Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:Mirjam82 schreef op 17 juni 2008 @ 11:07:

[...]

Over Beekse Bergen..

Ben er nu vandoor, lekker diertjes kijken

Zo gaat t lekker

Nou ja nu is t helemaal duidelijk
@Romi, je kunt ze wissen!

@Poca, denk het ook niet dan. Misschien van het stappen van gezicht, maar ja...

Ga zo shoppen! Geen zin meer en hard een feestpakje nodig!
Ik weet het wel weer ja. Ze vroeg of Beekse Bergen leuk was voor volwassenen.
Waar hebben we het over? Andere topics? Andere namen?

Ik begrijp er niets meer van haha , ik ga maar weer eens aan het werk!
Ik ga het ook maar niet verklappen Justline. Dan is Romi haar undercover actie mislukt.
Haha, het wordt zo wel even wazig ja.
Oh ik begrijp het!!!...IRL betekent in real life...en dat heeft natuurlijk weer te maken met mijn eerdere vraag over wie het allemaal weet

Alles valt ineens op zijn plek..fijn hé

Soms....ben ik een beetje sloom
Ach ja, als je vriend maar snelle zwemmers heeft he
Ach ja, als je vriend maar snelle zwemmers heeft he

Haha, dat is wel een goede Aruba.

@ JL; Ik ben ook wel eens langzaam van begrip hoor;-)
Hahaha, inderdaad erg scherp Aruba...laten we hopen dat het ook zo is

Veel plezier vanavond allemaal 2-0!

P.S Aruba, als je forummer vd maand wordt, wat kies je dan als kado? Ik zie hier dat je een rode vibrator kan kiezen
Ik heb t al weggehaald Mogalie :-)

Mooie foto's vandaag gemaakt!!!

Oh en ik heb t boek net binnen gehad, mijn telefoontje heeft toch nut gehad?!
Ja, ik heb al beloofd dat iedereen die op me stemt op de vieb-verlootlijst mag
JL, dat duurde lekker lang...haha!

Pfffff, ben uitgeshopt. Veel gekocht, maar niet wat ik nodig had...damn!

Hebben jullie (die het nog niet hadden ontvangen) het boek inmiddels gekregen? Of is het nog altijd woensdag?

Enne, Romi, is de Beekse Bergen leuk voor volwassenen?
Hey allemaal! Ben er weer.Had mezelf even verplicht op 'non-internet' gezet. Scriptie geraakt anders nooit af....

Ben ook helemaal in de war. Vorige week een fijne babbel gehad met bunnyman over de toekomst. Hij zei dat hij het echt wel zag zitten om binnen een jaar te beginnen (dus mei/juni volgend jaar). Ik superblij natuurlijk. Hij had het altijd al wel gezegd: als ik werk heb, we een leuk huisje hebben... Maar nu dus echt redelijk concreet!

Gisteren zitten we nog lekker in de tuin en als ik vraag of hij het toch echt wel wil, reageert ie erg geïrriteerd en zegt dat hij er echt geen datum op wil kleven... En dat hij het al helemaal niet wil als ik er elke week over ga zagen. En dat we wel zullen zien wat de tijd brengt.

Nu ben ik echt aan hem beginnen twijfelen. Gaat ie ooit wel willen. En moet ik nu echt op hem blijven wachten? Want wat als de tijd 'rijp' is, en hij toch nog gewoon even niet wil...?!

Kan ik dan niet beter nu bij hem weggaan? Vóór ik 30 ben en besef dat het met hem niets zal worden. Ik wil gewoon niet pas op m'n dertigste moeder worden... (Sorry voor de dertigers onder ons!)

Maar ik zie hem echt heel graag en hij mij ook. Maar toch... Ben dit echt wel beu!
quote:Aruba schreef op 17 juni 2008 @ 17:08:

@Mogalie, Beekse Bergen is echt leuk. Wij hebben er ruim 4 uur rond gelopen. Vind ik best lang zonder kinderen.

Ook de bussafari en bootsafari gedaan. Waren best wat jonge dieren. Echt lief.

Dit weekend waren 2 giraffes geboren en er liep 1 kleintje al buiten.

Ook een stel welpjes gezien en kleine aapjes, zebra's, vogels enzo.
Lieve Blue_bunny. Ik hoop dat je dit leest en niet al weer terug aan de scriptie bent. Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken en mensen zijn verschillend maar ik zal toch even mijn verhaal doen. Mijn vriend wilde ook veel minder dan dat ik wilde. Ik denk dat we daar allemaal wel last van hebben, van die mannen Maar ik vroeg ook vaak aan hem wanneer gaan we nou beginnen. Ik wil een datum. Wil je wel echt. etc. etc. en hij wilde wel. Maar werd er zo moe van dat ik er elke keer maar over doorzaagde/zeurde (zei hij) Toen hebben we een aantal keer een datum gehad die voorbij ging zonder dat hij erover begon. En toen heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen. Wel tegen hem gezegd natuurlijk maar voor de rest niet meer over gehad. Toen vond hij het zelf ook ineens erg spannend en had er zin in. Hij zei achteraf: ik wilde het gewoon laten komen zoals het komt.
Mannen! laten komen zoals het komt maar niet een datum in overleg kunnen prikken om met de anticonceptie te stoppen. Logsich....
W
@BB en Aruba, hier precies t zelfde hoor. Vriend wil graag kindjes en gaan ook beginnen in september, maar hij wil er eigenlijk liever niet over praten.

Voordat we deze datum hadden afgesproken kwam hij echt nooit met een datum, t was echt altijd 'ooit'.

Mannen zijn meestal wat terughoudender dan vrouwen, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken BB, anders had hij nooit gezegd dat komend voorjaar/zomer goed was.. Mannen willen t er alleen niet over hebben.

@JL, lees jouw stukje nu pas.. bedoel hetzelfde als jij

Wat zijn mannen toch eigenlijk duidelijk in hun doen en laten, ze reageren allemaal t zelfde
quote:Aruba schreef op 17 juni 2008 @ 17:08:

ik zeg: nr 8!
Sommige foto's zijn nog te groot zie ik... Maar wilde ze eventjes delen.

Klein aapje hangt aan zijn buik

Giraffe van paar dagen oud

3 welpjes

Vond ik een mooie foto van een leeuwin

@Aruba, justline en Romi: alvast bedankt voor de reactie! Echt bij hem weggaan zal ik niet gauw doen hoor! Hij wil ook echt wel graag kindjes, en met mij. Ik snap dan alleen niet waarom ie 't er niet over wil hebben...?! Maar als ik jullie reacties lees, denk ik dat 't iets typisch mannelijks moet zijn. *zucht*

Van zodra m'n scriptie af is trek ik in ieder geval naar de boekenwinkel! Een paar boeken over zwangerschap en zo halen. Gewoon om er alvast mee bezig te kunnen zijn. Na deze ring stop ik ook met hormonale anticonceptie. Dan gaat zijn frank misschien ook vallen dat ik er echt wel erg mee bezig ben... Dan kan ie alvast wennen! :-)

Denk dat alles een beetje bij elkaar komt! Stomme scriptie die maar niet wil vlotten, afstuderen en alle twijfels daarbij,...
quote:Aruba schreef op 17 juni 2008 @ 17:27:

Mannen! laten komen zoals het komt maar niet een datum in overleg kunnen prikken om met de anticonceptie te stoppen. Logsich....

Same here, russische roulette!

En eerst een tijd heel moeilijk doen....pffffffff
Nou niet allemaal zo tegen die mannen! Ze zijn er echt die er zelf mee komen. Hij vroeg mij: wanneer ga je stoppen met de pil, want ik zou heel graag met jou kinderen willen krijgen. Werkelijk mijn mond viel eerlijk gezegd wel open, maar het was dan ook zo lief zoals hij dat vroeg!

Ik was de terughoudende partij bij ons. Stoppen met de pil en een kind krijgen, een hele stap en best eng. Vooral na mijn laatste relatie die op de meest lullige manier afliep (hij had een relatie met zijn huisgenoot). Maar ik weet dat ik ook graag kinderen wil en zeker met mijn mannetje nu, in onze relatie heb ik vertrouwen, we houden van elkaar, dus nu kan het. Samen hebben we een datum gezet om te stoppen met de pil. Vervolgens hebben we er niet meer over gepraat totdat ik hem vertelde dat ik de laatste strip heb gebruikt en ik vanaf die dag echt stopte met doorslikken. Hij vroeg nogmaals of ik zeker wilde, ik vroeg het hem en samen lachend hebben we de strip weggegooid.

Dus toch dames, het kan nog steeds, niet al die mannen zijn zo lastig, iedereen gaat er nou eenmaal op zijn eigen manier mee om. Wel kan ik bevestigen, vanuit mijn eigen spanning wat betreft stoppen met de pil en een kindje maken, er eerlijk en open over zijn en niet teveel aandacht of druk op leggen is belangrijk. Uiteindelijk komt het toch echt zoals het komt en het moet voor beide partijen een leuke ervaring zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven