Algemeen kado Sinterklaas

07-11-2013 16:43 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren dit jaar Sinterklaas op een andere manier dan dat we gebruikelijk doen. We gaan een spel spelen. Iedereen moet 3 algemene kado's kopen, dus die voor iedereen goed kunnen (man, vrouw, 18-60 jaar). We moeten ieder 1 kado van 25 euro kopen, 1 kado van 10 euro en 1 kado van 5 euro.

Ik heb rondgekeken en vind het erg lastig om een kado te vinden dat iedereen leuk vindt. Hebben jullie misschien ideeën?

Bedankt!
Dit vind ik altijd zo'n zonde van geld, iedereen krijgt kadootjes die een ander leuk vind en waar niemand op zit te wachten.

Ik zou voor kadobonnen gaan, VVV bon, Biosbon en Mediabon.
Eens met Annapalona.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je kunt het jezelf heel moeilijk maken en inderdaad cadeaus kopen die iedereen wel aardig vind, maar niemand echt leuk. Wij spelen altijd een dobbelspel en dan moet je ook cadeautjes out of the bleu kopen. Toch koop ik altijd wel dingen met iemand in gedachten. Bij mij in de familie wordt er altijd gevochten om nieuw uitgekomen boeken en geurkaarsen. Dus zoiets doe ik altijd. Mijn nichtjes vinden rotzooi voor in de boom leuk, dus dat zit er ook altijd wel bij. Verder is allerhande Sintlekkers ook leuk.

Met jouw bedragen in mijn familie zou ik Het puttertje van Donna Tart kopen, een fijne geurkaars van Riviera Maison en een Sintsnoeppakketje van 5 euro.

Misschien heb je hier iets aan?
fleecedeken

kaars

fles drank

picknickmand

vogelhuisje

tuinfakkels

iets voor kerst

kookboek

bijzondere olie/ azijn

dvd

radio voor onder de douche

boek

Google ook eens op gadgets
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://invotisshop.com/winkel/keuken
Iemand in onze familie koopt ook altijd zo'n artbag van de Bijenkorf, da's ook een gewild cadeau, evenals de flessen wijn die mijn vader aanschaft. Het december-kalender kraslot is ook leuk. Of de Enkhuizer Almanak.

Hier doet ook altijd de ANWB-campinggids het goed (veel kampeerders in de familie) en de zeurkalender van Peter van Straaten is ook een vechtobject. Schaaltjes van de Hema zijn ook gewild.
http://www.megagadgets.nl/crime-scene-towel.html

Ik zou gewoon voor geld spelen, dan heeft degene die het geld wint tenminste de kans om er wat écht leuks voor te kopen dan al die prullaria waar ie niet op zit te wachten.
http://www.megagadgets.nl/water-projector.html

Een scheurkalender van Fokke & Sukke of Quest.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2013 @ 17:17:

[afbeelding]Die is echt leuk!

http://www.megagadgets.nl/i-woody.html
quote:elninjoo schreef op 07 november 2013 @ 17:22:

Ik zou gewoon voor geld spelen, dan heeft degene die het geld wint tenminste de kans om er wat écht leuks voor te kopen dan al die prullaria waar ie niet op zit te wachten.

Ga dan pokeren!

De lol is juist dat je een beetje in moet schatten wat een aantal mensen graag zouden willen hebben. Zijn jullie gadgetfreaks, kookfanaten, serie-kijkers, übermoekes, buitenmensen, autogekken? Er zijn vast dingen te verzinnen die in ieder geval 2 of 3 mensen in de familie leuk vinden. Toch?

Tijdschriften zijn ook altijd leuk om te kopen trouwens.
Je kunt ook een mandje maken met een thema, bijv. Italiaans. Dan doe je die vol spulletjes ( saus, crackers, pasta, salami, etc. )

Een zak noten met een notenkraker.

Een pakket voor de vogels ( vetbollen etc )
Een tea/for/one:

Een spel, puzzelboekje, giftcards, krasloten.
- Kookboek (komt bij de meeste mensen wel een keer van pas)

- Chocoladeletters (P van Piet en de S van Sint, mooie versierde luxe variant)

- Kalender

- fotoboek met mooie foto's van alle mensen in de groep

- uniseks verzorgingsproducten (bv zeepjes van Lush, daar zitten een paar uniseks geuren bij, of lekkere lavendeldouchegel, die kan ook voor zowel mannen als vrouwen)

- Detective-boek

- Sint-en-Pietje van Playmobiel (nu overal te koop, tussen de 5 en de 10 euro)

- Luxe koffie en/of thee

- DVD's met films die de meesten leuk zullen vinden (of je koopt gewoon Alles is Liefde en die ene kerstfilm waar Alles is Liefde van is afgeleid, en je roept dat het wel thematisch past).

- Set foute kerstballen oid (waarvan je heel zeker weet dat NIEMAND van jullie groep ze leuk vindt, kunnen die ieder jaar rouleren)

- Kerstboom(pje)

Als je voor bonnen gaat: bol.com bonnen of theaterbonnen zijn ook erg leuk, of spotify. Of een bon om bij 1 winkel iets te kopen/bestellen, bij voorkeur een winkeltje wat jij ontdekt hebt en de rest nog niet (goed) kent.
Xenos heeft klokken en dienbladen waar je foto's in kunt doen

agenda

kalender

mooie pen

glazen pot gevuld met snoep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven