Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Zeg, gezellige groupbuyers! Zat er toevallig vanmiddag nog aan te denken, groupbuyers.

Zou dan wel handig zijn als het vlak voor een meet gebeurd, maar Sephora.fr verstuurd naar Nederland, alleen erg hoge verzendkosten (13,50 geloof ik).

Dus mocht iemand ooit eens iets van UD, Too Faced of welk ander merk ook willen bestellen; lets groupbuy
Selfridges heeft trouwens ook een leuke webshop
Alle reacties Link kopieren
*doet een hoi en doei*
Hell Fucking Yeah!
Moguh

alweer gevonden GB?

Ik had gisteren zoooo'n saaie klus. Damn. Ben echt blij dat ik dit nog maar af en toe doe, wat dodelijk zeg zo'n avond.

Net gelijk de facturen de deur uit gedaan, echt een goede maand
Nou ja, VD, voor het goede doel moet je maar denken (huis). Ik ben op het moment met 2 hoofdpijn projecten bezig. Damn, wat kost dat veel energie.

Mijn schrijfblok lag bij een opdrachtgeverT. Heb het vanochtend opgehaald. Daarna heb uren besteed aan koffie drinken met een vriendin. Dus lekker productief. NOT. Positieve is dat ik eindelijk weet dat een van mijn vervelende projecten volgende week af komt. Of in elk geval, dat ik er dan vanaf ben. Nog even een week doorzetten.

Intussen ben ik privé niet zo lekker bezig. Soms word ik zo moe van mezelf.
Heb antwoord van dat bedrijf. Is per gewicht. Dus het staat per gewicht aangegeven. Alleen weet ik natuurlijk niet hoe zwaar 100 hangers zijn. Ik denk dat de verzendkosten niet meer worden dan 7 pond.

En ik heb mijn ene streepshirtje terug gebracht en het andere opgehaald... Wat denk je?! Weer verkeerd. Ik geef het op nu denk ik. Het ging me meer om de witte dan om de zwarte. Ik denk dat ik ze nu allebei maar terugstuur. Geen zin in het gedoe.

Aan het werk, uit mijn programma gegooid. En ik had het niet opgeslagen.
GB, het zit niet mee

7 pond is bijna niets, ik zeg doen

Wat is er prive? (evt op Lexa)

Ik had ook een K-dag. Met 6 uur slaap 2 uur enkele reis naar werk. Met LC. Op een functie die ik te weinig doe om het goed te kunnen. Een ontstoken oog. 5 kg aangekomen. Telefoon verloren.

Maarrrrr

Telefoon terug. 12 euro gewonnen met een weddenschap en nu een rood wijntje en een cadeautje van mn moeder.

voor GB! Hier verder alles goed, morgen hoor ik meer en zet ik een update op Lexa!
Stresssss! Moet knallen. Zet het wel even in de app.

VD, rotdag idd. Maar het einde maakte het weer een beetje goed.

Ik ga de hangers zeker bestellen, maar ik doe het volgende week, want ik ben er eind van de week niet, dus dan kan het niet bezorgd worden.
Gaat het al beter GB? Ik ga zo wat leuks halen, gooi er wel een foto van op de app
Het gaat okay. Ik denk dat ik het gewoon ga redden. En ik heb besloten dat ik me niet zo druk moet maken. Dat had ik gisteren ook al, maar nu begint het echt door te dringen. Dus chill.

Foto's gezien. Cool

Ik moet alleen nog wel bedenken wat ik mee moet op mijn trip. Altijd lastig.
Goed te horen dat je weer wat meer relaxed bent GB. Je gaat het redden, gooooo *cheerleaderT doet*

Denk dat het qua weer op bestemming beter is dan hier, toch? Lekker vooruitzicht

VD hoe issie? Rotdag beetje achter je kunnen laten?

Roz, cool @ app!

Hier rustig dagje, is ook wel even nodig Maar wat een pestpokkeweer zeg, blegh. Overweeg voor het eerst dit jaar om mn winterjas tevoorschijn te halen

Net gelunched met verse broodjes en hot choc. Lekker.
Hell Fucking Yeah!
Indd pestpokkeweer. Yuk.

Ik heb een hele mooie winterse beker alleen die staat bij vriend. Ik slinger zo even een foto naar de app
Het is AF! (op een dingetje na, maar dat kan ik daar nog wel doen...) Ik heb alles uitgeprint en ik ben er klaar mee (letterlijk en figuurlijk).

Vanavond nog even iets doen voor een evt. nieuwe opdracht. En een beetje mijn spullen bij elkaar zoeken. En dan mag ik een avondje chillen van mezelf. Kom ik tenminste een beetje uitgerust en relaxt daar aan. Kan ik wel gebruiken ook vrees ik. Haha.
Go GB!
Ennn UP!
Hell Fucking Yeah!

Vanuit mijn hotel met Wifi!
Hell Fucking Yeah!
GB Altijd goed, een hotel met wifi. Hoe is het daar?

Hier is het pokkeweer, vies, druilerig, miezerweer Maar binnen is het warm en gezellig
Hell Fucking Yeah!
Hier gaat het weer goed! Zit wel in een lekkere flow eigenlijk

Heb nu eindelijk even 2 uurtjes vrij. Heerlijk! In een warm huis met tv en mn breiwerk. Vanavond weer op pad.

Mijn huis gaat nu echt hard, spannend hoor allemaal. Snak naar een eigen plek, tijd voor een boek en wat tijd voor mezelf
GB, have fun daar, t is een heerlijke stad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven