Vakantieveilngen. Oeps
donderdag 31 oktober 2013 om 20:20
Ik dacht: "Laat ik voor de grap eens iets bieden op vakantieveilingen.nl" Goeie grap, heb nog gewonnen ook. Alleen weet ik niet precies of ik hier wat aan heb. Is er iemand die dit kent?
Hotel Express Card
(t.w.v. ¤ 299,-)
1 jaar lang tot 50% korting op een verblijf in 100.000 verschillende hotels wereldwijd
Je bepaalt zelf de lengte van je verblijf en het aantal personen dat mee mag
Kies uit drie-, vier- en vijfsterrenhotels in 140 landen
Ontbijt en/of diner niet verplicht af te nemen
Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar
De Hotel Express Card dus..
Ik heb 7 euro geboden, dus mocht het niets zijn is het gelukkig geen rib uit mijn lijf.
Ik ben benieuwd naar reacties!
Hotel Express Card
(t.w.v. ¤ 299,-)
1 jaar lang tot 50% korting op een verblijf in 100.000 verschillende hotels wereldwijd
Je bepaalt zelf de lengte van je verblijf en het aantal personen dat mee mag
Kies uit drie-, vier- en vijfsterrenhotels in 140 landen
Ontbijt en/of diner niet verplicht af te nemen
Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar
De Hotel Express Card dus..
Ik heb 7 euro geboden, dus mocht het niets zijn is het gelukkig geen rib uit mijn lijf.
Ik ben benieuwd naar reacties!
donderdag 31 oktober 2013 om 21:43
Niet zo druk maken. Ze mogen het niet verlengen als het om een coupon gaat. Ze sturen je dat alleen in de hoop dat mensen gewoon betalen maar het is gewoon verboden. Tenzij er staat word verlengt maar dat is in dit geval niet zo en ze hebben uw bankrekening zoizo bij de organisatie niet als goed is. Blijven ze dreigen met deurwaarder aangetekende brief sturen.
vrijdag 1 november 2013 om 09:03
quote:jovo schreef op 31 oktober 2013 @ 20:44:
[...]
Bijvoorbeeld een weekendje weg, maar dit leek in eerste instantie ook wel leuk.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat ik nog wel overboden zou worden.
Voor de grap bieden en denken dat je overboden word?
Erg grappig en je bent de prijs aan het opvoeren voor de lol? Netjes.. en nu op de blaartjes zitten maar en zonde van je 12 euro inderdaad.
[...]
Bijvoorbeeld een weekendje weg, maar dit leek in eerste instantie ook wel leuk.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat ik nog wel overboden zou worden.
Voor de grap bieden en denken dat je overboden word?
Erg grappig en je bent de prijs aan het opvoeren voor de lol? Netjes.. en nu op de blaartjes zitten maar en zonde van je 12 euro inderdaad.
vrijdag 1 november 2013 om 09:16
quote:jovo schreef op 31 oktober 2013 @ 21:41:
Moet ik eigenlijk nog iets annuleren, of gebeurt er gewoon niets als ik zelf niets activeer. Heb vakantieveilingen al wel betaald.Ik zou het zeker niet activeren. Kijk in de algemene voorwaarden naar het recht op teruggave en stuur het terug. En ik zou het aangetekend terugsturen zodat je een bewijs hebt. Wel een dure grap, maar ja. Als ik die klachten lees, dan belooft het niet veel goeds.
Moet ik eigenlijk nog iets annuleren, of gebeurt er gewoon niets als ik zelf niets activeer. Heb vakantieveilingen al wel betaald.Ik zou het zeker niet activeren. Kijk in de algemene voorwaarden naar het recht op teruggave en stuur het terug. En ik zou het aangetekend terugsturen zodat je een bewijs hebt. Wel een dure grap, maar ja. Als ik die klachten lees, dan belooft het niet veel goeds.
vrijdag 1 november 2013 om 09:30
quote:blijdrukmeisje schreef op 31 oktober 2013 @ 21:43:
Niet zo druk maken. Ze mogen het niet verlengen als het om een coupon gaat. Ze sturen je dat alleen in de hoop dat mensen gewoon betalen maar het is gewoon verboden. Tenzij er staat word verlengt maar dat is in dit geval niet zo en ze hebben uw bankrekening zoizo bij de organisatie niet als goed is. Blijven ze dreigen met deurwaarder aangetekende brief sturen.
Leuk hoor, theoretisch, maar zo werkt het niet. Ze verlengen namelijk wel. Immers je KUNT hem opzeggen. Maar dan wel volgens de voorwaarden van HotelCard.
Zie ook de ANWB. Die verlengen ook gewoon. Mits je 3!!!! maanden voorafgaand aan het einde van het jaar opzegt. Begin oktober dus. Aangezien het gros van de mensen dat niet weet, zitten er heel veel weer verplicht aan een jaar ANWB vast....
Die regels verschillen namelijk per product/branche.
En zelfs als niet niet zou mogen levert het sturen van aangetekende brieven nav incassobureaus je een hele hoop kopzorgen op. Dus bewaar alles wat je hebt incluis die tekst 'abonnement stop automatisch na een jaar'...... Want dit bedrijf komt al meer dan 15 jaar op deze manier in het nieuws, zij het onder steeds verschillende namen.
Leuk hoor, theoretisch, maar zo werkt het niet. Ze verlengen namelijk wel. Immers je KUNT hem opzeggen. Maar dan wel volgens de voorwaarden van HotelCard.
Zie ook de ANWB. Die verlengen ook gewoon. Mits je 3!!!! maanden voorafgaand aan het einde van het jaar opzegt. Begin oktober dus. Aangezien het gros van de mensen dat niet weet, zitten er heel veel weer verplicht aan een jaar ANWB vast....
Die regels verschillen namelijk per product/branche.
En zelfs als niet niet zou mogen levert het sturen van aangetekende brieven nav incassobureaus je een hele hoop kopzorgen op. Dus bewaar alles wat je hebt incluis die tekst 'abonnement stop automatisch na een jaar'...... Want dit bedrijf komt al meer dan 15 jaar op deze manier in het nieuws, zij het onder steeds verschillende namen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
vrijdag 1 november 2013 om 09:40
De kaart is overigens echt een kat in de zak. Mensen zien 50% en worden wild, maar lezen niet daarvoor het woordje 'tot'.
Zo kan er een korting van 5% gegeven worden (laten we eerlijk zijn, geen een hotel biedt namelijk die 50%) maar dat wordt dan weer doorberekend in 'extra administratiekosten', zodat je er onder de streep geen drol wijzer van wordt. Het is een 'nepkaart' waar je financieel echt niet beter van wordt. Ben er vorig jaar helaas ingetrapt. Wel een hotel weten te boeken, maar waren duurder uit dan de mensen die er tegelijkertijd waren en zonder die kaart een kamer hadden geboekt. Je wordt genept aan alle kanten
Zo kan er een korting van 5% gegeven worden (laten we eerlijk zijn, geen een hotel biedt namelijk die 50%) maar dat wordt dan weer doorberekend in 'extra administratiekosten', zodat je er onder de streep geen drol wijzer van wordt. Het is een 'nepkaart' waar je financieel echt niet beter van wordt. Ben er vorig jaar helaas ingetrapt. Wel een hotel weten te boeken, maar waren duurder uit dan de mensen die er tegelijkertijd waren en zonder die kaart een kamer hadden geboekt. Je wordt genept aan alle kanten
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 7 september 2015 om 12:12
Deze kaart heeft een naar staartje. Mensen die deze kaart in 2013 hebben gekocht krijgen nu opeens betalingsherinneringen inclusief dreigen met deurwaarders omdat ze stilzwijgend hun abonnement zouden hebben verlengd. Ik zelf kreeg ook zo'n mailtje maar ga uiteraard niks betalen. Het is belangrijk dat niemand zich laat intimideren en gaat betalen. Daar is het ze om te doen, want die hotelpas zelf is waardeloos, via booking.com boek je sneller en goedkoper.
http://www.emerce.nl/nieu ... jkt-kopie-hotel-gold-card
Vakantieveilingen is zelf ook medeplichtig omdat ze in 2013 al hadden kunnen weten dat Hotelpas een bende oplichters is. Op hun telefoonbandje beweren ze dat het om een computerstoring zou gaan. Mooi niks dus, ik weet wel wat van ICT en ik weet ook dat geen enkele storing dreigmailtjes met deurwaarders en zo genereert.
http://www.emerce.nl/nieu ... jkt-kopie-hotel-gold-card
Vakantieveilingen is zelf ook medeplichtig omdat ze in 2013 al hadden kunnen weten dat Hotelpas een bende oplichters is. Op hun telefoonbandje beweren ze dat het om een computerstoring zou gaan. Mooi niks dus, ik weet wel wat van ICT en ik weet ook dat geen enkele storing dreigmailtjes met deurwaarders en zo genereert.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“