Entertainment alle pijlers

Masterchef UK

12-11-2013 10:26 19 berichten
Masterchef australie was afgelopen maar Masterchef UK begon. Ik gelukkig.

Maar ik begrijp er niets van. Er zijn er maar 5 of 6, ze kunnen niet goed koken. Ik kan de hele serie niet vinden op internet... Iemand een idee wat dit is?
Alle reacties Link kopieren
Masterchef UK zit anders in elkaar als alle andere Masterchefs. Ze hebben iedere dag 6 kandidaten die een aantal opdrachten krijgen waarna er 1 of 2 overblijven die naar de kwartfinales gaan. Eind van de week is dan een kwartfinale waarna er geloof ik ook 2 kandidaten overblijven die naar de halve finale gaan, Dat doen ze geloof ik 4 weken en daarna zijn de halve en hele finale

Overigens is Masterchef UK het orginele programma
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oke.. dan kan ik nog even door, Hoop dat ik er net zo in kom als bij australie. Dank je
Ik zit het nu terug te kijken, ze bakken er weinig van. Ik mis gary en george );
De jury had het over de 3 kandidaten en hoe ze het in de professionele keuken hadden gedaan maar dat is helemaal niet eens uitgezonden.

@Geneva: het zijn hele korte stukjes die je steeds ziet en je hebt veel minder binding met de kandidaten dus zo meeleven als bij mc australie gebeurt hier niet bij.
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2013 @ 10:32:

Masterchef UK zit anders in elkaar als alle andere Masterchefs. Zat ander in elkaar, volgens mij hebben ze in latere jaren het Australische concept overgenomen. Dit is volgens mij een serie van paar jaren terug
dat viel mij ook al op Pepersteak, dat donkere meisje had het over de professionele keuken en toen dacht ik ook huh?
Geen enkele versie haalt het bij Masterchef Australië
quote:meestalwel schreef op 12 november 2013 @ 10:42:

Ik zit het nu terug te kijken, ze bakken er weinig van. Ik mis gary en george );haha, ja ik ook! Vond de proef dat ze iets na moesten maken wel leuk. Verder viel Junior MC me ook mee, niet te veel bijdehante kinderen in beeld maar best veel kook-actie.
Gelukkig is MKR nog bezig. Aziatische meiden worden weer bijna herenigd met de Italiaanse dames.
juniorMC is een herhaling
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2013 @ 11:34:

juniorMC is een herhaling Oh echt? Heb het nooit gekeken dus voor mij is het nieuw
Dit is een oude serie, waarbij soms veel mensen meededen die echt helemaal niet konden koken. Op deze manier hebben ze het maar één seizoen geprobeerd. De meest recente versie was ook weer terug naar de originele versie met minder kandidaten per week.

Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.
quote:MilaDila schreef op 12 november 2013 @ 11:38:

[...]

Oh echt? Heb het nooit gekeken dus voor mij is het nieuw Is van 2011.
verba volant, scripta manent.
Binnenkort krijgen we nu Emma's kitchen, in navolging van Justine en Poh.
verba volant, scripta manent.
quote:amarna schreef op 12 november 2013 @ 11:53:

Dit is een oude serie, waarbij soms veel mensen meededen die echt helemaal niet konden koken. Op deze manier hebben ze het maar één seizoen geprobeerd. De meest recente versie was ook weer terug naar de originele versie met minder kandidaten per week.

Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.Ik vind de Britse ook het leukst.
vind de manier waarop die profiterolles in de oven geknikkerd worden niet ect garantie voor een mooi bord direct
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat gerecht van die profiteroles met krab en avocado van James leek mij vandaag erg lekker.

Helaas kan ik het recept niet met google vinden.

Mocht iemand toevallig dat recept een keer tegenkomen dan hou ik mij aanbevolen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MilaDila schreef op 12 november 2013 @ 11:33:

Gelukkig is MKR nog bezig. Aziatische meiden worden weer bijna herenigd met de Italiaanse dames.En die zijn er gelukkig uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven