Bar Too Much *****207****
vrijdag 8 november 2013 om 08:30
vrijdag 8 november 2013 om 09:41
vrijdag 8 november 2013 om 19:41
Wel fijn Jo, dat dan straks de échte Pieten niet meer zwart worden bij jullie, want dat zou weer nieuwe discussie geven. Bij jullie kunnen ze dus schoon de pakjes brengen.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 november 2013 om 13:26
Goedemiddag.
Met dochter 2, derde in rij van de week en vanmorgen aan't shoppen geslagen. Wat kan die meid winkelen en kopen zeg .
Resultaat: 2 truien, jas, 2 paar laarsjes en 2 broeken.
En allemaal voor 't kind hè, niksnakkesnada voor ons mam
Ze moest ook nog even langs ziekenhuis vanmorgen dus ze had wel wat verdiend ghehe.
Nu een bruine boterham met niet heel veel erop (stroop). Bruintje kan het niet meer trekken
Pffffft wat veel nieuws heb ik vandaag!!!
Met dochter 2, derde in rij van de week en vanmorgen aan't shoppen geslagen. Wat kan die meid winkelen en kopen zeg .
Resultaat: 2 truien, jas, 2 paar laarsjes en 2 broeken.
En allemaal voor 't kind hè, niksnakkesnada voor ons mam
Ze moest ook nog even langs ziekenhuis vanmorgen dus ze had wel wat verdiend ghehe.
Nu een bruine boterham met niet heel veel erop (stroop). Bruintje kan het niet meer trekken
Pffffft wat veel nieuws heb ik vandaag!!!
donderdag 14 november 2013 om 13:39
Ging ik onverwacht even naar het ziekenhuis in L. Dochter van vriendin ligt daar en vriendin is daar dus de hele dag. En dan kun je wel wat afleiding gebruiken dacht ik. En dat vond vriendin ook.
Wel jammer van mijn planning vanochtend, dat moet ik nu dus nog allemaal doen.
Wel jammer van mijn planning vanochtend, dat moet ik nu dus nog allemaal doen.
donderdag 14 november 2013 om 19:57
quote:Jonari schreef op 14 november 2013 @ 17:51:
Lief van je, Mir.
Toen ik ooit een kind in het ziekenhuis had liggen, vond ik het ook fijn als er vriendinnen langskwamen.
Tijd voor wijn!
Ja, ik herinner me hoe lang en saai die dagen in zo'n ziekenhuis zijn, met alleen aanspraak aan je kind. En dat het dan wel erg prettig is als je even met een volwassene kunt kletsen en lachen. Was gezellig en ach, zo verdien ik mijn plekje in de hemel.
Straks kaarten.
Lief van je, Mir.
Toen ik ooit een kind in het ziekenhuis had liggen, vond ik het ook fijn als er vriendinnen langskwamen.
Tijd voor wijn!
Ja, ik herinner me hoe lang en saai die dagen in zo'n ziekenhuis zijn, met alleen aanspraak aan je kind. En dat het dan wel erg prettig is als je even met een volwassene kunt kletsen en lachen. Was gezellig en ach, zo verdien ik mijn plekje in de hemel.
Straks kaarten.