Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Alle reacties Link kopieren
Nog niet echt maar heb wel wat inspiratie op gedaan. Binnenkort weer eens de kast in duiken om nieuwe combi's te maken, ik grijp de laatste tijd veel naar hetzelfde.

Staat trouwens best veel leuks op die site van die laatste broek zag ik, kende ik (volgens mij) nog niet.
Hell Fucking Yeah!
Roz!

Die site van die broek check ik vaak. En ik heb er ook weleens besteld. Ze hebben european flat rate shipping. Dus geen gezeur met achteraf nog invoer kosten betalen enzo.
We hebben d'r lekker triestig weer bij vandaag. Bleh.
Oh das wel handig van die shipping. Scheelt verrassingen achteraf.speaking of which mijn pakketje is er nog steeds niet

Roz Hier miezert het ook al de hele dag en het begon zo mooi. Bah. Ik wil sneeuw! (en wit, en licht, en strakblauwe hemel en schaatsweer en en en)
Hell Fucking Yeah!
Ikookikookikook! (= dansende sneeuwman )

Die houden we er in!
Hell Fucking Yeah!
Ik heb zin om die chocoblokjes om in je chocomel te smelten te maken (fijne zin )

*schrijft op boodschappenlijstje*

Ik heb seauouiseau zin om lekker dingen te gaan maken/recepten te proberen
Hell Fucking Yeah!
Jømig, dat duurt wel heeeeel lang dan, met dat pakket. How come? Douane?

Ik krijg vanavond eters, maar ik heb juist helemaal geen zin om te koken. Heb ik niet vaak. Ben een beetje druk en ik voel me nogal mwah. Komt ook door dat miezerige weer enzo. Ik wil op vakantie. Naar een heel warm land.
Pix, met dit weer word ik ook altijd kook- en bakkerig T weekend ga ik denk ik speculaas-peer taart maken
Met zulk weer heb ik ook veel meer zin in comfortfood. Ook niet altijd goed Speculaas-peertaart klinkt goed, benieuwd of hij lekker is. Ik wil morgen speculaasbrokken gaan maken. En dan lekker met warme choco *oh damn, eerst ff snel opschrijven, was het vergeten* oppeuzelen

@ pakket: ben er bang voor ja maar ik wacht verschrikkelijk ongeduldig af..

Op vakantie naar een warm land.. dat zou wel even lekker zijn. Word van dit weer ook verschrikkelijk lamlendig en ben moe enzo. Daarom heb ik ook zin in koude winterse dagen met veel sneeuw en blauwe lucht. Dan is het tenminste licht ipv grijs.

Weet je al wat en óf je gaat koken vanavond? En ben je nu druk met opdrachten enzo?
Hell Fucking Yeah!
Was bezig met verwerken van alles van mijn trip. Morgen ook nog voor nodig. En er loopt nog een opdracht. En administratie. En de gebruikelijke dingen. Dus best druk. Maar ga lang weekend weg, dus dat is een fijn vooruitzicht.

Wat ik ga koken: zie 'En... wat eten we vandaag'
GB, hoe vallen de maten van Zoe Karssen? Van de shirts dan voornamelijk, weet jij dat?
Goooodmorning!

Lekker, lang weekend weg! Fijn vooruitzicht. Succes met de drukke bezigheden.

Roz
Hell Fucking Yeah!
Zoe Karssen heb ik 2 shirts van. Ik weet niet welk model het is alleen. (vind dat de verschillen in de modellen op de site niet echt duidelijk worden aangegeven). Ik heb van beide mijn normale maat en dat zit niet superstrak.

Ik wil EN warm weer in mooi land En schaatsen? Kan dat ook? Of moet ik perse een kamp kiezen?

Ik mis Elynn en Mirte al een tijdje.
Ik zat gisteren nog naar tickets te kijken voor een reis. Zag echt goeie prijzen. Zin om mee te gaan naar Thailand voor 3 weken, VD?
In Thailand kan je niet schaatsen

VD, misschien Dubai eens proberen? Ze hebben er ook een mega ski piste dus waarschijnlijk ook wel een schaatsbaan

Mocht je zo'n land vinden, meld het dan ff hier. Lijkt me de perfecte combi
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 13 november 2013 @ 11:42:

In Thailand kan je niet schaatsen Rolschaatsen
Dubai... Ik wil niemand voor het hoofd stoten en ieder z'n ding enzo. Maar ik zou er voor geen prijs heengaan. Lijkt me echt afschuwelijk.
't Lijkt me vooral een heel erg apart land. De combi van woestijn/high tech en meer van dat.
Hell Fucking Yeah!
quote:GeorgieBrown schreef op 13 november 2013 @ 11:44:

[...]

RolschaatsenOp ijs lijkt me dat niet zo'n strak plan
Hell Fucking Yeah!
Sorry, laat maar. Ik heb gewoon moeite met de politieke situatie e.d. Don't get me started.
Ik was vroeg op. Voor mijn gevoel is het echt al 4 uur 's middags. Voordeel: Ik kan nog lekker veel doen. Nadeel: daar heb ik nu totaal geen zin in.

Brown heeft net een gewei opgehaald dat ik heb gekocht op MP.
Jumpsuit, helaas alleen in d.blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven