Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk Zaff!

En nee ik neem geen handdoeken mee, die mag ie zelf regelen (al is ie inmiddels wel zo slim om een waterdichte molton over de matras te gooien, al doende leert men hahaha).

Ah Enjoy, jullie hebben de agenda's getrokken begrijp ik . Gelukkig liggen die van ons er braaf rond 19 uur in, heerlijk!
Da's nog eens time management Enjoy

Hahaha...Mrs T, dacht ik wel dat ie een gewaarschuwd man is
quote:Enjoy73 schreef op 01 november 2013 @ 11:28:

[...]

Wat ben ik toch blij dat ik dan een telefoonnummer heb van een heerlijke man die niet heel ver weg woont

Maar kan je ook melden dat dat niet (weinig) gebeurt....Owww maar animo is er voldoende, enkel dat moet je plannen.... Man erbij of vrouw erbij allemaal prima...
Delen doe je samen
quote:sim33 schreef op 31 oktober 2013 @ 22:37:

[...]

Goh... Waarom voel ik me nou een beetje aangesproken... Te laat ....... gelezen....
Delen doe je samen
Time management is mijn ding! Moet ook wel met kids (tieners) he.

Dubbel leuk dat je precies weet tussen welke tijden je elkaar helemaal uit elkaar mag trekken..heb er nu al zin in!

Ach..wij doen het zo slecht nog niet

Hahaha Mrs.T...heerlijk al dat gespetter. Vraag me wel af wie wie dan uit elkaar trekt trouwens

Maybibi...met ons SV is plannen niet nodig, hij kan vrijwel altijd met een druk op de knop. Voor hele avonden moeten ook wij plannen hoor, maar soms is een vluggertje met 3 ook heel erg welkom.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 01-11-2013 12:17
Reden: nog iets...
% gewijzigd
Die indruk had ik al langer Enjoy:)

Zorg we dat je mannetje weer in elkaar zit rond 20.15 :P
Als de kids moe genoeg thuiskomen en op tijd hun oogjes sluiten, denk ik dat Tomoro en ik elkaar tussen 20.00 en 23.00 uit elkaar gaan trekken Enjoy
Grmb, die pubers hier gaan - zeker in het weekend - later naar bed dan wij. Gelukkig zijn ze slim genoeg om ons niet te storen als we eerder naar bed gaan
haha die van ons zijn nog te klein om dat te kunnen snappen Barbarella....hoewel de oudste.....nu begin ik te twijfelen
Het is een wederzijds uit elkaar trekken Enjoy, wat dat betreft zijn we net 2 pubers als we elkaar lang niet gezien hebben

Zaff je weet het toch

Hier zijn ze ook nog te klein om het te snappen, al hoewel de vragen van "hoe worden baby's gemaakt" langzaam beginnen te komen. Lang leve de biologie achtergrond van mams zullen we maar zeggen
Ik heb hier zojuist een muis gecremeerd! Ging bijna over mn nek zeg! Bah
Hahaha Tam had je mij ff moeten bellen, ik kan dat zonder over m'n nek te gaan haha
jij doet dat vaker en bent er bedreven in? haha
Laat ik het houden op dat ik er werktechnisch flink veel ervaring me heb opgedaan ja ....
Aaah... I get it!

Nou in het vervolg bel ik jou hoor..bahbah.. dan zet ik nog een kop koffie voor je ook haha
Die koffie kan ik nu ook wel gebruiken, ik geloof dat m'n hersens al uitstaan. Zit al de hele dag te ploeteren op een rapport maar er komt echt niks zinnigs uit m'n handen
dan moet je ook niet op de seksklets zitten gluren he Mrs! haha..

Hoe is het met Mr. T trouwens?? Doe hem maar de groetjes van me!
Daar heb je misschien een punt ja hahaha

Gaat goed hoor met MrT, die heeft ook zin om dit weekend los te gaan
goedzo!
quote:barbarella70 schreef op 01 november 2013 @ 12:50:

Grmb, die pubers hier gaan - zeker in het weekend - later naar bed dan wij. Gelukkig zijn ze slim genoeg om ons niet te storen als we eerder naar bed gaan

Goh dat klinkt heel bekend Barbarella!

Alleen zijn ze bij mij nog steeds zo dom om wel af en toe ineens binnen te lopen
A dirty mind is a joy forever
Goedemiddag overigens

Uit elkaar trekken?

Zonder dat ben ik al helemaal naar de kl*ten

Veel plezier Mrs, doe jullie nr's 2 maar de lieve groetjes van mij
quote:DolceStrega schreef op 01 november 2013 @ 15:35:

[...]

Goh dat klinkt heel bekend Barbarella!

Alleen zijn ze bij mij nog steeds zo dom om wel af en toe ineens binnen te lopen Oew! Hier hebben ze wel heel goed geleerd te kloppen, kunnen we nog net even de dekens over ons heentrekken of zo. Maar het is maar een enkele keer gebeurd, gelukkig. En toen was er ook echt wat aan de hand.
Hey DS, even onder ons: Ik ben ECHT best lief hoor! haha
Barbarella wij doen inmiddels de deur op slot, want blijkbaar leren ze hier niet zo hard....

Tamara daar was ik al achter gekomen
en bedankt vor die bloeeeeemen he DS hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven