Vakantieveilngen. Oeps

31-10-2013 20:20 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht: "Laat ik voor de grap eens iets bieden op vakantieveilingen.nl" Goeie grap, heb nog gewonnen ook. Alleen weet ik niet precies of ik hier wat aan heb. Is er iemand die dit kent?

Hotel Express Card

(t.w.v. ¤ 299,-)

1 jaar lang tot 50% korting op een verblijf in 100.000 verschillende hotels wereldwijd

Je bepaalt zelf de lengte van je verblijf en het aantal personen dat mee mag

Kies uit drie-, vier- en vijfsterrenhotels in 140 landen

Ontbijt en/of diner niet verplicht af te nemen

Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar

De Hotel Express Card dus..

Ik heb 7 euro geboden, dus mocht het niets zijn is het gelukkig geen rib uit mijn lijf.

Ik ben benieuwd naar reacties!
Ga je wel eens naar een hotel?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik weet wel wat ik van een hotel moet verwachten, maar niet precies van wat ik nou gewonnen heb.
quote:jovo schreef op 31 oktober 2013 @ 20:26:

Ik weet wel wat ik van een hotel moet verwachten, maar niet precies van wat ik nou gewonnen heb.staat in je OP:1 jaar lang tot 50% korting op een verblijf in 100.000 verschillende hotels wereldwijd
http://www.klacht.nl/hotel-card/

Ik denk niet dat je er veel aan gaat hebben....
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
En er zal wel een lijst van meedoende hotels zijn. Leuk hoor. Ik zou beginnen met een weekendje Brussel, Parijs of Londen. Al zal je even de kleine lettertjes moeten lezen, het zou me niks verbazen als het bijvoorbeeld niet in t weekend geldt, of dat je niet te ver van tevoren mag boeken.
Ik ben bang voor addertjes onder het gras. Vandaar de vraag of iemand bekend is met de Hotel Express Card.
quote:jovo schreef op 31 oktober 2013 @ 20:26:

Ik weet wel wat ik van een hotel moet verwachten, maar niet precies van wat ik nou gewonnen heb.

een jaar lang 50% korting wanneer je een hotel boekt (niet alle hotels doen mee)

ws had je anders nooit een hotel geboekt en je hebt er 7,- en bijkomende kosten voor betaald

ik vraag me ook af wat je nu precies "gewonnen" hebt
Oei. Louche club dus, ik zou je maar niet registreren als ik de link van Iris lees..
quote:Iris27 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:29:

Ik denk niet dat je er veel aan gaat hebben....zo te lezen gaat TO er vooral ellende van hebben
quote:itsme1973 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:30:

[...]

een jaar lang 50% korting wanneer je een hotel boekt (niet alle hotels doen mee)

ws had je anders nooit een hotel geboekt en je hebt er 7,- en bijkomende kosten voor betaald

ik vraag me ook af wat je nu precies "gewonnen" hebt

Klopt.

Ik was eigenlijk opzoek naar een cadeau (weekendje weg) voor mijn ouders, voor mijn vader's verjaardag.
quote:Iris27 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:29:

Ik denk niet dat je er veel aan gaat hebben....

Klinkt niet best.

Dat wordt dus ¤7,- plus ¤5,- administratiekosten betalen en verder niks.
quote:jovo schreef op 31 oktober 2013 @ 20:34:

[...]

Klopt.

Ik was eigenlijk opzoek naar een cadeau (weekendje weg) voor mijn ouders, voor mijn vader's verjaardag.waarom heb je dan niet geboden op een weekendje weg, maar op een kortingskaart waarmee je 50% korting op hotels krijgt?
En wat is 'het abonnement?' Heb je dat betaald met die 7 eur?
Als het een voucher is voor deze kaart zou ik hem niet aanvragen. O Op de klachtensite staan ook mensen die de kaart niet meer konden opzeggen. Dus pas maar op dat volgend jaar niet alsnog 299,- wordt geincasseerd.
quote:itsme1973 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:36:

[...]

waarom heb je dan niet geboden op een weekendje weg, maar op een kortingskaart waarmee je 50% korting op hotels krijgt?

Bijvoorbeeld een weekendje weg, maar dit leek in eerste instantie ook wel leuk.

En ik ging er eigenlijk vanuit dat ik nog wel overboden zou worden.

quote:sandra1905 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:42:

Als het een voucher is voor deze kaart zou ik hem niet aanvragen. O Op de klachtensite staan ook mensen die de kaart niet meer konden opzeggen. Dus pas maar op dat volgend jaar niet alsnog 299,- wordt geincasseerd.Het is inderdaad een voucher.
Tip voor de volgende keer:

Lees even goed de voorwaarden, die staan altijd wat verborgen, maar daar vind je de eerste addertjes onder het gras.

En voor ik bied, Google ik naar het aangeboden product/locatie/organisatie.

Maar joh, die 12 euro in totaal, dat is geen rib uit je lijf, toch?
quote:pop1980 schreef op 31 oktober 2013 @ 20:50:

Tip voor de volgende keer:

Lees even goed de voorwaarden, die staan altijd wat verborgen, maar daar vind je de eerste addertjes onder het gras.

En voor ik bied, Google ik naar het aangeboden product/locatie/organisatie.

Maar joh, die 12 euro in totaal, dat is geen rib uit je lijf, toch?

Dankjewel!

Nee, daarom, sneu geld, maar kan het nog missen, haha.

Heb 'm al betaald, maar ga het niet activeren.

Volgende keer iets beter opletten en niet zomaar (voor de grap) bieden.

Bedankt voor de reacties!
Voor een goedkoop weekendje voor je ouders kun je je beter inschrijven bij sites als Actie van de dag, Travelbird, Hotelaanbiedingen, etc.

En op Hotelspecials staan ook altijd goede aanbiedingen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 31 oktober 2013 @ 21:06:

Voor een goedkoop weekendje voor je ouders kun je je beter inschrijven bij sites als Actie van de dag, Travelbird, Hotelaanbiedingen, etc.

En op Hotelspecials staan ook altijd goede aanbiedingen.Bedankt voor de tip!
Dat staat er toch wat je krijgt?

Je krijgt een jaar lang 50% korting bij de deelnemende hotels.

Als je een echt hotel mens bent , graag weekendjes weg gaat is het wel leuk. Ik zelf vind zoiets echt niks, ontbijt en diner zijn vaak hartstikke duur om bij te boeken en je moet toch eten. Dus dan word het nog duur. Ik boek dan liever gewoon een all-in weekendje, als ik daar een keer zin in heb met alles erop en eraan via internet, dat hoeft tegenwoordig ook niet meer duur te zijn.

Succes!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Je kan voor je ouders ook kijken op hotelspecials.com staan leuke hotels op voor leuke prijzen.

Vakantieveiling is soms leuk,als je een kaart voor een evenement waar je toch naar toe gaat goedkoop kan krijgen maar voor zulke dingen niet.
Goed dat ik het lees, ik heb een paar maanden geleden ook zo'n kaart 'gewonnen' en gelijk opgezegd. Die van mij was van MyHotelcard.
Moet ik eigenlijk nog iets annuleren, of gebeurt er gewoon niets als ik zelf niets activeer. Heb vakantieveilingen al wel betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven