Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
In diverse kleuren en diverse aantallen
Per 10 stuks
Per 20
Dat valt idd allemaal mee. Maar het is allemaal uit de UK. Tenminste, het is in ponden. En ik wil voor zoiets simpels en cheaps natuurlijk geen invoerrechten betalen. Weet niet hoe het daarmee zit eigenlijk.
Maar thnx voor het zoeken. Ik ga het wel uitvinden, want zulke wil ik.

Dan ga ik zoveel mogelijk kleding ophangen. Want dan past er veel meer in mijn kast. En dan heb ik niet meer van die onoverzichtelijke, omvallende stapels. Hoop ik.
Vanuit de UK kun je rustig bestellen zonder invoerrechten.

Ik heb nog nooit iets hoeven betalen voor bestellingen uit de UK, vriend ook niet. (Behalve voor het product dan )
Alledrie advertenties komen uit de UK ja.
Dan zeker thnx voor het meedenken. Ga ik volgende week bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog nooit invoerbelastingen moeten betalen, zowel uit UK als VS niet. Heb je die hangers ook niet bij de Action of Xenos? Ik meen die dingen ooit ergens een keer gezien te hebben, maar waar ook alweer.....
... high heels and a bad attitude
Mss sta ik op een of andere blacklist, maar ik moet echt áltijd invoerrechten betalen.

Zal eens kijken bij Xenos en Action.
Het stucen is nog niet af dus dat viel een beetje tegen. Maar ik ga vandaag wel mn tegeltjes ophalen

GB, die hangers

Ik heb nu allemaal verschillende en daar kan ik eigenlijk niet tegen

Jammer dat ik superblut ben ivm huis. Gisteren wel 60 euro bespaard door iets terug te brengen en in de aanbieding bij een andere winkel te halen
Ha, VD. Een medestander. Mocht je interesse hebben, mss kunnen we samen bestellen. Scheelt weer in de verzendkosten. Laat maar weten.

Snap het van je huis. Maar dat is tijdelijk. Komt vast snel weer goed. En zo meteen zit je er lekker!

Ik ga even mijn streepshirtjes ophalen bij Kialapunt.
Ik heb btw mijn nieuwe vest aan. Fijn.

Outfit: zwarte slimfit broek, Jim Morrison t-shirt, nw vest (open), zwarte cowboy laarsjes. En mijn nieuwe jas.

Ik ben echt blij met mijn garderobe nu. Kan goed afwisselen.

Oh, en heb weer een naaimachine en mijn lockmachine is gemaakt. Kan dus binnenkort dat dip dye jurkje even vermaken. Kan ik die ook weer aan. En heb plannen om een badjas te gaan maken.
Oh, super suf. Hebben ze 2 dezelfde gestuurd. Verder zijn ze prima. niets bijzonders, maar goede basics.
haha welke kleur heb je nu dan GB?

Kun je uitrekenen hoe duur die hangers worden GB? Heb wel interesse!

Mijn tegeltjes zijn zo mooi! Echt blij mee. Nu de laatste loodjes, denk dat ze over anderhalve week klaar zijn. Vandaag even achter iemand aan die de vloer kan doen.

Ik ben helemaal niet blij met mn garderobe.. Ik heb maar de helft hier en ben ook nog eens een paar kg aangekomen dus de leuke dingen passen niet. Grrrr. Maar ok, is nu ook niet echt prioriteit.
Ik heb 2 zwarte met witte strepen. Ipv een wit met zwarte en een zwart met witte. Maar ik had meteen gebeld en die andere ligt nu bij het Kiala punt. Kan 'm zo ophalen.

Hoeveel hangers zou jij willen? Mss samen 100 bestellen? Of lijkt je dat teveel? Dan zou het 28 euro kosten. Maar ik weet niet wat de shippingkosten zijn. Neem aan dat het wel losloopt.

Een week nog maar! Super. Wanneer ga je erin? En dan heb je weer je hele garderobe. Ook heel fijn.
Oh gelukkig, die andere is er nu dus ook.

Ik wil er wel 50 hoor, als het goed is komt er een groot hanggedeelte in mijn nieuwe kast

28 euro vind ik prima!

Ik moet nu zelf dingen gaan plannen vwb huis, dat is wat ingewikkelder. Nu deed de aannemer alles, dat was makkelijk.

Er komt iemand de vloer doen (schuren + verven en een deel zelfs leggen, schuren en verven) en iemand anders een kast bouwen. Maar in welke volgorde . En daarnaast moet ik alles zelf nog schuren + schilderen . Pfff.

Maaarrrrr vanaf volgende week kan ik voor een maand in het huis van een vriendin daar vlakbij, dus dan zit ik weer in mijn eigen stadje
ik zit trouwens nog wel een beetje met de gordijnen. Duur man.
quote:vivadiva85 schreef op 31 oktober 2013 @ 13:02:

Oh gelukkig, die andere is er nu dus ook.

Ik wil er wel 50 hoor, als het goed is komt er een groot hanggedeelte in mijn nieuwe kast

28 euro vind ik prima!

Dat is samen he, niet pp. Het wordt dus 14 excl. verzendkosten. Zal vanavond wel even mailen om te vragen hoeveel dat is. De hangers zelf gaan ons iig de kop niet kosten.
Wat fijn dat je een maand lang een plek hebt in de buurt. Maakt het meteen weer een stuk minder onrustig.

En ja, gordijnen zijn heel duur. Wat wil je? En moet het allemaal meteen?
Nee niet alles hoeft meteen. Heb gordijnen besteld al voor de woonkamer en nu vitrage voor de slaapkamer... Wil daar ook nog verduisterende rolgordijnen, anders kan ik niet slapen. En ik wil eigenlijk plissegordijnen in de woonkamer tegen de inkijk maar dat is me nu even te duur.

Kijken jullie wel eens bij & other stories ? Leuke schoenen

14 euro, ik ben om!

Ik heb ook plissé gordijnen in de woonkamer. Helaas hebben ze die toen verkeerd besteld en was ik niet assertief genoeg om er echt werk van te maken. Ik wilde van die die je zowel naar boven als naar beneden kon laten zakken en dat heb ik nu dus niet. En op maat laten maken van die dingen is idd duur.

Zelf gordijnen maken is ook een optie. Gewone gordijnen of vitrage dan tenminste.

Ok, dan gaan we samen hangers kopen. Ik ga erachteraan.

Ken die webshop niet. Zie je plaatjes ook alleen als ik de url kopieer. Wil wel nog zwarte gympen, dus mss zo even kijken.
oh heel irritant van die plaatjes.

Plisse wil ik idd ook 2 kanten op kunnen doen. Maar kan wel even zonder, eerst sparen en wachten op goede aanbieding ( nu 25 % korting maar nog duur). De gordijnen maakt mama gewoonlijk, maar nu was het gratis maken dus dan maar laten doen
Grrr. Ik ben mijn schrijfblok kwijt. Waar aantekeningen opstaan die ik nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven