Bob met krullen?
vrijdag 8 november 2013 om 19:48
Ja, ik overweeg dus een (asymetrische?) bob te laten knippen. Nou heb ik nogal een flinke, onbedwingbare bos en géén persoonlijke hairstylist dus is dat nou eigenlijk wel wat?
Ik heb al flink wat plaatjes gegoogled maar dat zijn meestal stijl-harige-kapsels.
Het mag wel een beetje extreem, je moet wel kunnen zien wat de bedoeling is.
Heeft iemand dit of heeft iemand mooie plaatjes?
Ik heb al flink wat plaatjes gegoogled maar dat zijn meestal stijl-harige-kapsels.
Het mag wel een beetje extreem, je moet wel kunnen zien wat de bedoeling is.
Heeft iemand dit of heeft iemand mooie plaatjes?
zaterdag 9 november 2013 om 11:55
quote:amperbroekies schreef op 09 november 2013 @ 08:49:
Krullend haar wordt sowieso geadviseerd droog te knippen, ik laat dit dan ook altijd doen.
Dan heb je later niet ineens de 'verassing' dat je haar een stuk korter is dan je wilde.Zijn er niet veel kappers die dat 'weigeren' of ga je naar een speciale krullenkapper?
Krullend haar wordt sowieso geadviseerd droog te knippen, ik laat dit dan ook altijd doen.
Dan heb je later niet ineens de 'verassing' dat je haar een stuk korter is dan je wilde.Zijn er niet veel kappers die dat 'weigeren' of ga je naar een speciale krullenkapper?
You only live twice
zaterdag 9 november 2013 om 12:08
Leannah, na heel lang zoeken heb ik een gewone kapper gevonden die droog wil knippen en dan ook voor het normale tarief.
Andere kappers weigeren inderdaad of moet je meer betalen omdat ze langer bezig zijn.
Zoveel langer zijn ze trouwens niet eens bezig waar ik nu zit.
Ik had altijd een hekel om naar de kapper te gaan omdat het met nat knippen nooit zat zoals ik wilde.
Nu blij met deze kapper dus!
Andere kappers weigeren inderdaad of moet je meer betalen omdat ze langer bezig zijn.
Zoveel langer zijn ze trouwens niet eens bezig waar ik nu zit.
Ik had altijd een hekel om naar de kapper te gaan omdat het met nat knippen nooit zat zoals ik wilde.
Nu blij met deze kapper dus!
zondag 10 november 2013 om 17:13
http://www.black-haircuts ... airstyles-for-curly-hair/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 november 2013 om 10:31