Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
Eensch met Noppies.

Als je samen heerlijk geil aan het genieten bent, dan is niks te gek. Het soort mannen dat wel in de mond van een vrouw wil klaarkomen, maar haar meteen daarna niet willen zoenen, vind ik kansloos. Dan is er geen gelijkwaardigheid. Ik vind het juist heerlijk om dat te doen...uiteraard in de juiste setting en met de juiste vrouw. Het voegt i.m.o. een stukje extra geiligheid toe.
@ meneer nieuwsgierig

Wat ik vooral hier super aan vind is nadat hij is klaargekomen in mij ik meestal zelf ook al een keer ben gekomen. Hierdoor voelt het toch anders . En als ik dan nog niet ben gekomen, gebeurt het dan wel . Ook speelt het idee dat hij nu zijn eigen sperma oplikt ook mee. Eerst moest hij er niets van hebben en nu doet hij het uit eigen beweging. Voor mij is het gewoon een toevoeging
Het is zo opwindend.....zij is dan zo nat en gewillig, eigen sperma geen enkel probleem....
.
Van de week nog gedaan....heerlijk!
Ik vind het juist geli als ik in mijn vriendin ben klaargekomen en haar vervolgens bef. Wordt gelijk weer op gewonden. Jammer dat mijn vriendin daarna niet wil pijpen of zoenen, omdat zij vies is van haar eigen vaginavocht.
Apart is dat....
alleen de clitoris beffen is toch niet zo vies dan ? daar zit het kwakje toch ook niet ?
Snap echt niet dat sommige mannen zo walgen van hun eigen zaad, maar tegelijkertijd wel verwachten dat wij vrouwen het heeeeerlijk vinden om te slikken. Ik tongzoen juist met mijn partner na hij in mijn mond gekomen is. Als hij dat walgelijk zou vinden, hoeft hij ook niet in mijn mond klaar te komen! Het heerlijke aan mijn huidige partner is dat we beide totaal ongeremd zijn en ons na de seks wel eens verbazen over wat we hebben gedaan haha.

@T.O. gewoon doen, denk niet dat je vrouwtje daar zo'n probleem mee zou hebben. En ongeremd genieten is gewoon heerlijk! Een aanrader
Wat is er vies aan? Begrijp dat niet hoor. Ook wij zoenen gewoon nadat hij in mijn mond is gekomen...no problem. We zoenen ook als hij me net heeft liggen beffen.
begin ruim van te voren met kaneel snoepjes eten en dan smaak je ook nog lekker hahahaha maar no problem hoor!
Voor mij zit het lekkere in het idee en gevoel. Neigt denk ik een beetje naar onderdanig. In ieder geval ligt de macht op dat moment bij de vrouw.

Vaak is het ook best een drempel om te doen. Net nadat een man klaar komt zakt de geilheid meteen weg. Als je vriendin dan zegt 'je bent nog niet klaar hoor' en daarna laat ze zich over je gezicht heen zakken, dan ben ik meteen weer geil.

Zo een 'sessie' eindigt ook altijd weer in een nieuwe vrijpartia.
Mijn vriendin hoeft niets te zeggen......
quote:anne4skin schreef op 15 mei 2012 @ 13:04:

alleen de clitoris beffen is toch niet zo vies dan ? daar zit het kwakje toch ook niet ?Van het woord 'kwakje' krijg ik zo'n afkwakker knapper
Deze topic van een jaartje terug net nagelezen... krijg er eigenlijk zelf wel zin in om dit es te doen... Vanavond eens zien hoever ik kom... Starten met haar een eerste keer lekker te doen klaarkomen met beffen, daarna neuken en beiden klaarkomen, en daarna haar een derde keer tot een hoogtepunt brengen met beffen...
Nou ik denk dat zij niet gaat klagen sicnarf, dus succes ermee.

Enne... het potje wel helemaal leeg likken hè
Avondje is ondertussen voorbij globe80, enne... klagen deed ze inderdaad niet... 3 orgasmes op een rij, waarbij de 3e met het beffen nadat ik in haar was klaargekomen de snelste was ! En voor mezelf : wat extra glibberig, maar veel verschil naar smaak toe maakt het niet uit... lang geleden dat ik nog es mn eigen zaad proefde...

Is niet voor iedere keer, maar nu en dan wel es geil...
creampie heet dat toch?

No problem, liefst ga ik dan op zijn gezicht zitten.
Sicnarf, je dacht zeker... ik zal eens voordoen dat het helemaal niet vies is. En dan zeggen, nu jij schat ;)

Gezien het niet-willen-pijpen-topic
Iewl....
Als ik net ben klaargekomen is het allerlaatste wat ik wil doen mijn eigen zaad oplikken!
Wij doen dit ook wel eens. Ik vind het heerlijk! Mijn vriend is dan net klaargekomen en ik zit net tegen het punt aan te hikken, en dan beft hij mij klaar... Zalig! Hij heeft overigens ook totaal geen moeite met zijn eigen sperma. Tongzoen of beffen na het klaarkomen, maakt hem niks uit
Erg sexy.
Het is sexy én erg lekker WellieB :-)
quote:spankertje schreef op 12 november 2013 @ 16:07:

creampie heet dat toch?

No problem, liefst ga ik dan op zijn gezicht zitten.Jij weet wel van aanpakken!
Jep, ik heb voor het eerst een vriend die het ook doet. Niet uit geiligheid voor zichzelf, maar eens eentje die niet vies is van zn eigen sperma en dus gewoon beft en zoent met zn sperma in mij(n mond). En me dus gewoon klaar laat komen zonder en zn eigen sperma daarbij proeft.

Erg sexy dus, zo'n man die dat gewoon doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven