Waar lag het condoom??!

09-11-2013 11:28 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
huh?
Dat is wel erg raar. Een condoom die afglijd, naast het bed beland, en waar hij ook niks van heeft gemerkt. Ik weet.niet of ik het zou vertrouwen
Hm, ik zou een soa(beiden )+zwtest doen en aan de pil gaan.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Soatest en MAP als je geen andere ac gebruikt. Want hij heeft hem dus niet omgehad tijdens de seks lijkt me.
Het condoom was leeg? Een man moet redelijk klein geschapen zijn om het condoom tijdens de seks te laten afglijden. Ik denk dat hij het zelf heeft gedaan...
Never mind het condoom. Beschrijf die vent eens.

Dat kon wel eens meer inzicht in de zaak geven.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:bootje_op_de_golven schreef op 09 november 2013 @ 12:22:

Soatest en MAP als je geen andere ac gebruikt. Want hij heeft hem dus niet omgehad tijdens de seks lijkt me.Eensch
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
tja, gewoon een normale vent.quote:merano schreef op 09 november 2013 @ 12:24:

Never mind het condoom. Beschrijf die vent eens.

Dat kon wel eens meer inzicht in de zaak geven.
huh?
Als ik tussen de regels doorlees, dan beschuldig jij je bedpartner ervan dat hij dat condoom stiekem heeft afgedaan, klopt dat?

En wat is dan je vraag?
Een man voelt het verschil toch wel als ie neukt met of zonder condoom? Hoezo niets gemerkt?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Meneer Verkade, uw tijd is om.
quote:Djin schreef op 09 november 2013 @ 12:39:

Een man voelt het verschil toch wel als ie neukt met of zonder condoom? Hoezo niets gemerkt?maar ff serieus: ik voel het als vrouw ook wel of we met of zonder condoom n**ken hoor
Is hij misschien gewoon niet klaargekomen dat er daardoor niets in zat? En dat het condoom

Eraf is gegleden nadat jij van hem afging?
.
Als iemand in mij klaarkomt merk ik dat want het druipt er daarna uit. Sorry voor vieze praat
.
Ik vind het vreselijk om te zeggen maar ik verdenk hem er inderdaad wel van. Hoewel ik hem op zijn woord wil geloven dat hij er ook niets van snapt begrijp ik gewoon echt niet hoe het mogelijk is dat een condoom naast je kan liggen.

Mijn vraag is dan: Ben ik een naïeve kip of heb ik gewoon teveel achterdocht?

quote:sandt schreef op 09 november 2013 @ 12:37:

Als ik tussen de regels doorlees, dan beschuldig jij je bedpartner ervan dat hij dat condoom stiekem heeft afgedaan, klopt dat?

En wat is dan je vraag?
huh?
Heb je vaker seks met hem gehad? Wilde hij eigenlijk geen condoom gebruiken, weet je dat?
.
quote:anna-niema schreef op 09 november 2013 @ 12:43:

Ik vind het vreselijk om te zeggen maar ik verdenk hem er inderdaad wel van. Hoewel ik hem op zijn woord wil geloven dat hij er ook niets van snapt begrijp ik gewoon echt niet hoe het mogelijk is dat een condoom naast je kan liggen.

Mijn vraag is dan: Ben ik een naïeve kip of heb ik gewoon teveel achterdocht?

[...]

ik denk dat het aardig naïef is om te vertrouwen op uitsluitend condooms

is er een reden dat jullie geen test doen en jij vervolgens aan de pil of spiraal gaat?

om heel eerlijk te zijn vind ik er zelf ook weinig aan met condooms, maar ik zou het niet per ongeluk / expres kwijtraken
Als 'ervaringsdekundige' denk ik dat ik met recht kan zeggen dat een beetje vent echt wel voelt wanneer er wel of niet een condoom om zit, of wanneer het ding van zijn zaakje af glijdt of anderszins niet goed zit.

Voor de rest...de exacte locatie van het (al dan niet met hulp van de bovenste-beste-meneer-himself) 'afgegleden' condoom an-sich lijkt me minder interessant (al zou ie aan de kroonluchter in de woonkamer hangen) dan de 'locatie' van zijn kwakje (wat bij nadere inspectie alvast niet in het afgegleden rubbertje bleek te zitten)
Volgens mij heeft hij het condoom er wel afgehaald. Je zag hem eraan frunniken en natuurlijk gaat hij niet eerlijk ja zeggen. Hij heeft geen zin in ruzie. En is hij ook klaargekomen? Ik zou sowieso wel een map halen en een soatest doen.
Wat zou zijn doel zijn om dit überhaupt te doen en wat voor relatie hebben jullie?
*do not underestimate the power of stupidity*
De vraag is: waar is het sperma.
Zo te lezen denk ik dat hij niet je vaste vriend is maar iemand die je nog niet lang kent of een ONS is geweest.

Als dit zo is ken je hem nog niet echt en weet je nog niet of je hem kan vertrouwen.

Een SOA-test lijkt me nu belangrijk en als je geen AC neemt dan de MAP meteen nemen.

Klopt het dat je hem nog niet lang kent ?
Nee, geen ONS we gaan al geruime tijd met elkaar. Ken hem ook redelijk goed en vertrouw hem ook. dus voel me behoorlijk schuldig dat ik hem ervan verdenk quote:lavendelbleu schreef op 09 november 2013 @ 13:08:

Zo te lezen denk ik dat hij niet je vaste vriend is maar iemand die je nog niet lang kent of een ONS is geweest.

Als dit zo is ken je hem nog niet echt en weet je nog niet of je hem kan vertrouwen.

Een SOA-test lijkt me nu belangrijk en als je geen AC neemt dan de MAP meteen nemen.

Klopt het dat je hem nog niet lang kent ?
huh?
Ik verdenk de butler.
dan laat je een soa test doen, haal de MAP. Vertel dat ook tegen hem, maar dan op een manier:"joh ik maak me zorgen over dat condoom en daarom laat ik een soa test doen en ik haal de MAP. Ik stel voor dat jij ook een soatest laat doen, en tot die tijd hebben we geen seks".
quote:anna-niema schreef op 09 november 2013 @ 13:18:

Nee, geen ONS we gaan al geruime tijd met elkaar. Ken hem ook redelijk goed en vertrouw hem ook. dus voel me behoorlijk schuldig dat ik hem ervan verdenk

[...]

.

Geef hem dan het voordeel van de twijfel.

Er gebeuren wel vaker gekke dingen.

Doe wel samen een Soa-test en dek je in ( als je niet aan de pil bent ) door de MAP te halen.

Voor de rest vertrouw wel op je intuitie, als er meerdere dingen niet goed voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven