Mode & Beauty alle pijlers

Bob met krullen?

08-11-2013 19:48 41 berichten
Ja, ik overweeg dus een (asymetrische?) bob te laten knippen. Nou heb ik nogal een flinke, onbedwingbare bos en géén persoonlijke hairstylist dus is dat nou eigenlijk wel wat?

Ik heb al flink wat plaatjes gegoogled maar dat zijn meestal stijl-harige-kapsels.

Het mag wel een beetje extreem, je moet wel kunnen zien wat de bedoeling is.

Heeft iemand dit of heeft iemand mooie plaatjes?
Alle reacties Link kopieren
Moet eerlijk zeggen, dat ik de 'bobs' van a la Rihanna wel tof vind. Daar had ik toen mijn inspirate uitgehaald om van lang haar naar een korte kapsel te gaan.

Zelf heb ik ook krullen (kroes) en met de bob die ik toen had, had ik het of met krullen of stijl.

verschillende bobs rihanna
Ja die's echt mooi, maar krijg je het zelf ook zo? Hoe kort is de achterkant dan?
ik heb ook een bob gehad met krullen, stond leuk.

Ga gewoon eens naar een echt goede kapper en laat je adviseren, dat is de investering wel waard.
quote:wollenstonecraft schreef op 08 november 2013 @ 20:06:

ik heb ook een bob gehad met krullen, stond leuk.

Ga gewoon eens naar een echt goede kapper en laat je adviseren, dat is de investering wel waard.Ik woon in het buitenland, echt in the middle of nowhere en ben helaas aangewezen op de lokale kapster.
De achterkant is vrij kort:

Je kunt natuurlijk ook zelf verschillende soorten krullen maken. Soms liet ik mijn kroeskrulletjes, maar dan wel met veel gel en haarlak anders dan pluisde dat als een gek.

Of met de stijltang helemaal stijl maken, maar daarmee kun je ook krullen maken. Of i.i.g. van die mooie slagen in je haar.

Het is dan een beetje uitproberen wat je zelf het mooist/fijnst vind zitten

Met hier en daar wat highlights erin is ook erg mooi.
Ik vind deze wel vet gaaf!
Ik heb zelf een flink bos krullen en bij mij ging de bob als een soort pyramide staan, zag er niet uit!
quote:Cathalina schreef op 08 november 2013 @ 20:56:

Ik heb zelf een flink bos krullen en bij mij ging de bob als een soort pyramide staan, zag er niet uit!Oei, da's minder. Daar ben ik ook bang voor, dat het er straks niet uit ziet. Rihanna d'r haar zit natuurlijk altijd mooi, duh.
Ik las de topictitel en dacht...

Bob Ross!
Ik vind deze heel mooi:

Nog veel andere voorbeelden hier:

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=curly%20bob
Veel hangt natuurlijk af van wat type krullen je hebt:

quote:nephthys schreef op 08 november 2013 @ 21:11:

Veel hangt natuurlijk af van wat type krullen je hebt:

[afbeelding]

Ik heb zulke.

Bedankt voor de plaatjes!
quote:mapressa schreef op 08 november 2013 @ 21:04:

Ik las de topictitel en dacht...

Bob Ross!Ik ook!!
het is hier binnen beter dan buiten
Mijn vriend zegt gelijk, hé die heb ik! Een Bob met krullen! (haha, ik rij)

Ik heb ook een bob (gehad, nu weer wat langer). Op 1 lengte en dan van boven af laagjes erin.. en rond laten knippen dat is echt een stuk mooier! Anders valt het als een stijl kapsel en dat is als je krullen hebt echt lelijk.

Succes!
Let wel op dat je je haar knipt wanneer het droog is.

Ik heb, zelf, mijn haar geknipt toen het nog vochtig was.

Mijn haar krulde al veel op en omdat er nu minder gewicht aanhangt krult het helemaal als een gek op. Wat schouderlang moest worden hangt nu tussen mijn kaak en oren.

Stomme fout
Ik las de topictitel en dacht....

Shirley Temple!!
quote:kjwbc schreef op 08 november 2013 @ 23:58:

Let wel op dat je je haar knipt wanneer het droog is.

Ik heb, zelf, mijn haar geknipt toen het nog vochtig was.

Mijn haar krulde al veel op en omdat er nu minder gewicht aanhangt krult het helemaal als een gek op. Wat schouderlang moest worden hangt nu tussen mijn kaak en oren.

Stomme fout

Ja dat heb ik ook altijd! Zeker in de tijd van de pony....vreselijk,zo'n belgenpony hield ik dan over als het droog was.

Zeker als je je haar kort knipt,gaat het veel harder krullen...houd daar rekening mee,en laat je haar dus inderdaad droog knippen!
Krullend haar wordt sowieso geadviseerd droog te knippen, ik laat dit dan ook altijd doen.

Dan heb je later niet ineens de 'verassing' dat je haar een stuk korter is dan je wilde.
Wat is een belgenpony truckster?
Bah
vind het wel lastig hoor. ik heb zelf ook krullen, maar een bob of een pony pakt altijd minder mooi uit dan bij mensen met stijl haar.
hangt van je haar af

ik heb ook veel krul, maar als het te kort is mist het de zwaarte, dan staan ze als wokkels recht op mijn hoofd.....

laat je goed adviseren en hou er rekening mee dat het totaal anders kan vallen dan op een foto
Een pony wil ik sowieso niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven