Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
heerlijk nieuw deeltje !!!
Ik vind dat 'topic' in de titel wel een beetje lelijk eigenlijk

Verder niks ontopic te melden vrees ik, dus ik heb geen input voor een prachtige discussie op niveau. Al verbaasde ik me in het vorige topic wel over 'we komen elke keer weer bij elkaar terug dus zal er wel iets zijn'. Eh...? Duh...
Ha Ien!

Tja, ik zat te twijfelen, ik vind alleen "minnaar" eigenlijk ook een beetje gek. Wat minnaar, wie minnaar hoezo minnaar? Ik vond dit wel verfrissend.



Waarom heb je niks optoppiks te melden?



Ja, ze komen elke keer weer bij elkaar terug, verdrietige kindjes of niet. Idd zeer verbazingwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Hey Ien, niksnie ontopic niet? Nouja zeg.....



En dat in dat mooie dorp, met al die mooie mensen ;)
Och, minnaar voldeed 20 delen lang. Trendbreuk. Bah.



Waarom? Daarom. Geen geneuq, geen gezeur, geen open relatie, geen verliefde toestanden. Niks te klagen of te bejubelen. Heel saai. Hoewel ik nu wel een twintiger godje in de berichtenbox heb. Jullie ook? De vorige keer dat ik op zo'n bericht hapte, bleef hij 8 jaar plakken
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 16:10:

Hey Ien, niksnie ontopic niet? Nouja zeg.....



En dat in dat mooie dorp, met al die mooie mensen ;)



Nope, niks! We appen een beetje en dat is het.

Tja, dat krijg je er dus van! Allemaal leuke vrouwen in dit dorp, maar mannen.. Ho maar! Eentje maar, en die heb ik al! Dus ik moet altijd van ver halen...
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 16:13:

Hoewel ik nu wel een twintiger godje in de berichtenbox heb. Jullie ook?Die berichten van die dertiger gaan meteen in de prullebak?
Hè? Geen open relatie en geen toestanden? Daar kom je natuurlijk niet mee weg. Zijn jullie naar boring monogaam gegaan? Nee toch...

O ik heb regelmatig hitsige 20ers in mijn inbox zitten. Doe je het even doorgeven als het de moeite waard blijkt?



Mja, normaal ben ik niet zo`n trendbrekert maar nu schijnbaar even wel dus. Jij mag 22 openen, plan?
Alle reacties Link kopieren
Ah, schone nieuwe bladzijdes om vol te 'kalken' ..



Maar ehm.. ben het wel met Ien eensch.. "Topic" staat raar :P
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand voor mij trouwens ophelderen waar die andere dames nou mee bezig zijn? Ik twijfel tussen het ontbreken van zelfrespect of onwetendheid..
Ik weet het niet.....
Ooh zat daar nog te reageren, pfff! Hier dan ook maar ff snel herhalen dan.

Ja Ien, zonder afscheid is nogal kut ja, maar ja, nu een paar maanden verder ga ik maar gewoon door met leven.

En Inno, geniet er lekker van man!
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 16:18:

Hè? Geen open relatie en geen toestanden? Daar kom je natuurlijk niet mee weg. Zijn jullie naar boring monogaam gegaan? Nee toch...

Jep



Mja, normaal ben ik niet zo`n trendbrekert maar nu schijnbaar even wel dus. Jij mag 22 openen, plan? Plan. Mail je me dan wel ff? Ik ben hier niet zo vaak meer!
quote:dymo9 schreef op 31 juli 2013 @ 16:37:

Ooh zat daar nog te reageren, pfff! Hier dan ook maar ff snel herhalen dan.

Ja Ien, zonder afscheid is nogal kut ja, maar ja, nu een paar maanden verder ga ik maar gewoon door met leven.

En Inno, geniet er lekker van man! Als je nog bosplekjes zoekt weet je dat ik wel tips heb he Hè? Wat vaag! En dat van zo'n gentleman! Werd het hem te heet onder de voeten nu je ging scheiden? Dat moet vast heel kut gevoeld hebben, een dubbele breuk. Je klinkt vrij opgewekt, ik hoop dat je je ook zo voelt.
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 16:15:

[...]





Die berichten van die dertiger gaan meteen in de prullebak?



Ik had het over de berichtenbox hier op Viva!

Maar I know, ik check mijn mail net zo vaak als vief

Solly...
Ik ook....
Heb je berichteninbox hier ff getest Ien.



Sportievo, wat jij ook?
quote:dymo9 schreef op 31 juli 2013 @ 16:45:

Heb je berichteninbox hier ff getest Ien.



Sportievo, wat jij ook?Oh, goed dat je het zegt! Ik zit die gele meldingsbalk dat ik een nieuw bericht heb keihard te negeren omdat daar alleen maar jeugdpuistpikkies in de aanbieding staan. ff lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ah nu herken ik je Dymo9

Duurde ff....
ja dacht doe ff een hint
quote:sportievo schreef op 31 juli 2013 @ 16:28:

Ik weet het niet.....Joh! Wat een boeiende teksten, sportievo!
quote:dymo9 schreef op 31 juli 2013 @ 16:55:

ja dacht doe ff een hint Gelezen! Mooi ruk zeg! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 31 juli 2013 @ 16:55:

ja dacht doe ff een hint Doe ook even een email, die heb je vast nog wel, dat adres van mij
Tof Innote, dat het er nu vaker van komt... Ben blij voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven