Masterchef UK
dinsdag 12 november 2013 om 10:32
Masterchef UK zit anders in elkaar als alle andere Masterchefs. Ze hebben iedere dag 6 kandidaten die een aantal opdrachten krijgen waarna er 1 of 2 overblijven die naar de kwartfinales gaan. Eind van de week is dan een kwartfinale waarna er geloof ik ook 2 kandidaten overblijven die naar de halve finale gaan, Dat doen ze geloof ik 4 weken en daarna zijn de halve en hele finale
Overigens is Masterchef UK het orginele programma
Overigens is Masterchef UK het orginele programma
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 12 november 2013 om 11:20
De jury had het over de 3 kandidaten en hoe ze het in de professionele keuken hadden gedaan maar dat is helemaal niet eens uitgezonden.
@Geneva: het zijn hele korte stukjes die je steeds ziet en je hebt veel minder binding met de kandidaten dus zo meeleven als bij mc australie gebeurt hier niet bij.
@Geneva: het zijn hele korte stukjes die je steeds ziet en je hebt veel minder binding met de kandidaten dus zo meeleven als bij mc australie gebeurt hier niet bij.
dinsdag 12 november 2013 om 11:33
quote:meestalwel schreef op 12 november 2013 @ 10:42:
Ik zit het nu terug te kijken, ze bakken er weinig van. Ik mis gary en george );haha, ja ik ook! Vond de proef dat ze iets na moesten maken wel leuk. Verder viel Junior MC me ook mee, niet te veel bijdehante kinderen in beeld maar best veel kook-actie.
Ik zit het nu terug te kijken, ze bakken er weinig van. Ik mis gary en george );haha, ja ik ook! Vond de proef dat ze iets na moesten maken wel leuk. Verder viel Junior MC me ook mee, niet te veel bijdehante kinderen in beeld maar best veel kook-actie.
dinsdag 12 november 2013 om 11:53
Dit is een oude serie, waarbij soms veel mensen meededen die echt helemaal niet konden koken. Op deze manier hebben ze het maar één seizoen geprobeerd. De meest recente versie was ook weer terug naar de originele versie met minder kandidaten per week.
Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.
Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.
dinsdag 12 november 2013 om 12:34
quote:amarna schreef op 12 november 2013 @ 11:53:
Dit is een oude serie, waarbij soms veel mensen meededen die echt helemaal niet konden koken. Op deze manier hebben ze het maar één seizoen geprobeerd. De meest recente versie was ook weer terug naar de originele versie met minder kandidaten per week.
Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.Ik vind de Britse ook het leukst.
Overigens is het Australische concept (en alle andere varianten) allemaal overgenomen van de originele, en in mijn ogen de leukste, Britse versie.Ik vind de Britse ook het leukst.
dinsdag 12 november 2013 om 19:46
Dat gerecht van die profiteroles met krab en avocado van James leek mij vandaag erg lekker.
Helaas kan ik het recept niet met google vinden.
Mocht iemand toevallig dat recept een keer tegenkomen dan hou ik mij aanbevolen.
Helaas kan ik het recept niet met google vinden.
Mocht iemand toevallig dat recept een keer tegenkomen dan hou ik mij aanbevolen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven