Mode & Beauty alle pijlers

Paars haar ipv blond..oops. Tips?

01-11-2013 12:09 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand van jullie de tip heeft voor mijn vies paars/bruine haar

Gister dacht ik even snel m'n uitgroei bij te werken met een potje blonde verf die ik nog had staan (niet gemixt). Althans, dat dacht ik. Toen de uitgroei 20 min ingewerkt had viel het me op dat het wel erg donker werd en heb ik snel de rest van m'n haar gedaan. Dat heb ik niet lang genoeg in laten trekken, omdat ik ergens dacht dat het wel los zou lopen en vast, heus wel echt blond zou zijn. Niet dus. Dus zit ik nu met een bos verlepte kleur.

Iemand hier ervaring mee? Ik denk dat ik er beter een mooie donkere kleur overheen kan gooien, maar als er iemand tips heeft om het weer blond te maken hoor ik het graag
Kapper!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Meestal, werkt bruin altijd prima! Is mijn ervaring maar heel erg goed voor je haar zal dit allemaal niet zijn denk ik.
.
En die paarse gloed blijf je er denk ik nog door heen zien, ik zou dus ook naar de kapper gaan.
.
Wat dacht je van de kapper?

En waarom kom je daar zelf niet op
Waar zit de any-key?
Ik snap nooit goed waarom mensen goud uitgeven aan steeds opnieuw een probeersel terwijl je echt beter gewoon meteen naar de kapper kunt gaan als iets mislukt. Want wat als er zes mensen zes verschillende dingen aanraden, ga je die dan allemaal proberen? Dan kun je toch beter meteen de tondeuse er op zetten. Kapper dus.
hoe word je donker/paars als je blond gebruikt :o
Het is niet echt bepaald een probeersel. Ik heb deze kleur al heel lang en het gaat al die tijd al goed. En ik kom zelf niet op de kapper omdat ik daar geen geld voor heb (vandaar ook het potje dat ik nog had staan, anders had ik wel een nieuwe gekocht).Maar dat konden jullie natuurlijk niet uit mijn verhaal opmaken. Wat stom van me zeg. Ongelooflijk.

Maar nee, ik ga dus niet 6 verschillende dingen uitproberen, dat lijkt me vrij logisch. Ik hoorde alleen van een vriendin dat er bepaalde shampoos zijn waarmee je kleur sneller uit kunt wassen, dus ik dacht: 'goh, misschien zijn er mensen die daar ervaring mee hebben.' Blijkbaar niet, gelukkig maar. Dat betekent dat er niet veel van dit soort verlepte bossen rondlopen ;)

Het wordt dus gewoon een bruine kleur. Thx!
Wel uitkijken met bruin over blond he, kan snel groen uitslaan!
Ooit gehoord, Head en Shoulders puur op je haar smeren en inlaten trekken. Of ontkleuren en dan opnieuw verven.
bij de kruidvat heb je colorremover ofzo iets. Geen idee hoe en of het werkt
Ja, Head en Shoulders ja, daar had iemand het over. Maar een echt succesverhaal heb ik nog niet gehoord en dan vind ik het toch altijd een beetje te risicovol. Mn haar is behoorlijk lang en knip het er liever niet af ;)

Bedankt voor de tips en waarschuwingen
Je klinkt of je niet genoeg ervaring en inzicht hebt om dit zelf te doen, dus ga naar de kapper. En vraag dan ook advies voor doe-het-zelf vervolgbehandelingen, als het om budget gaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik bedoel niet dat je naar de kapper moet om te laten verven, maar voor advies.
Waar zit de any-key?
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar misschien kan je gelijksoortige ongelukken vinden op Youtube?

bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=JAFYzYY1Ons
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Naar de kapper!

Toen ik mijn haar liet verven, ging het zelfs daar mis. Gelukkig zat ik daar al en hebben ze het hersteld, maar geen haar op mijn hoofd die denkt het zelf ooit een keer te gaan proberen.
7-up in je haar smeren en in laten trekken. Dat haalt een deel van de kleur er uit.

maar als je echt donkerpaars bent dan kun je 2 dingen doen:

1) naar de kapper

2) own it! paars haar is harstikke in!
Bij de Action en veel Op=op winkels hebben ze vaak de gangbare merken haarverf voor een prikje. Zo had ik mijn merk 9 euro goedkoper dan bij de drogist.

Verf moet je na gebruik nooit bewaren!

Sterkte.
quote:Ratteke schreef op 01 november 2013 @ 12:25:

Ooit gehoord, Head en Shoulders puur op je haar smeren en inlaten trekken. Of ontkleuren en dan opnieuw verven.Scheer het dan maar meteen af
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
probeer die colour remover eerst eens, dat is minder schadelijk voor je haar dan verven en niet eens zo duur. (te koop bij kruidvat of online, kost tussen de tien en 16 euro ongeveer)

Weer verven kan altijd nog, en dan zou ik trouwens voor een kleurspoeling gaan, want ook minder schadelijk en definitief. En dan kiezen voor een (donker of midden-)blonde maar warme tint om het paars te compenseren.

Succes!
Lorem Ipsum
Gewoon zo laten. Kinky. Volgende keer meer geluk! Succes!
bij de kruidvat, de color remover, dit schijnt iets anders te zijn dan de normale ontkleurders. Minder agressief. Schijnt alleen de verf uit je haar te halen...geen idee of het werkt.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Head&shoulders werkt echt hoor... Wel de original.
Bedankt allemaal! Heb een donkerblonde kleur erover gedaan. Het is dan wel niet meer m'n gewone kleur, maar evengoed prima zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven