The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Schoolreisje naar de Efteling. Daar mochten we zelfstandig rondlopen en dat was de eerste keer dat il zo zelfstandig was. Veel lol gehad met klasgenootjes etc.

Als je een muziekinstrument zou zijn, welke dan en waarom?
een contrabas. groot, onmisbaar voor de harmonie, maar niet continue in de schijnwerpers.

En jij?
Mooi Vosje!

Ik.... een dwarsfluit. Ik ga niet mee in de grote meute maar durf er bovenuit te komen, melodieus, over het algemeen vrolijk, blaas je te hard dan klink ik vals (niet onder druk zetten), energiek. (Even voor de duidelijkheid: niet mijn favoriete instrument. Dat is de basgitaar. Ik vind bassisten vaak ook leuk. Omdat ze meestal rust uitstralen en niet in het middelpunt staan. Opposites attract! )

Wat is jouw favoriete instrument (om zelf te spelen of om naar te luisteren)
moeilijk ik vind er veel mooi, maar uiteindelijk kan ik niet kiezen tussen piano en cello. Ik vind het van piano jammer dat het zo'n solistisch instrument is, maar juist weer heel mooi dat je met een instrument meerder stemmen kunt spelen.

De cello vind ik mooi omdat je er ook echt mee kunt zingen, een piano is toch meer een slag instrument. En ik ben niet heel erg van de hoge tonen, dus liever cello dan viool

Wat is de lekkerste taart die je ooit gehad hebt?
Chocoladetaart, de allereerste taart die ik zelf maakte

Welke kleur heeft jouw voordeur?
Gebroken wit met moddervlekken.

Wie of wat deelt jouw bed vanavond?
quote:troelala2 schreef op 16 november 2013 @ 22:55:

Gebroken wit met moddervlekken.

Wie of wat deelt jouw bed vanavond?

Mijn kussen en telefoon

Voor welke voetbalclub ben je?
FC Utrecht.

Wat is je favoriete bordspel?
Dammen.

Wie is je favoriete zanger/zangeres?
Huub van der Lubbe

Ga jij weleens vreemd?
ben je daar weer?

waarom heb je de avatar gekozen die je hebt?
Ik hou van hartjes

Heb je vandaag gewerkt?
Carpe Diem
Nee.

Als je één ding in de wereld zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn?
geld gelijk verdelen

En jij?
Geen oorlogen meer.

Wat staat er op je lievelingsmok?

(was het beste plaatje wat ik kon vinden. De zelfde print als op de schoteltjes zit op de kopjes, mijn favoriet zijn de gele vogel, links midden en de papegaaien rechts achter)

Ben je lid of geef je wel eens geld aan een publieke omroep, waarom wel of niet en (eventueel) waarom die omroep?
Pf vind ik met veel moeite een plaatje, doet ie het niet
Deze plaatjes staan erop:

Nee ik vind de omroepen een achterhaald concept uit de tijd van de verzuiling. Op zich ben ik wel voor publieke zenders maar dat kan ook op 1 zender onder 1 noemer. Veel van wat nu bij de publieke omroepen zit, kan met groot gemak ook op een commerciële zender. Nu denk ik sowieso dat tv-kijken de komende 10 jaar drastisch gaat veranderen (meer individuele keuzes wat je wil zien en niet afhankelijk van het aanbod van zenders).

Welke dingen die nu gebeuren/populair zijn, heb jij aan zien komen (voordat de massa dat zag)?
quote:GiB schreef op 20 november 2013 @ 22:11:

Nee ik vind de omroepen een achterhaald concept uit de tijd van de verzuiling. Op zich ben ik wel voor publieke zenders maar dat kan ook op 1 zender onder 1 noemer. Veel van wat nu bij de publieke omroepen zit, kan met groot gemak ook op een commerciële zender. Nu denk ik sowieso dat tv-kijken de komende 10 jaar drastisch gaat veranderen (meer individuele keuzes wat je wil zien en niet afhankelijk van het aanbod van zenders).

Welke dingen die nu gebeuren/populair zijn, heb jij aan zien komen (voordat de massa dat zag)?

Dat Facebook stom is

Welke tandpasta gebruik je?
Ik gebruik parodontax. Sinds ik dat gebruik geen last meer van mijn tandvlees. (maak toch geen reclame he )

Als je zin hebt in ieder lekkers, waar trakteer je jezelf dan wel eens op?
Sushi/terriyaki.

Wat is jw favoriete dier?
hond

vier je sinterklaas dit jaar?
Nee. Vier het nooit.

Waar heb je op dit moment last van?
Verkoudheid. En een rare pijnlijke plek in mijn schouder.

Welk merk kleding zou je nooit dragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven