Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Plannen, is dat echt zo'n vrouweneigenschap dan?

Jes, een hele dag hotel. Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ach Rooss, zitten is highly overrated. Gewoon lekker blijven liggen....
Grappig, ik vind marsepein niet lekker omdat dit niet te zoet voor mij is....

En yup, live N learn....
Dream like you'll live forever, live like you'll die today...
En dat 2 maanden kristalletje? Ik weet niet of die zwartige doorligplekken me flatteren eigenlijk
quote:Rooss4 schreef op 12 november 2013 @ 12:55:Ik mocht wel "the 4 famous words" ontvangen van tantraman maar dat heeft hij gelukkig een beetje kunnen nuanceren.Hoe is dat dan te nuanceren als ik vragen mag?

Jouw bed een hoeslaken van schapenvacht geven scheelt doorlig plekken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik heb al een hele tijd niet meer gelezen hier, want ik vond de reacties niet zo leuk op mijn verhaal. Hier het volgende, Roos, jij schrijft nu precies hetzelfde als ik maar jij veroordeelde me wel!quote:Rooss4 schreef op 25 september 2013 @ 12:37:

Hai Vitamientje, welkom. Jeetje, waarom is dat zo. Best een lastige vraag. Als ik naar mijn eigen leven kijk dan ben ik een hele tijd gewoon heel druk geweest met andere dingen, vreemdgaan of seks met anderen kwam niet eens in me op. School, hard werken, moeder worden, reilen en zeilen. En als de rook van de babytijd om je hoofd is verdwenen ga je eens om je heen kijken en wat ik zag was eeh een soort van slons. Te dik, te saai, te niks. En als er dan iemand komt die dwars daar doorheen een zwaar aantrekkelijke seksvamp ziet dan ben je daar best gevoelig voor. En dan "komt het ineens op je pad" en "heb je er niet bewust voor gekozen". Nee dat niet maar man o man wat stond ik ervoor open en o wat deed het me goed.

En dit is wat jij me schreef:

Ik heb ook moeite met het "het is me overkomen", het was niet zo dat je het ene moment nog volledig gekleed aan het koppie thee nipte en zomaar inene van hoppeteeje naakt op een bedje lag. Het siert om toe te geven dat je kiest. Een mens zal niet altijd het goede kiezen maar het is en blijft een keuze.
Ienepien, waar zit de tegenstrijdigheid en het oordeel voor jou? Er is me niks overkomen en ik heb steeds bewuste keuzes gemaakt daar komt bij dat ik geen vreemdganger ben dus ik snap je punt geloof ik niet helemaal.

Highlander, de ene ik hou van jou is de andere niet. Ik leg er een veel zwaardere lading op dan hij. Daarom heb ik hem gevraagd in welke context ik het mocht lezen en dat heeft hij uitgelegd. Voor mij een nuancering dus.

Edit: kom jij mijn bed even beschapevachten dan? Al heb ik liever een andersoortig vachtje..
Ah zo. Mijn minnares zegt altijd dat ze van mijn vacht houdt, dat is ook een andere lading dan de zullen-we-samen-ringen-gaan-kopen-ik-hou-van-jou.

Voor schapenvacht; google en jij zult het vinden. Het kriebelt alleen bij mij en mijn vrouw heeft er baat bij dus houd ik het maar vol dat slapen op een oversized wollen pullover.
Hij bedoelde gelukkig ook niet het ringen kopen maar meer een uiting van "ik vind je lieflekkergeilmooispannend enz". Het is mijn eigen spastische brein dat mijn hartje een tik doet overslaan.

Ik vind schapenvachten eigenlijk stinken. Een man met vacht is een heel ander verhaal!
quote:amg schreef op 12 november 2013 @ 13:22:

Grappig, ik vind marsepein niet lekker omdat dit niet te zoet voor mij is....

En yup, live N learn....Stuk eisbein gooien, AMG, dan hapt ze wel ......
Gewoon af en toe omdraaien en je lekker laten insmeren, dan hoef je geen schapevacht. Getsie, op school moesten we vroeger eens iets knutselen met schapewol en die kwam zo van de boer. De keutels hingen er nog in. Geen prettige associatie....
Wol is brandwerend en goed tegen hitte bestand 😃😃
quote:Rooss4 schreef op 12 november 2013 @ 13:05:

Zo laten ze me 2 maanden zitten en dan willen ze ineens met zijn allen in één weekend! Ja dat gaat m niet worden, dan kan ik 3 weken niet zitten.

Ik vind het wel attent dat ze je voldoende hersteltijd gunnen, Rooss, anders zou je nooit meer kunnen zitten. Mits je kapitein bent van een Rijnschip, lijkt het mij wel lastig.

Gentlemen, noem ik dat.
quote:bergkristal schreef op 12 november 2013 @ 14:14:Getsie, op school moesten we vroeger eens iets knutselen met schapewol en die kwam zo van de boer.Jij ook al? Wat een geklooi was dat. Doe mij dan maar het nachtelijk 'knutselen' op wol. Hoewel nee, toch liever die andere die lekkere jeuk als ik mag kiezen.
Even egopost van mij: gister korte date gehad, was super leuk, gezellig en geyl... Wat een man.... (zit nog even op roze wolk)
Lekke Noa. Nieuwe man?

Doe mij maar nachtelijk knutselen zónder wol!

Vreest dat de wol sowieso niet blijft liggen na een half uurtje klussen
@Highlander: je bent toch geen vrije scholier toevallig???
Bergkristal, ik heb een blauwe maandag op een vrije school gezeten, dat zal dan wel de wollige school zijn geweest.
Vandaar

Nou ja, qua leeftijd en regio verschillen we nogal dus we zijn vast geen bekenden.
Hier momenteel errug rustig...

Eerstvolgende date staat voor over 2 wkn op de planning..

Heerlijk een hele dag hotel Babs, genieten !
Hier alles goed en de balans ook nog steeds !

Zalige momentjes met nr1 en 2

Zelfs tijd voor mezelf ! Voor mij alleen !

Dekentje glaasje wijn lekker boek !

Hier gaat het er ook wollig aan toe :D

Liefst geen wol voor mij ;)

Aan alle binnenkort date 'ers geniet lekker geil van elkaar ! En lekker veel !
@roos, nee niet helemaal nieuw. Begin zomervakantie al even korte kennismaking gehad (en samen een ijsje gegeten). Klik was erg groot. Door privé problemen aan zijn kant even een tijd geen contact gehad en nu weer langzaam aan het oppakken... Gister bij hem thuis geweest (single man)... Heerlijk zo'n man die na de koffie opstaat en zegt: ik ga je nu zoenen
O ja Noa, dat zijn de leuksten! Of beter nog: laat die koffie maar zitten. Hierrrrr jij!!
Zo'n man die beloofd een keer naakt te koken Dus toen ik later zei dat ik eigenlijk ook niet gek had opgekeken als ie naakt had opengedaan moest hij lachen en vond ie dat toch té vond voor een 1ste keer....

Volgende keer hoef ik ook geen koffie meer, dan weet ie denk ik niet wat hem overkomt zodra ie de deur opendoet

(gaat weer terug op de mee-lees wolk)
Hallo weer :-)

Ik heb een vraagje, klinkt misschien raar, maar hoe zijn jullie in contact gekomen met jullie minnaar/minnares?

Ik ben (geloof ik) van de oude garde (lees, daten voordat er internet was lol) en vroeg mij af, hoe of waar het precies de minnaar/minnares werd...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven