Zwanger worden vanaf oktober 2013 !

26-09-2013 12:59 1188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen de dames van oktober lekker verder kletsen!

Er kunnen geen meiden meer bij in de tabel, dit om het overzichtelijk te houden, sorry!

NaamLftdhoeveelste kindjeNOD/ Bijz.h.(Verwachte) UDJ of M ?missblond02221e30 dec intake, na 4 jan eerste echo????miss10291ePilloos sinds februari15 juli meisje!! sunny-flower291e 18 meina een korte pauze gaan we er weer voor!????dana75383e2e kindje overleden10-08-2014jongen!!vogeltje89251e 13 augustusMeisje!!amsterdammertjexxx271eMK op 14-12 4 januari 2015??Denkertje1331e ronde 11 eindelijk een positieve test!12-03-'15blijft voor ons ook een verrassing

En voor Kyraflynn en Amsterdammertje.

Op naar een vruchtbaar voorjaar en heel veel gezonde baby's!
quote:missblond02 schreef op 13 november 2013 @ 09:53:

Gisteren had ik dus dat slijm.. Vandaag kan ik het niet echt zien want kan natuurlijk ook nog wat restjes van mn partner zijn (sorry voor deze informatie)...

geeft niet hoor, ook dat hoort erbij hihi. En wil je volgende maand echt de hele maand om de dag vrijen of alleen in je vruchtbare week? Want hoe leuk en lekker ook, als ik het 15 keer per maand moet doen dan ben ik er wel een beetje klaar mee maar goed, man en ik zijn ook al 14 jaar samen, dan wordt het toch ook anders..... Alhoewel ik wel merk dat we, nu we regelmatig seks hebben, ook overdag weer wat meer naar elkaar toetrekken.

Maar ja, hoe lekker is het, om na een lange dag in bed te kruipen, je ogen dicht te doen en in slaap kan vallen? Daar wordt je alleen niet zwanger van, dus we moeten er hard voor werken meiden. Maar soms is het idd even wel een kwestie van zin maken, achteraf voelt het dan altijd wel weer "bevredigd" hihi!

Er zijn trouwens ook ovulatietesten te krijgen bij de Action, 2,49 euro voor vijf stuks. Het zijn mid-stream stick, dus daar kun je gelijk overheen plassen en hoef je niet in een potje te doen. Ook hebben ze zwangerschapstesten daar, 1,49 euro! Ik heb er geen een meegenomen hoor, maar voor het geld hoef je het niet te laten

Fijne dag allemaal, ik kom morgen weer even bijlezen!
Hallo allemaal!

Altijd handig, zo'n lesje ovulatietesten! Ik zal ze vast nog een keer gaan gebruiken.

@Denkertje; wat jammer... Vol goede moed maar op naar de volgende ronde dan!

Bedankt @Halvemaan! Jij ook heel veel succes.

Wat spannend @Kyraflynn!! Nog een paar dagen afwachten....

@Missblond; Hahaha ja wat een vieze bende is het ook eigenlijk de dag er na he!

Ik heb 2 apps en ze zeggen beide wat anders m.b.t. mijn ovulatie. Ik neem het dus maar een beetje ruim.

@mevrouwtjemups; wat goed dat je een jaarcontract hebt zeg! En inderdaad, na die tijd zie je wel weer verder :-)
haha fijn om het allemaal hier te kunnen zeggen!

Mn app zegt dat afgelopen maandag mn eisprong was mr gisteren kreeg ik voor het eerst een iets donkere streep op de ovutest en helder slijm. Daarom wil ik volgende maand (proberen) om de dag te vrijen. Misschien toch ook wel ovutesten erbij houden voor de zekerheid. Want ik weet dus niet precies wanneer mn vruchtbare week is. Om de dag is wel extreem vaak (voor ons doen..) hahahah! Ik ben nu iedere keer zo stom om die testen weg te gooien als ze negatief zijn. heb die van gisteren wel bewaard om te kunnen vergelijken met de test die ik vandaag ga doen.

Heb eigenlijk wel kleine krampjes onderin mn buik.. Kan misschien ook omdat mn broek in de weg zit. Na dat stoppen met roken ben ik aan de snoep gegaan (heeeel slecht). Hopelijk ben ik snel zwanger dan valt die vetrol niemand meer op!

hoop echt dat er iemand van ons heeeeel snel weer positief kan en mag testen! Praten wij ondertussen door over de bende die de mannen achterlaten en de te lichte streepjes op ovutesten!
quote:missblond02 schreef op 13 november 2013 @ 15:15:

hoop echt dat er iemand van ons heeeeel snel weer positief kan en mag testen! Praten wij ondertussen door over de bende die de mannen achterlaten en de te lichte streepjes op ovutesten!

LOL

Bedankt allemaal, idd op naar ronde 3!

Ik zou ook zo niet weten wann ik moet starten met ovutesten, heb een cyclus van 26 dagen, en de app geeft dan wel aan wann t zou moeten zijn, maar je kunt toch ook eerder of later ovuleren? Ergens tussen de 10 en 15 dagen voor je volgende menstruatie?

Wat goed van je trwns dat je nu al gestopt bent met roken!

Ik ga zal ook even bij onze action kijken, wie weet!
Onze Action verkoopt die testen niet... Uhmm je krijgt een briefje bij de testen (ik bestel bij zwangerenkids.nl) daarop staat een tabel ik had cyclus van 30 dagen en moest ik beginnen met testen op 13e dag. maar we zijn nu al verder... Ik was ook onzeker over de testen en ook de streepjes.. gelukkig waren andere mensen dat ook en hebben veel vrouwen foto's gemaakt van testen en op internet gezet zodat ik kon vergelijken, erggg handig!
He, dat is raar... Heb net bericht getypt op telefoon, niet geplaatst :(
Nog maar een keer dan

@denkertje en vogeltje: jammer dat het niet raak was deze ronde, op naar de volgende!

Als ik het allemaal zo lees, lijken die ovulatietesten me best een gedoe... Aan de andere kant kunnen ze ook wel duidelijkheid geven.

Hier aan het wachten op eventuele ongesteldheid. Morgen is mijn nod. Voel nog niks wat dat betreft. (Hoop dat dat een goed teken is!) afgelopen weekend iets te enthousiast een test gehaald en gedaan, die was negatief. Best logisch, maar dat dacht ik pas achteraf

Mocht ik aankomend weekend nog niet ongesteld zijn, ga ik dan pas weer testen (testen we samen kyraflynn!)
Jammer dat ik geen foto kan plaatsen... Vanavond rond half 7 ovutest gedaan en hij is positief!!!! Gisterenavond seks gehad dus er zit nog wel wat in.

Wanneer is het het beste om het nog een keer te doen? Vanavond of morgen? Wil mn partner niet teveel onder druk zetten anders krijg ik dadelijk niks haha!

Het is wel heel leuk om 2 goede, duidelijke streepjes te zien hoor!

Hoop dat kyraflynn en amsterdammertje dat dit weekend ook hebben maar dan met een zwangerschapstest!!!
Hierbij toch een link naar de foto... Bovenste van gisteren en onderste test van vanavond

Foto
Hé Missblond, wat goed! een positieve ovulatietest! De teststreep is nu zelfs donkerder dan de controlestreep zo te zien. Als jullie het gisteravond al hebben gedaan, dan zou ik het morgenochtend vroeg of anders morgenavond weer doen als ik jou was! En afhankelijk van hoeveel zin je vriend kan maken misschien ook vanavond... maar dat zou ik alleen maar doen als je zeker weet dat hij dan morgen ook nog wil en kan. Zou morgen voorrang geven, vooral omdat jullie gisteravond nog sex hebben gehad

Spannend Amsterdammertje!! Ben benieuwd of we tot het weekend zonder ongesteldheid blijven... ik hoop het!
Wauw missblond positiever kan die test niet zijn denk ik!!

Wat zou dat gaaf zijn hè t weekend nog 2 zwangeren erbij

Ik ga morgenav ff langs onze action, mochten ze ze niet hebben, dan heb ik nog tijd genoeg om ze te bestellen.
Wat een goedkope site missblond, als ze de testen niet hebben bij de action, bestel ik ze ook daar!
Ik heb daar vorige maand (erg enthousiast) 10 zwangerschapstesten plus 10 gratis besteld en van de week de ovutesten met 3 gratis uiterst gevoelige zwangerschapstesten, schijnt je 6 dagen voor verwachte menstuatie te kunnen gebruiken.
quote:missblond02 schreef op 13 november 2013 @ 22:05:

Ik heb daar vorige maand (erg enthousiast) 10 zwangerschapstesten plus 10 gratis besteld en van de week de ovutesten met 3 gratis uiterst gevoelige zwangerschapstesten, schijnt je 6 dagen voor verwachte menstuatie te kunnen gebruiken.Haha ik dacht dat ik enthousiast was met mn aankoop van 5 + 5 gratis zw.testen
Dat is wel écht duidelijk he missblond! Ik zou zeggen; have fun!
Wauw, veel geschreven alweer!

Missblond, die is echt lekker duidelijk hihi!! Ik hoop dat het het raak is voor je deze ronde! Maar dat hoop ik voor iedereen haha!

Mijn ovulatietesten geven al vier dagen een streepje aan, niet zo'n knaller als die van jou, maar je kunt ze wel goed zien ..... toch nog maar even doortesten en vrijen deze week, mijn app zegt dat zaterdag pas mijn eisprong is.....

En 10 zwangerschapstesten?? En dan nog eens 10 gratis? Ik denk dat je ze hier dan uit kunt gaan delen

Kyraflinn en Amsterdammertje, spannende dagen voor jullie! Jullie je NOD en anderen weer hun vruchtbare dagen, het overlapt elkaar lekker.

Denkertje, hopelijk hebben ze bij Action die testen, staan bij de tanspasta's, shampoo's e.d. Altijd fijn om direct iets in handen te hebben als je het wilt
Ja opeens was de streep duidelijk. Heb 3 dagen later als mn eisprong getest dus waarschijnlijk menstrueer ik ook weer later maar in ieder geval fijn dat ik nog een eisprong heb gehad. Mn app zei afgelopen maandag en had ik afgelopen weekend postief moeten testen. Agh, is zoals het is.

Mijn dag is eigenlijk niet zo goed begonnen. Het is namelijk voor deze ronde niet erg als het niet raak is. Mijn baas zei dat ze stoppen met het bedrijf waarvoor ik werk met ingang van 1 januari en ze weten nog niet of ze me bij het andere bedrijf ik dienst gaan nemen. TOTALE ONZEKERHEID. Als ik zwanger ben kom ik ook niet zo makkelijk weer aan ander werk denk ik zo. Hopen dat mn baas er nog even over nadenkt en het pas zegt als ik weet of het raak is of niet. Als hij aangeeft mij niet meer te kunnen gebruiken kan ik nog zeggen dat ik zwanger ben en heel lief vragen of ik nog even mag blijven zitten tot mn verlof dat ik daarna vrijwillig ander werk ga zoeken.

Maar zover is het nog niet. Heb een dubbel gevoel. Wil dat het raak is en stiekem hoop ik voor het eerst dat het ook weer niet zo is..

Dana, gewoon blijven testen ookal denk je dat het niet meer komt! bleef ik ook doen en gisteren was die er opeens.!

Ja erg impulsief maarja is ook zo wat als je iedere keer weer verzendkosten moet betalen hahaa!
Missblond, wat een vervelende situatie qua werk zeg!

Kan me voorstellen dat je met een dubbel gevoel zit! Maar aan de andere kant weet je dan wel waar je aan toe bent....wanneer krijg je te horen of je overgenomen gaat worden?

En ik zal blijven testen hoor!

Mijn schoonzusje belde net dat haar echo goed was, ze is nu 11 weken en gaat het dus wereldkundig maken..... ik was er even de kluts van kwijt, maar nu wel weer wat rustiger. Het geeft me ook rust dat die afspraak bij de gynaecoloog gewoon al staat, vanaf die afspraak komt het helemaal goed, mocht het nog niet zo ver zijn..... (hoe maak je jezelf gek he? )

Elke dag is mij er al 1 teveel!
Oh missblond wat een vervelend nieuws van je werk... Echt niet fijn om in die onzekerheid te ziten...

En lieve Dana, kan me voorstellen dat je toch weer even de kluts kwijt was. Wel heel erg fijn en lief dat je schoonzusje je steeds even zo voorbereid. Ik hoop echt dat je snel weer 2 streepjes ziet!!

Ik had vanmiddag opeens een beetje roze afscheiding; wat heeft dat nou weer te betekenen?! Ik word er echt een beetje gek van dat ik zo onzekerwprd van m'n lijf! Ik wil denk ik gewoon tégraag!
Dank je wel voor je lieve woorden mevrrouwtjemups! En het is idd wel fijn dat mijn schoonzusje voorbereid, voor haar is het ook niet makkelijk..... Maar toch.....ik heb ook eerlijk tegen haar gezegd dta ik pas 100% blij kan zijn voor haar als ik zelf zwanger ben, en daar voel ik me heel schuldig over. Gelukkig begreep ze het heel goed en zei dat ik moet doen waar ik me goed bij voel.

En we willen het zo graag, je lichaam kan je enorm voor de gek houden! Het is al eerder gezegd dat je er ook teveel mee bezig kunt zijn, en natuurlijk wordt dat ook nog versterkt door hier mee te schrijven. Dus toch ook maar proberen wat afleiding te zoeken

Heb je normaal geen last van roze afscheiding? En het kan van alles betekenen natuurlijk, maar je wilt ook geen bloed of iets van dien aard tegenkomen nu daar beneden
Even een intiem detail, het cervixslijm is hier enorm aanwezig! Wil niet zeggen dat het er uitloopt, maar er is wel duidelijk toegang tot de eicel haha!!! Dus fingers crossed!
Ik had dat dinsdag en gisteren positieve test!

Yeahh! testen en seksen!
Even update van hier..

Kwam thuis van mn werk en ben direct weer nr de wc gegaan met een ovutest. Dacht dat de test gisteren positief was maar vandaag......

Foto

Vanavond toch maar weer aan de klus, voor de zekerheid....

Fijne avond dames!
Haha go for it ladies!

Ik heb die roze afscheiding nooit eerder gehad. En inderdaad je kunt er ook té veel mee bezig zijn. Maar goed dat ik weer aan het werk ga, dan heb ik ook geen tijd meer om er zo veel over na te denken!
Zooooo, Missblond, dat is een duidelijke streep zeg! Maar jij had dus eerst ook veel slijm en daarna pas een dikke streep? Ik had vanavond wel weer een streepje, maar nog lang niet zoals die van jou! Nou ja, voor de zekerheid vanavond maar aan de slag hihi.

Mevrrouwtjemups, is ook wel fijn hoor, afleiding, even aan iets anders denken maar houd die afscheiding even in de gaten.... Je weet maar nooit

Ik weten niet meer wie het zei, maar er was iemand die de ovulatietesten had weggegooid en nu niet meer kon vergelijken. Ik heb bij mijn testen een kalendertje gehad waar ik die staafjes op kan plakken met datum erbij. Ik denk dat als je even zoekt op Google dat je ze zo kunt printen...... Wel makkelijk om bij te houden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven