Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Pokkeweer: check. Tenminste, vanmorgen goot het van de regen. Nu is het droog. So far het mooie weer... Klaar met werk voor vandaag. Wel nog socializen met de opdrachtgeverT. Gelukkig de laatste avond.

Morgen mss nog een beetje shoppen. En 2 afspraken. En dan weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren

Nog wat leuks gescoord met shoppen GB? Goede terugreis!

VD wat ben je aan het breien? Heb je al enig idee wanneer je in je huis kan? Spannend hoor, ik snap dat je snakt naar een eigen plek.
Hell Fucking Yeah!
Wat een rust hier. VD, fijn dat je huis opschiet!

En is er een groepsapp? Slim! Ik spamde gisteren nog een paar vriendinnen tijdens winkelen met opties, maar ik ben de enige die dat soort dingen doet in die app, voel je je op een gegeven moment toch wat opgelaten Toen dacht ik nog, we zouden er een met de fashionmeisjes moeten hebben, makkelijk om even snel outfits te keuren en checken. Niet dat ik mezelf nu uitnodig hoor, ik ben hier zo weinig, no hard feelings verder Maar dus vooral grappig omdat ik er gisteren aan dacht.

Maar goed, ik heb een leuk jasje gekocht, met 65% korting. En verder vooral veel gepast, ik merk dat ik nu met wat kilo's minder (15 inmiddels!) andere dingen leuk vind, dus het is een beetje proberen. Ik wil iig aan de rokjes. Heb nu een monsterbestelling bij Wehkamp gedaan, kan ik morgen op mijn gemak passen en combineren in de slaapkamer

Hey Rens! Wauw, 15 kilo inmiddels. Dat is echt veel. Ja, dan heb je natuurlijk een heel nieuwe garderobe nodig. En ik kan me voorstellen dat andere dingen leuk staan met je nieuwe figuur. Shoppen gaat binnenkort natuurlijk ook weer ietsjes makkelijker worden. Good for you!

VD, leuk dat het zo opschiet in je huis. Ben heel benieuwd. Maak even een paar foto's als je er weer bent.

Was gisteren om half 8 thuis. Even snel wat gegeten en toen meteen weer door. Naar mijn vaste tent met live muziek geweest. Erg leuke avond gehad. Weekend ga ik werken.

Renske, 15 kilo Das een boel. Kan me voorstellen dat andere kleding nu interessant wordt, lijkt me dat je figuur ook veranderd of valt dat mee?

Bestelling al binnen? Wat voor jasje had je gekocht?

GB lekker aan het werk? Tentjes met live muziek
Hell Fucking Yeah!
Wel aan het werk. Nog niet enorm productief geweest. Maar dat komt morgen wel. Opdracht is geen raketwetenschap, dus zal wel goedkomen.

Jij lekker weekend? Nieuwe coupe las ik iets over. Heel anders?
Nieuwe coupe valt wel mee, meer "weer in model"

Hier lekker weekend idd. Vanmorgen weer een boel spullen uitgezocht/opgeruimd. Af en toe heerlijk om te doen maar ik moet er ook echt zin in hebben.
Hell Fucking Yeah!
Hell Fucking Yeah!
So true

Hell Fucking Yeah!
Heftig nagellakje.
Zat net een paar Nike's te customizen. (lees: zwart te maken). Maar pff... 190 euries.
Laatst een keer nagellak gekocht die ongeveer dit effect heeft. Erg blij mee

Zit je de Nike via een site te customizen? Cool! Zijn die zwarte met witte zool geen optie?
Hell Fucking Yeah!
Er zijn veel zwarte met een witte zool. En ik heb ze nu ook zwart met een witte zool gemaakt. Maar ik vind niet van allemaal de vorm en het materiaal mooi.
Oja, tuurlijk zijn er ook verschillende modellen Niet aan gedacht. Ik ken alleen dat model wat je nu op die blogs voorbij ziet komen.
Hell Fucking Yeah!
Die veel op blogs terugkomen zijn nergens meer te krijgen. Natuurlijk.
Vanzelfsprekend

Tijd om te trashen. Masterchef marathon, loop 3 uitzendingen achter en de finale is al geweest. Vind het altijd zo jammer om dan al te weten wie heeft gewonnen en tot nu toe weet ik het nog niet. Gelukkig
Hell Fucking Yeah!
Ben op zoek naar een leuke film om te kijken.

Have fun met Masterchef.

Rens, 15 Give me your secret! (of betekent dat dat ik van de pepernoten af moet blijven )

Pixxx, ik brei een sprei. Heeeeel veel werk (want met dun draad), maar zal binnenkort een foto appen.

GB, 190 euro is wel heel veel geld voor sneakers idd. Ik zag deze week wel helemaal witte...En zwarte met een panterprintje. Maar denk dat wat jij in je hoofd hebt alleen customized bestaat. Werkze!

Eindelijk een ochtendje vrij, zo aan het werk. Heb gisteren de eerste dingen geschilderd in huis, fijn! Ik moet de hele week werken (had even de bladzij van mn agenda niet omgeslagen maar werk er 11 achter elkaar pff), maar kan overdag nog wat kleine dingen doen. Volgend weekend klusweekend.
Ik zit aan de koffie

Heb bij nespresso als proef een nieuwe cup meegenomen, caramel achtige smaak. Vrij overheersend, maar soms als koffie verkeerd wel lekker.

Rens: 15 kilo!? Goed hoor! Echt heel knap!

Hier verder een beetje een off-day. Maar lekker lang in bed gelegen, lekker tv gekeken en nu met laptop op schoot op de bank.
Roz, stiekem ook wel lekker zo'n dagje, heb ik laatst ook gedaan.

Irritant, dingen die overal terugkomen en niet meer te koop zijn

Haha, VD, het gaat meer om hoeveelheden. Ik eet nog steeds mijn bakje chips in het weekend, chips is mijn zonde! Maar geen hele zak meer achter elkaar zeg maar En cola light., wat ook niet past in een gezond voedingspatroon. Wat ik doe is vooral regelmatiger, waardoor ik minder snaaizin heb. En die regelmaat krijg ik door bijna geen brood meer te eten. Ik hou daar niet van en daardoor at ik vaak te laat, als ik al teveel honger had (met schommeling van suikerspiegel als gevolg, enz). Nu eet ik dingen als yoghurt met fruit en noten, salades (goed gevuld, ook met dingen als mozzarella en spekjes), soep, groente-omelet, gekookte eieren, (gedroogd) fruit. En avondeten zoals we altijd al deden. Ik ben geen zoetekauw, dat scheelt wel veel denk ik. Taart, koekjes ed doen me weinig. Eens per maand wel graag een stukje chocola. En als ik bijv iets van taart neem, dan moet het écht de moeite waard zijn: voor een stuk taart dat ik 'wel lekker' vind doe ik het niet meer. Ik moet het echt héél héél lekker vinden. Zoals een boschebol

Samengevat: je hoeft niet perse van de pepernoten af te blijven

Figuur is verder niet echt veranderd, mijn proporties zijn wel redelijk hetzelfde gebleven, dat scheelt. Ik zal zo even wat plaatjes erbij zoeken, heb van de bestelling twee dingen die ik hou, eentje die ik in de gaten ga houden voor de uitverkoop.
Deze had ik van de week gekocht. Lijkt wat tuttig, maar hij staat echt mooi, silhouet werkt goed voor me. Combineer hem met een lang rood losser shirt en spijkerbroek.

Dit jasje schreeuwt zomer, maar is 80% afgeprijsd, dus die gok neem ik, dat ik er dan nog wat mee kan

Eerste rokje hou ik, sterker nog, gisteravond al gedragen naar een feestje, leuke reacties gehad Tweede vind ik voor nu te duur voor een basic. En ik moet even wennen, de eerste voelt nog wat veiliger. Klinkt raar door de print. Maar hij is iets rechter en korter, waardoor mijn heupen minder eruit springen dan bij die andere tapse.

Ziet er goed uit Renske! Vooral die laatste rok en het bovenste jasje vind ik leuk! Tweede jasje ook wel, goeie gok voor de zomer dacht ik.
Vind het printrokje prachtig!

Ik denk dat ik m wel snap, ik 'doe' ongeveer hetzelfde qua eten maar merkte de laatste maanden dat ik door de hectiek weer terugviel in oude patronen. Inmiddels gaat t weer goed gelukkig

Ik ben bezig met een profielschets voor een soort van datingsite maar wat moet ik over mezelf zeggen? pff moeilijk zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven