Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Wanneer zou je dan wel kunnen testen? Ik heb eigenlijk geen idee.

Voor nu ff afwachten dus. Succes
Ik zou het ook eigenlijk niet weten. Misschien dat ik morgen ochtend een testje er tegen aan gooi.
Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij! Ben ziek thuis, mede door alle kwaaltjes + keelontsteking en een verhoging!

Woensdag naar de verloskundige, hopelijk gaat alles goed! Vind het zo spannend! Wil graag duidelijkheid!

Elsy, heb je al getest! Spannend zeg!

Voor de 'nog niet zwangere' onder ons, ik duim nog steeds!!!!
Hier toch een menstruatie zo lijkt het, helaas. Op naar ronde 6, hoeveel rondes zouden er nog komen :(
Na een drukke tijd, kom ik ook weer even langs,

Jammer Elsy! Vervelend iedere keer die teleurstelling... Ik ken net, ik duim duim duim voor ond allemaal.

@biessie, jeetje wat heftig allemaal op je werk! Kan me voorstellen dat je daar even flink van geschrokken bent. Hoe is het nu met je client? En ovulatietesten, ik heb het vorige week voor de 3e keer gebruikt en ik vind het ideaal. Ik heb een veel beter beeld nu van mn cyclus. Ik zou het doen! Zo vervelend is het niet. Balen van het wachtbankje!

@pip, vervelend dat je ziek bent :( maar spannende en leuke dingen in de planning! Snap dat je duidelijkheid wil ;) nog 2 daagjes maar!!

@dubbeltje, ik herken je gevoel van een half jaar! Ppff duurt lang zeg. Maar het zal ons ooit toch wel gegund zijn?

Hier zijn de vruchtbare dagen weer voorbij, en deze hebben we goed benut deze maand! Precies voor de eisprong ook nog seks gehad. Dus daar kan het niet aan liggen.. We gaan het maar weer afwachten! Blijft weer spannend!
Elsy, vervelend! Maar gelukkig wel duidelijkheid! Op naar een nieuwe ronde vol nieuwe kansen!

Hartje, hopelijk is het raak! Fijn dat de dagen goed zijn benut zodat de kans ook groter is haha!

Hier vandaag onze eerste echo gehad, wat geweldig!!!!!!!!!

Eerst uitwendig, daarna inwendig. Ze vertelde dat je bij 8 weken zwangerschap, uitwendig eigenlijk nog niet echt iets kunt zien maar we zagen het meteen! Zo leuk! Ook riep ze al meteen, het hartje klopt!!! We waren echt aan het genieten! Volgens dat apparaat ben ik 8 weken en 1 dag zwanger, volgens mijn berekeningen precies hetzelfde. Dus 17 juni uitgerekend! Ook hebben we 2 foto's meekregen en tientallen foldertjes om door te spitten!

Vanavond komt schoonbroer hier, hij komt een kast helpen sjouwen (NOT!). We gaan hem het grote nieuws vertellen! En morgen vertel ik het nieuws op het werk. Zoveel zin in!

Over 3 weken staat er weer een echo gepland (11 weken,1 dag) Nu is ons kindje nog een grote vlek , maar dan kunnen we alles mooi in detail bekijken vertelde die vrouw ons!

Ik ben echt zo blij!!!! Maar dat kunnen jullie vast wel lezen haha! Ga een weekje met vakantie dus ik schrijf daarna weer mee.
Hi meiden

ben ik weer eens!

PIP wat geweldig nieuws allemaal. Je klinkt meteen helemaal beter!

Gaaaaaaaaaaf he zo'n eerste echo. Blijf je nu staren naar je foto van je kleine spruit! hihi. Gefeliciteerd meid. En veel plezier met het vertellen tegen je zwager en op je werk. En uiteraard met je vakantie! Waar ga je heen.

Elsy Balen zeg, maar goed. Op naar de volgende rond! Ongetwijfeld raak. Koop een maansteen voor goodluck en zwanger worden. Alle beetjes helpen niet waar?

(ik draag er ook 1 overigens)

Tinus, ben benieuwd bij de gyn. hoop idd dat je het niet meer nodig hebt!

Lijkt mij ook wel wat zo'n samenlevingstest.

zit ik druk aan de clomid en dan is dat niet eens getest.

Misschien werkt het niet eens! Ook raar eigenlijk.

Hartje, goed je best gedaan dus.

Wij zitten er midden in! Gezellig hoor

Dubbeltje Kop op meid. Echt. gaat goed komen. Binnen een jaar is 85% zwanger toch (statistieken uit mijn hoofd, dus weet niet of het helemaal correct is)

Missj: spannend je 20 weken echo! ben benieuwd.

Biessie

Lekker verhaal van je collega zeg! MIJN HEMEL! brrrrrrrrrrrrr

Wanneer is je nod?

Ik deze maand ook ovu testen hoor.

Ik dus weekendje florence gehad met mams.

lekkker hoor 23 graden, terrasjes, salades, tiramisu, ijs, pizza en pasta. Helaas zit ik nu weer op mijn rotwerk.

Mijn advocaat heeft een epistel van 7 a4tjes geschreven. Als hier geen oorlog van komt wanneer ik deze inlever van de week.

Ik nu in mijn rammelende eierstokkentijd. ik voel ze ook daadwerkelijk rammelen. Echt pijnlijk gewoon!

Ook aan de ovutesten dus.

toen ik weer clomid moest gaan slikken, had ik even een dip.

Boos verdrietig. BAH (ongi he). Manlief wel heel erg lief hoor.

Ik hoop dat je door zet met slikken van die troep, doe het voor ons en voor zijn/haar grote broer!

Hij vond het heel vervelend dat ik me er zo vreselijk door voel. Alles is veel heftiger. Eisprong, zit echt te creperen af en toe, tijdens het slikken zelf is het drama (janken ) en richting mijn nod begint alles weer. Tijdens mijn ei groeien mijn borsten al. dan zakt het af en dan komt het weer. KNETTERGEK word ik van. Thuis wordt dat wel leuk geworden ofcourse.

Verder niets nieuws eigenlijk. Druk aan de bak dus.

En nog steeds gezeik op mijn werk.

Mischien handig dat iedereen even weer neerzet wanneer de NOD's zijn

this beetje rommelig de tabel en ik heb geen idee hoe het moet?

Wie biedt zich aan als vrijwilliger om dit aan te passen?

NOD: 22 -11-13
Hallo meiden,

ik ben weer terug van vakantie! Het was erg leuk, veel vrienden en familie weer gezien, veel bijgepraat en genoten daar! Veel afspraken gehad, bijna elke avond uit eten, dus wat dat betreft weinig uitgerust op vakantie, dat zijn we nu weer aan ‘t doen, terwijl we werken, haha!

We hebben ‘t dus aan onze (schoon)ouders verteld, dat was wel echt heel leuk! Beide keren hadden ze ‘t eigenlijk niet verwacht, omdat ik nog onder behandeling ben voor m’n schildklier, dus dat was erg leuk om ze zo te kunnen verrassen. Ze zijn nu ook allemaal volop plannen aan ’t maken en leven erg mee, super!

En… we hebben onze eerste echo ook al gehad! (en inmiddels tweede ook al, vertel ik zo) Aangezien we maar kort in NL waren, hebben we gelijk contact opgenomen met de verloskundigenpraktijk, en we mochten al langskomen! Ik was toen net 6 weken, en we konden heel duidelijk ’t vruchtzakje zien, met daarin het embryo. Toen was het nog iets te vroeg voor ’n hartslag, maar het was toch al erg bijzonder om te zien! Ik wil in Nederland bevallen en vanwege m’n gezondheid gaat dat via de gynaecoloog, dus daar moet ik nu wat afspraken bij maken. Spannend! Gisteren hebben we hier ook ’n echo gehad, omdat ik hier ter plekke ook een arts nodig heb. Ging wel even iets anders, ’n mannelijke, oudere gyn, die weinig extra woorden vuilmaakte (gebrekkig Engels) en ’n verouderd echosysteem, maar… we hebben het hartje zien kloppen! Echt heel gaaf!

Begin december gaan we weer naar NL, en dan hebben we de 12-weken echo, en gaan we ’t verder vertellen aan vrienden, broers/zussen en andere familieleden. Nu al heel veel zin in!

Maargoed, dat was weer heel veel over mezelf, ik heb op vakantie ook e.e.a. meegelezen maar weinig tijd gehad om te reageren, dus bij deze even een inhaalslag naar jullie toe...

Skylar, hoe gaat ’t met je? Echt vervelend dat je je zo rot voelt elke keer van die clomid. En dat je lichaam er ook elke keer zo heftig op reageert, balen hoor! Ik voel m’n borsten ook continu, maar weet dat er iets gebeurt, dan is ’t geen probleem, maar als ’t bij jou elke keer valse hoop geeft, word je er ook ’n beetje moedeloos van. Volhouden maar hoor, ’t komt vast goed met deze extra hulp die je krijgt!!! Nu dus net in je vruchtbare periode? Fingers crossed! Op je werk al reactie gehad op de brief van je advocaat? Duurt wel lang allemaal, maakt de relatie er ook niet beter op, verwacht ik. Maar hopelijk heeft ’t effect. Ik zal zo even je NOD aanpassen.

Biessie, dat is schrikken van die patient op je werk! Kan me voorstellen dat dat ’n impact op je heeft, wie weet hoelang die persoon daar al lag, goed dat nu alles weer ok is. Is de sfeer op je werk inmiddels verbeterd? Ik zag dat er nog een NOD van september in de tabel stond, wanneer is je volgende?

Tinus, die onderzoeken klinken goed, het is dus nog geen medicatie of extra medische ingrepen, maar eigenlijk de hele cyclus onder de loep leggen en op ’t juiste moment ‘toeslaan’ Maakt het allemaal iets minder romantisch, zo van je moet NU seks hebben, maar inderdaad, het verhoogt de kansen we enorm! En wanneer gaat dit allemaal plaats vinden, is dit een week geleden gebeurd? 15/11 is al over ’n week, dus nog even afwachten, spannend!

Dubbeltje: houd moed he! Als je eenmaal zwanger bent maakt ’t niet uit hoelang ’t heeft geduurd van tevoren, toch? Maar ’t is een mooi motto, zwanger worden in november, in deze koude en donkere maand is er toch weinig anders te doen.

En als ’t druk is op je werk dan heb je genoeg afleiding, dus moet dat zeker goed komen!

Elsy, jij hebt ook ’n paar spannende dagen achter de rug, erg balen dat je ongesteldheid nu toch heeft doorgezet. En elke dag die twijfel, schiet niet op! Is je cyclus nu wel regelmatig of niet? Kun je inschatten wanneer je nieuwe eisprong en NOD plaats zullen vinden?

Pippeleurtje, wat leuk dat je je eerste echo ook hebt gehad, gaaf hoor!

Hoe reageerde je zwager? Mooie smoes, hihi, zal ie wel dubbel blij zijn geweest, niet hoeven sjouwen en zulk goed nieuws! En jij dus 17 juni uitgerekend? Dan schelen we net ’n week (o.b.v, wat de verloskundige zei, zonder echo, was ‘t 25 juni) dus zou leuk zijn om elkaar een beetje op de hoogte te houden! Hele fijne vakantie, lekker samen plannen maken en dromen over de toekomst, gaaf hoor!

Hartje, haai! Ook ’n leuke vakantie gehad dus? Goed om te horen dat jullie ’t gezellig hebben gemaakt rond de eisprong, nu gezellig op ’t wachtbankje met o.a. Tinus. Spannend hoor, en uiteraard gaat ’t bij jullie ook lukken, als ’t niet deze keer is, dan de keer erna! We blijven duimen!

Zo, ik ben weer bijgelezen en getypt, tot gauw allemaal !
Skylar, aangepast!
Hee meiden,

Hoe is het met iedereen? Biessie, tinus, voelen jullie al iets?

@cinnamon, fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! En leuk dat je familie ook leuk reageerde!! En wat leuk dat je al je echo gehad hebt! Lijkt me zo bijzonder.

Waar wonen jullie nou precies? Lees dat je in nederland wilt bevallen, gaan jullie hier dan ook tijdelijk wonen?

@pippeleurtje, wauw ook je echo gehad!! Zo bijzonder. Je klinkt ook helemaal happy! Hoe reageerde je zwager en je werk?

@skylar,w at vervelend dat je je zo rot voelt door die clomid! Fijn dat je wel steun krijgt, ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

@hier begint de spannend toch wel te komen eigenlijk! Ik wil het niet te hard roepen, maar ik heb er een redelijk gevoel over deze maand. Ik baal er alweer van dat ik dit opschrijf ivm teleurstelling, maarja haha. Zaterdag mn nod, we gaan het wel weer zien. Ben er een beetje zenuwachtig voor deze keer.. Fingers crossed
Hoi allemaal,

Hier eindelijk NOD, maar nog niets te bekennen. Ik heb gister een test gedaan, deze was negatief. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld word en we weer vooruit kunnen kijken.

Deze week ook maar even ovulatietesten bestellen en op naar de 8ste ronde!
Hey Biessie, niet zo snel, het zou zomaar nog kunnen hoor! Dat je nu negatief getest hebt kan ook zijn omdat je HCG level nog te laag is, kan nog komen in de komende dagen... Dat je op je NOD nog niet ongesteld bent, is toch juist mooi? Ik blijf nog even hopen voor je hoor!

En Hartje, spannend dit weekend testen! Je zegt dat je goede hoop hebt, hoe voel je je precies? Zou echt super zijn!

Hoe gaat het met de rest?
verwijderd
Hai dames!

Hartje, jij hebt dus goede hoop? Vertel, vertel?

Pippeleur, helemaal te gek van die echo!

Skylar, hoe is het op je werk? En met de hormonen? NOD op 22-11, dan zal de eisprong inmiddels wel geweest zijn?

Biessie -> toch nog wel spannend, niks te bekennen op je NOD? Voel je wel wat aankomen of zou het nog kunnen dat je te vroeg getest hebt?

Cinnamon, dat was vast de beste vakantie ooit! Je kunt vast niet wachten tot begin december - 12-weken echo, en iedereen verblijden met het heuglijke nieuws! En ook nog Sinterklaas, tjonge

Ja zwanger worden in november is een mooi streven en inderdaad die donkere dagen maken het extra knus om tegen elkaar aan te kruipen . En dat zou ik vandaag heel graag doen, want volgens mij heb ik nu mijn eisprong. Maar vanavond is mn vriend er niet, morgen is-ie pas weer thuis... Dus hoop niet dat we nu weer de boot gemist hebben !

Maar het schijnt dat zaadjes een paar dagen in leven kunnen blijven 'daarbinnen' dus daar vestig mijn hoop op (vind het zo moeilijk te geloven dat die daar nog zitten te wachten )
Cinnamon en dubbeltje: bedankt voor het duimen. Stiekem doe ik mee maar ga ervan uit dat ik morgen ongesteld word... 1 dag voor Nod testen is niet te vroeg volgens mij, maar ja, zou evt een late eisprong gehad kunnen hebben en een late innesteling, maar ik ga nergens meer vanuit.

Dubbeltje: Ik heb wel eens gelezen dat zaadjes tot wel 5 dagen kunnen blijven leven in je eileiders. Ze gaan dan een soort van slapen tot het eitje komt Er is dus nog hoop!
ff snel, vanaaf wat langer

ik heb gister avond die brief verstuurd

ontvangstbev en leesbv.

1 baas heeft hem gelezen.

je begrijpt ik heb echt zin om naar mijn werk te gaan.

instelling:

GOING TO THE MATRESSES!

(the godfather -> klaar maken voor een 'very ugy' gevecht!)

niw

nu douchen, moet bloedprikken.

nod geweest.

veel last van krampjes ister en vandaag

x
Sky, spannend, heel veel succes vandaag!!!
Goedemorgen

Wat ben ik schandalig lang niet hier geweest zeg. Sorry.

Missjs hoe was je 20 weken echo? En weten jullie nu wat het wordt of hebben jullie je in kunnen houden en blijft het een verassing.

Biessie ik kan me voorstellend dat je flink geschrokken was toen je een van je cliënten zo op de grond aantrof. Spannend hoor wel je nod en geen menstruatie. Hopelijk heb je gewoon nog net te vroeg getest en kom je over een paar dagen goed nieuws brengen.

Elsy jij weer richting je vruchtbare periode. Succes!

Pippeleurtje balen dat je zoveel last hebt van de kwaaltjes. Wordt het al wat minder of nog niet?

Wat gaaf dat de echo goed was en dat jullie over een paar weken weer een kijkje mogen nemen.

Hoe reageerde je schoonbroer? En op je werk?

Hartje het begint weer spannend voor je te worden. Wat fijn dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. Hopelijk kom jij van het weekend hier goed nieuws schrijven.

Skylar hoe is het op je werk? Ben je wel gegaan? Kan me voortstellen dat het met lood in je schoenen zal zijn wetende dat ze hem al gelezen hebben. Echt balen dat je zoveel last het van de bijwerkingen. Misschien dat je eens aan je gyn kunt vragen voor een samenlevingstest. Heb je al een periode afgesproken met de gyn over hoelang dat je de clomid blijft slikken?

Cinnamon wat leuk dat je (schoon)ouders het beide niet verwacht hadden, des te groter is de verassing. En dan ook al 2 keer naar jullie ukkie kunnen kijken, wat leuk!

Hoe komt het dat je in Nederland wil bevallen. Heeft dat te maken met dat de medische zorg hier beter is of is dat puur om je eigen gezondheid? Dat zal denk ik wel betekenen dat je veel vaker hier bent of niet? En met hoeveel weken zwangerschap komen jullie dan definitief naar Nederland en voor hoelang dan? Lijkt me wel heel bijzonder.

Dubbeltje hopelijk kun je je tijd vanavond nog goed benutten met je vriend. En idd zaadjes kunnen een hele tijd in je voortleven haha.

Nou ik ben gisteravond begonnen met bloedverlies. Baalde er flink van. 1 omdat het dus weer een korte cyclus is en 2 omdat het nou net op 11 nov moest zijn. Gister 8 jaar geleden kreeg ik mijn miskraam en moet daar ieder jaar toch weer even aan denken. Maar ja proberen positief te blijven. Na mijn miskraam ben ik toen meteen zwanger geraakt en had ik op 11-12 een positieve test. Nu maar hopen dat ik dat dan nu maar weer heb. Wat dus wel betekend dat wij aanstaande maandag wel gaan starten in het zkh. Ben benieuwd.
@cinnamon, ah ver! Logisch dat je het weghaalt.

Ik heb onwijze steken. Heb onwijs veel afsccheiding echt niet normaal!! En ik most gister gewoon mn bh uitdoen omdat ik zon spanning op mn borsten had. Dit heb ik alle vorige maanden nog niet gevoeld zo erg. Maargoed, ik wil ook weer niet te enthousaiast zijn. De teleurstelling is zo groot. Heb al 1 x eerder gedacht dat het zo was, en daar was ik na een negatieve test zo ziek van. We wachten maar af.

Skyler spannend meis. Kan me voorstellen dat je niet echt zin hebt om naar je werk te gaan.

@ tinus, ah wat vervelend. Dat je nou net bloedverlies hebt op die rotdag. Kan het geen innestelingsbloeding zijn, aangezien je nu ook een kortere cyclus hebt? Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt. Spannend dat jullie gaan starten in het ziekenhuis.

@biessie, ik duim nog voor je! Nog geen mentruatie is een goed teken toch
Hartje SPannend!

Tinus, he balen zeg. BAH!

Cin, Jeetje je zit echt ver weg.

Wel erg leuke verhalen hoe iedereen reageerde en hoe de medische wereld er daar een beetje uit ziet.

Toen ik 14 jr was, ben ik daar een week geweest met de selectie van de korfbal (lang geleden dus)

Biessie bij jou ook spannend!!! heb je al nieuws?

Tja, ik heb 2 werkgevers.

De een, met wie ik gevoelsmatig nog wel wat heb, en de gene die nog bereidt was me tegemoet te komen, hem doet het wat.

De ander, over wie de brief eigenlijk gaat en altijd de k*t opmerkingen maakt over hormonen, over geen affiniteit of dat ik hier alleen nog maar zit om wat geld bij te verdienen (ja ik heb nu een man aan de haak geslagen die meer verdient dan hij, en dat tast hem in zijn eer geloof ik ) , Hij doet net alsof zijn neus bloed en heel erg overdreven gewoon probeert te doen.

Wat op valt, want dan is ie opeens aardig, terwijl als hij gewoon doet dan doet ie kortaf etc.

niw

ik ben er

morgen sowieso ff naar de huisarts. kan ik het er nog even over hebben. en sinds het weekend heb ik een allergische reactie op iets.

heb overal rode jeukbulten op mijn gezicht, handen, armen, rug en nek/hals. Ziet er niet uit.

kan ook stress zijn maar toch.

BAH!

Elsy hoe is het daar?!
@ skylar wat balen zeg dat het zo rot verloopt op je werk. Dat is echt balen ik hoop dat de bultjes gewoon van de stress is en dat het snel weer wegtrekt.

@hartje spannend daar zeg klinkt wel behoorlijk zwanger maar ja soms kan je lijf je ook zo voor de gek houden.

@ Cinnamon jij zit zeker ver weg! wel fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Genieten zo!

@ Tinus wat balen zeg precies op die dag bloedverliezen een knuffel voor jou heb je wel verdiend.

Hier een baaldag gehad zondag, voelde me echt even heel naar want een goede vriendin kwam vertellen dat ze zwanger is. Moest gewoon even slikken, vervolgens voelde ik me rot over het feit dat ik moest slikken (begrijpen jullie het nog ) gelukkig kon ik wel heel blij reageren voor haar .En ik ben natuurlijk ook heel blij voor hen, volgens mij hebben ze er niets van gemerkt. Ze weten ook niet dat wij bezig zijn. Hoorde wel dat het bij haar heel snel gegaan is en dat ze ongeveer even snel gestopt zijn met de pil als wij.

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan, heb fijn veel gesproken met m'n man erover. En dat we samen ons best moeten doen om het fijn te laten blijven en het spontaan te laten blijven. Maar ook ons best 'moeten' doen om het uberhaupt kans te geven. Mijn libido ligt iets hoger dan van mijn man, daarom af en toe echt het gevoel hem 'weer' te bespringen. Maar het was heel fijn en merk dat we echt naar elkaar toe groeien. Kortom wij gaan de herfst/winter goed gebruiken om van 1 + 1 = 3 te maken
Hey meiden, hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Officieel de langste cyclus ooit nu. Ik snap er niks van. Vandaag weer negatieve test. Wel met slappe middagurine, maar goed... Ik wacht weer 2 dagen
Biessie, het wachten duurt het langst, ik weet t... Je houdt t wel spannend zo hoor! Idd nog even geduld, over twee dagen ben je vast uit die onzekerheid!
@elsy

JA erg is dat he!

ook hier weer een boel zwangeren om me heen. en dan is het ook telkens slikken. Shit waarom zij wel.

En tuurlijk ben je blij voor ze, maar WIJ WILLEN OOK!

Je gevoelens zijn dus heel normaal hoor.

Het komt snel genoeg, echt.

@ Biessie, SPANNEND maak je het inderdaad.

maar in ieder geval geen ongi te bekennen nog.

Goede vriendin van mij had ook een paar negatieve testen. En toen gewacht en vervolgens vet zwanger.

Volgens mijn MBK app (mijn biologische klok) is mijn lijf zich klaar aan het maken voor een innesteling.

nou sinds een paar dagen voel ik rare dingen in mijn buik. steekjes etc. nu gewoon pijn ff... arg.......

Manlief zei vanochtend dat ik er een stuk opgeluchter uitzag.

voel me ook 10kg lichter nu die brief er uit is.

Stelletje eikels zijn het!

Als het niet goed schiks kan, dan maar kwaadschiks dacht ik zo. laat niet meer met me sollen.

en de sfeer en verhoudingen zijn toch al verziekt hier. DUS FUCK IT! hhihi

GIRL POWERRRRRRR dus .
Go skylar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven