oktober 2013 om 13:31
donderdag 31 oktober 2013 om 13:36
donderdag 31 oktober 2013 om 19:30
Hi,
als je de goedkoopste aanbiedingen wilt vinden dan moet je gewoon eens kijken op www.vakantieboeken.biz die site die vergelijkt alle alle vergelijkingssites zoals expedia en trivalgo en vele meer met elkaar en pakt daaruit de beste aanbieding. Ik gebruik die site sinds een jaar en heb al vele euros bespaard.
Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! julia
als je de goedkoopste aanbiedingen wilt vinden dan moet je gewoon eens kijken op www.vakantieboeken.biz die site die vergelijkt alle alle vergelijkingssites zoals expedia en trivalgo en vele meer met elkaar en pakt daaruit de beste aanbieding. Ik gebruik die site sinds een jaar en heb al vele euros bespaard.
Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! julia
reizen en laten reizen
maandag 4 november 2013 om 14:37
quote:juliagoed schreef op 31 oktober 2013 @ 19:30:
Hi,
Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! juliaBedankt voor deze tip, die site ken ik nog helemaal niet! Ga gelijk even kijken voor mijn kerstshop tripje naar een stad in Duitsland:D
Hi,
Echt een aanrader als je goedkoop een hotel zoekt. Ik wens je veel plezier in Berlijn! juliaBedankt voor deze tip, die site ken ik nog helemaal niet! Ga gelijk even kijken voor mijn kerstshop tripje naar een stad in Duitsland:D
maandag 4 november 2013 om 16:59
Hotel pankow..... In de wijk pankow.... Kwartiertje met tram/metro naar alexanderplatz.... Goed ontbijt!wel zo goedkoop dat er ook middelbare scholen komen op schoolreis, maar die komen toch in september of na april ..... Ik ben er Drie keer geweest als begeleider met schoolreis en daarna nog twee keer (met partner en later met vriendinnen) echt een aanrader!