Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Alle reacties Link kopieren
Oh Thailand

Ik hoop ZO dat ik geld overheb om in maart ofzo 2 weekjes naar de zon te gaan. Jammer dat ik net weer 250 euro heb uitgegeven bij de bouwmarkt
quote:vivadiva85 schreef op 13 november 2013 @ 13:48:

Oh Thailand

Ik hoop ZO dat ik geld overheb om in maart ofzo 2 weekjes naar de zon te gaan. Jammer dat ik net weer 250 euro heb uitgegeven bij de bouwmarkt Ik dacht meer aan 1 december heen en de 22e terug...
quote:vivadiva85 schreef op 13 november 2013 @ 13:48:

Jammer dat ik net weer 250 euro heb uitgegeven bij de bouwmarkt Oeh, das minder. Maar het einde is in zicht toch?
Hell Fucking Yeah!
quote:GeorgieBrown schreef op 13 november 2013 @ 13:49:

[...]

Ik dacht meer aan 1 december heen en de 22e terug...

Das duidelijk

Die jumpsuit lijkt me heerlijk comfi. Donkerblauw geen optie? Als in: biiijjjna zwart?
Hell Fucking Yeah!
De gedachte aan verven is wel al door mijn hoofd geschoten.
Doen!
Hell Fucking Yeah!
Kan niet, vanwege de samenstelling. Net opgezocht. Dan hoef ik 'm ook niet. Te synthetisch. Brr.
Ohja, das makkelijk om dat van tevoren even op te zoeken (zou ik dus nooit aan hebben gedacht)

Jammer.
Hell Fucking Yeah!
Ik kijk eigenlijk altijd naar de samenstelling. Zowel op internet als in winkels. Ook als ik niet wil verven bedoel ik. Te synthetisch is altijd een no-go.
Goedemorgen
Hell Fucking Yeah!
*nomineert*

En dat zo een hele pagina lang, stuk voor stuk Lilluk
Hell Fucking Yeah!
Roz, leuk voor bij je Kerstcollectie (ik vind ze echt wel leuk, gewoon, voor een comfy kerstoutfit )

Hell Fucking Yeah!
Dit snap ik dan weer niet.

Hell Fucking Yeah!
Zo fout dat ie leuk is Vroegah, back in the eighties was dat toch ook hip, van die oversized truien met beren (oid) opdruk?

Hell Fucking Yeah!
Leuk!

Hell Fucking Yeah!
Moge,

Zo'n kort truitje kan wel leuk zijn. Maar dan moet het wel óver je tieten komen. Anders is het een beetje typisch.

Deze... Ik kan er geloof ik niet aan wennen.

Was btw te laat voor IM voor HM. Sta nu in de virtuele rij.
Vind het ook niks.. ook niet in het zwart ofzo.

@ kort truitje: dat inderdaad, het moet er wel overheen. En denk dat dat dan vaak niet het geval is waardoor het er niet uitziet. Hetzelfde als die shirts met naden die dan zo zitten dat de naad dwars over je tieten loopt

Ik duim voor je dat je wat te pakken kunt krijgen! Zag er vanmorgen bij Koffietijd (zapte er zomaar langs, per ongeluk) een item over.
Hell Fucking Yeah!
Gelukt. No problems. Niet het vest, helaas. Maar wel de 2 broeken die ik op het oog had. En nog een paar laarzen en een sweater. Niet de dames laarzen, die lijken teveel op die ik al heb. Maar de platte meisjeslaarzen. Mss is het iets. Een paar platte laarzen is altijd wel handig.

Dit is niet echt iets bijzonders, maar als de hals mooi is kan hij leuk zijn.

quote:Pixxxx schreef op 14 november 2013 @ 11:48:

Vind het ook niks.. ook niet in het zwart ofzo.

@ kort truitje: dat inderdaad, het moet er wel overheen. En denk dat dat dan vaak niet het geval is waardoor het er niet uitziet. Hetzelfde als die shirts met naden die dan zo zitten dat de naad dwars over je tieten loopt Dat vind ik idd ook vreselijk. Vaak hebben meiden dat aan en dan is het wel de bedoeling dat het erboven zit, maar dat is dan niet zo. Zo lelijk.
Erg leuke spullen GB! Wanneer komen ze binnen? Nog lang moeten wachten?
Hell Fucking Yeah!
Op MP wordt al eea aangeboden... Al zou ik het heel graag willen hebben, dan zou ik het dus nog niet via mp kopen. Iets met principes.
Hell Fucking Yeah!
Deze (of waarschijnlijk eentje die er erg veel op lijkt) zie ik best vaak in het blauw voorbijkomen (op tv enzo)

Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 14 november 2013 @ 13:45:

Op MP wordt al eea aangeboden... Al zou ik het heel graag willen hebben, dan zou ik het dus nog niet via mp kopen. Iets met principes.

Zou ik dus ook nooit doen. Tenzij voor de normale prijs. Maar niet voor meer. Is nu ook totaal niet nodig, want het was best te doen en ik was er niet echt snel bij.

Levertijd staat tussen 18 en 22 november. Maar goed, het is H&M, dus je weet het nooit.
quote:Pixxxx schreef op 14 november 2013 @ 13:46:

Deze (of waarschijnlijk eentje die er erg veel op lijkt) zie ik best vaak in het blauw voorbijkomen (op tv enzo)

[afbeelding]Hij is er volgens mij hier maar in 1 kleur. Mss iets uit haar normale collectie? Scotch heeft ook altijd wel zulke dingen in de collectie, dus mss is het die.
Dat zou kunnen (van Scotch) Ik zie het vaker voorbijkomen en het lijkt me sterk dat de betreffende personen dan een "IM" dragen.

Het verbaasde mij ook net dat ik gewoon op de site kon maar weet niet vanaf hoelaat je daar terecht kon. Grote drukte zal dan al wel geweest zijn (maar leuke spullen zeg!)
Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven