I am back in Vivatown

06-11-2013 23:58 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, hoe begin je zo'n topic? Gewoon maar bij het begin denk ik.

Tot juni dit jaar schreef ik regelmatig op het forum onder mijn vorige naam Sha li mar (aanelkaar) mijn avitar was een getekende vrouw in een rode jurk met lang haar dat ze naar achteren gooide, vanwege persoonlijke omstandigheden was ik compleet gestopt met het forummen. Tot nu. Ik móest gewoon reageren op een bekende forummer.

Bij deze: hallo allemaal! Dikke knuffel van mij
Niets menselijks is mij vreemd.
Calvijn, jouw reacties, daar hebben we wat aan
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Hoi Shalimar!!! Leuk! Is alles weer een beetje rustiger in je leven op dit moment? Wat fijn voor jullie want het was nogal wat zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 07:32:

[...]

*proest*

Zeg nu zelf: een topic als dit gaat toch nergens over?

Als je zo redeneert kun je 99% van de topics wel sluiten. Mijn ding is het ook niet, al die voorsteltopics en zo, maar als iemand dat nou leuk vindt...

Welkom terug Shalimar zakmazegge
Normaal zit iedereen te klagen dat ze alle naamsverwisselingen niet meer kunnen volgen, en nu geeft iemand het aan, is het weer niet goed.

welkom terug!
Grief is just love with nowhere to go
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 06:30:

Ik vind dit soort topics altijd van "Joehoe! Kijk mij een belangrijk/onmisbaar zijn"

Haha zo komt het op mij ook over.

Nou super dat je er weer bent, ik ben er na 2 jaar ook weer.

Krijgen we nu een cadeautje ofzo?
Wat een gezeik zeg. Ik ben hier juist blij mee, vind het altijd zo irritant als ik niet weet wie iemand is. En dit is S, die van de zoektocht naar het oude ontbijtbordje! Zo'n leuk topic was dat!
Nou, jullie reacties komen bij mij zo over van: "Kijk ons eens lekker meedoen en popi zijn met het groepje zuurpruimen".
Welkom terug, Shalimar.
quote:calvijn1 schreef op donderdag 07 november 2013 06:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Trotter in "I am back in Vivatown"" class="messagelink">Trotter schreef op 07 november 2013 @ 06:33</a>:</b>

Ik ook. Waarom niet gewoon weer meeforummen, zonder dat de hele wereld moet weten wie je vroeger was? Hoop je op andere reacties wanneer mensen weten dat je een oudgediende bent of zo?</div></blockquote>

Dat denk ik

Heb sowieso nooit iets begrepen van al die nickchanges, anonimiseren en gegevens verdraaien. Nou dat begrijp ik dan weer wel
.
Ik herken je Nick niet, maar welkom terug
Some flies are too awesome for the wall
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 06:30:

Ik vind dit soort topics altijd van "Joehoe! Kijk mij een belangrijk/onmisbaar zijn"Welnee, is toch aardig dat iemand even haar oude nick komt vertellen. Anders is het net of je in de kroeg staat met de buurvrouw die een snor opgeplakt heeft.
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 07:32:

[...]

*proest*

Zeg nu zelf: een topic als dit gaat toch nergens over?En dan toch de moeite nemen om een topic te openen en te reageren. Dat verbaast mij dan weer.....
Hallo Shalimar, welkom terug. Ik hoop dat het leven weer wat rustiger is voor je.
Welkom terug, ik hoop dat het goed gaat. Wij hebben in het verleden samen gemaild en ik heb je nog een aantal keer wat opgestuurd. Ik heb ook een nieuwe nick omdat iemand mij herkend had en het nodig vond om vanalles rond te gaan vertellen.
quote:timpje schreef op 07 november 2013 @ 08:58:

[...]

En dan toch de moeite nemen om een topic te openen en te reageren. Dat verbaast mij dan weer.....We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 07 november 2013 @ 08:06:

Wat een gezeik zeg. Ik ben hier juist blij mee, vind het altijd zo irritant als ik niet weet wie iemand is. En dit is S, die van de zoektocht naar het oude ontbijtbordje! Zo'n leuk topic was dat!Nou weet ik 't ook weer, welkom terug!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Very__Cherry schreef op 07 november 2013 @ 09:02:

[...]

We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.

Tja, in dat geval begrijp ik het wel weer

Paper-clip, wat zuur zeg! Waarom zou iemand dat doen??

[...]

We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.Of Fleurtje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee Timpje maar ze vond me blijkbaar wel belangrijk want door al mijn posts te lezen had ze me herkend.

Lang verhaal maar daarom heb ik dus een nieuwe nick.
Ik heb ook iemand die me leest. Vind het wel best. Ik doe Cateautje niet weg.
Ik heb ooit een nick weggedaan waar een typvaud in zat die me verschrikkelijk begon te irriteren. Voor de rest zorg ik gewoon dat ik hier niks schrijf wat tegen me gebruikt kan worden, dan hoef ik ook niet om de haverklap te anonimiseren.
Welkom terug. Heb dat hele gedoe van anonimiseren ook nooit begrepen, maar ach, als iemand dat graag wil.....

[...]

We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.

Die kans is erg klein .

En ja, ik had eerst ook een andere nick. Tot ik mezelf eens googelde. Slik.... Vooral ook slik omdat ik die nick overal gebruikte. Hoewel ik nergens iets schrijf dat echt tegen me gebruikt kan worden, heb ik toch van de chaos gebruik gemaakt en mijn nick aan de wilgen gehangen.
@Cateautje, i love your nick. Ik ben altijd fan geweest van Catootje en de jouwe spreek je op z'n Rotterdams uit

Btw, wij hebben elkaar nijnar ontmoet. Misschien gaat er een lampje branden als ik zeg kaarslamp/gloeilamp?

Ik heb deze nick gekozen omdat deze vanwege mijn verleden echt bijme past. 100% alcoholvrij.
Ik vind het anders een heel vreemde nick, alcoholvrij.

Daarbij herinner je je er toch steeds aan dat je een alcoholprobleem hebt gehad.

Zou beetje hetzelfde zijn als dat ik een naam heb als uitkeringloos, omdat ik weer aan het werk ben.

Maar ieder zijn ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven