Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Heeedi, ik begrijp dat mijn Posts koud over kunnen komen. Maar ik vindt het lastig als ik 2x per dag een bericht met "ik mis je" ontvang. Ik kan dan niet antwoorden " ik jou ook" want dat is niet zo. Meestal negeer ik dat soort berichten ook. Als hij laat weten dat hij op me wacht in een hotel in de buurt, ja dan ga ik naar hem toe. Het contact is dan gewoon goed en warm. En ja ik ben op afroep beschikbaar voor seks.....hij vraagt wel regelmatig of het goed zit tussen ons. Ik verzeker hem dat het goed zit en leg hem uit dat ik het gewoon te druk heb op het werk. Hij zegt dat te begrijpen maar hij blijft naar mijn gevoel claimerig gedrag vertonen.

Als ik thuis ben, dan ben ik thuis en heb ik geen contact met minnaars. Hij blijft mij berichten sturen ook als hij thuis is dat hij me mist, dat vindt ik vreemd.
Luister naar je onderbuikgevoel Apollonia, straks heb je een stalker aan je broek.
Ja Kampari, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Ik zie morgen wel hoe hij gaat reageren als ik zeg dat echt moet stoppen met al die berichtjes sturen op een dag.
Maar waarom zeg je dat niet?

Ergens in een ver verleden, toen het nog maar net begon tussen Guus en mij, na onze eerste keer geloof ik, stuurde ik ook in een dronken bui iets van 'ik mis je'. Hij schreef meteen dat hij ook veel aan mij dacht, maar dat we het wel in het juiste licht moesten blijven zien en dat 'meer' zijn bedoeling niet was.

Oke. Prima. Was ook stom om te sturen natuurlijk.

Ik snap wel waarom je de toon in je berichten zo is, hoor, ik bedoelde het niet naar, maar ik kan het niet rijmen met dat hij te dicht bij zou komen en je bang bent voor gevoelens voor hem.

Dit klinkt idd meer alsof hij andere verwachtingen heeft dan jij hebt. Als jij daar niet duidelijk over bent, kan hij dat ook niet raden. Hij doet ook maar wat zijn gevoel hem ingeeft en miss vindt hij je wel leuker dan just seks.

Je hoeft voor jezelf ook niet te bewijzen dat je het wel kunt, een vaste minnaar, terwijl dat misschien niet jouw ding blijkt te zijn. Als je dit allemaal niet wilt, kun je beter voor losse contacten gaan, mocht dit niet goed werken op de lange duur. Daar is niks mis mee, maar ik denk dat je het wel in het juiste perspectief moet zien en dat verslaafd zijn aan het verleidingsspel een onderdeel van jou is, zoals je bent.

Zo, ik moet gaan! Geheel onverwacht een uitje met Guus! Voor hem werkgerelateerd, en voor mij, eigenlijk ook wel. Ik kan er prima verschijnen iig. Nou, zo leuk!! Ik moet poep-de-chique gekleed en hij haalt me zo op!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:apollonia1974 schreef op 10 november 2013 @ 06:17:hij vraagt wel regelmatig of het goed zit tussen ons. Ik verzeker hem dat het goed zit en leg hem uit dat ik het gewoon te druk heb op het werk. Hij zegt dat te begrijpen maar hij blijft naar mijn gevoel claimerig gedrag vertonen. Als ik thuis ben, dan ben ik thuis en heb ik geen contact met minnaars. Hij blijft mij berichten sturen ook als hij thuis is dat hij me mist, dat vindt ik vreemd. Apollonia, die nieuwe minnaar van jou is duidelijk geen man die weet waar hij aan begint. Gooi er een vastberaden gesprek tegenaan waarin jij zijn onzekere claimgedrag in de kiem smoort of laat hem afvloeien. Iemand die een onzekere claimant blijft is mi een uitputtingsslag, vraagt 24/7 bevestiging dat hij/zij gewild is, stiekem afgunstig op nr 1.

De ene hysterische bui volgde de andere en wat ik ook zei/deed niks kon m'n toenmalige minnares zelfverzekering geven.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Heeedi, wat leuk! Veel plezier! En Highlander, ik zie morgen wel hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
Veel plezier Heidi!

Apollo, je hebt al eerder geschreven -volgens mij- dat hij geen "ervaren minnaar" is. Ik snap zijn zgn claimerigheid wel, hij heeft iemand leren kennen die op allerlei vlakken zijn droomvrouw lijkt, aandacht, heerlijke seks en iemand waar hij zijn aandachts-ei bij kwijt kan. Logisch dat hij je niet kwijt wil, af en toe wil weten of jullie nog oké zijn en de "ik mis je" berichten kunnen ook gewoon een manier zijn van zijn laten weten dat hij aan je denkt of graag een beetje aandacht van jou ziet.

Dit hoeft echt niet te betekenen dat hij een stalker is of iemand die niet weet waar hij aan begon. Ik lees gewoon onervarenheid, onzekerheid en een zoektochtje naar bevestiging.
En, Heidi, hoe was het?
Lief dat je vraagt, Bergkristal!

Het was geweldig. We hebben zo ontzettend veel lol gehad! Het was heel leuk om hem in zijn werkomgeving te zien, veel klanten kwamen we tegen en we hebben geborreld en gegeten bij een van de bedrijven waar hij veel mee samenwerkt. Allemaal mensen die bij hem passen.

We hadden een mooi verhaal, wat ik daar met hem deed, en wat redelijk dicht bij de waarheid lag, en volgens mij was dat ook wel in orde. Op het laatst hebben we zitten borrelen en die man, een goede vriend van Guus ook, vroeg wat door. Hoe we elkaar nou precies kenden en hoe lang. Het valt natuurlijk op dat we makkelijk met elkaar omgaan en het is wel duidelijk dat we elkaar beter kennen dan alleen maar zakelijk. Ik was meer dan alleen zijn klant, dat had die man wel in de smiezen.

Op de terugweg waren we ineens iets minder BFF , maar nog redelijk onschuldig. Het was de eerste keer dat we zoveel tijd samen doorbrachten en ook vanaf zo vroeg in de ochtend en het was absoluut voor herhaling vatbaar. Een heerlijke dag!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Wat fijn, Heidi! Lekker van nagenieten nu
Ik mis AMG
*laat een ondamesachtige boer en gooit achteloos een botje over haar schouder*

Wie?
quote:barbarella70 schreef op 12 november 2013 @ 09:43:

Wie?Gedraag je een beetje zeg!
A dirty mind is a joy forever

Wie?

Aïe, te laat .....

Was het mals vlees ?
Ik ben best lief

Klinkt als een superdag, inderdaad! Al lijkt het me wel lastig om na zo'n dag in de platonische modus te blijven. Hoe is dat voor jou?
Nou, de terugweg was niet helemaal platonisch . Toen hadden we ons al uuuuuren uitermate keurig gedragen op de beurs. De verleiding in de auto was te groot, maar het is gebleven bij enkel wat spannend rotzooien tijdens het rijden.

Nu zijn we weer platonisch .
Aaah wat heerlijk Heidi! En stiekem toch wat rotzooien, mmmm

Wie? !!!
Zo hey, werd ik net toch achterna gezeten door een tijger, gelukkig kon ik nog net een marsepeinen evenbeeld er tussen gooien.
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Ik heb uit betrouwbare bron dat Barbs helemaal niet van marsepein houdt!

En... wordt er hier nog schoftig genoten, gekruist, gedate? Gepiept over lage datefrequenties en gejammerd over te weinig berichtjes? Georgasmeerd en geloederd?

In huize Roos is het afschuwelijk rustig, word er helemaal een beetje droog en bladderig van maar de redding is redelijk nabij. Ik mocht wel "the 4 famous words" ontvangen van tantraman maar dat heeft hij gelukkig een beetje kunnen nuanceren.

Pffft...
Wij zijn deceptie rijker
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
Nee jakkie bah, marsepein, veel te zoet.

Jaaaa, deze week mag ik weer grondig onder handen worden genomen Eh, niet de hele week hoor, nou ja, door mijn eigen vent wel, maar door m'n nr 2 een hele dag

Oef, schrikken Roos, zo'n berichtje! Enne, na droogte komt een hoosbui, dat weet je, hè? Of was het iets met regen en zonneschijn?
Hey AMG, viel het dus tegen? Kan gebeuren... Live and learn. (heb mijn klauwen alweer ingetrokken hoor)
quote:Rooss4 schreef op 12 november 2013 @ 12:55:

Ik heb uit betrouwbare bron dat Barbs helemaal niet van marsepein houdt!

We zullen wel zien ........ Ze loert
Doe mij die hoosbui maar Barbs! Het is hier hollen of stilstaan, mijn mannen hebben sort of hetzelfde ritme. Zo laten ze me 2 maanden zitten en dan willen ze ineens met zijn allen in één weekend! Ja dat gaat m niet worden, dan kan ik 3 weken niet zitten.

Een héle dag Barbs? Hotelletje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven