Mode & Beauty alle pijlers

welke winterlaarzen?

17-11-2013 10:07 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik wil mooie, maar vooral warme winterlaarzen kopen. Alleen vraag ik me af hoe de prijs-kwaliteitervaringen van diverse merken zijn.

Ik vind Dubarry's mooi, maar ook die van de ANWB. En ik ben verliefd op de Shabbies met profielzool. Uggs vind ik afzichtelijk, maar ook daar zag ik nu laarzen met een profielzool. Moeilijk....

Ze zitten volgens mij allemaal lekker. Tot nu toe behalve de Uggs alles gepast.

Ervaringen? Hoe is de kwaliteit van verschillende laarzen? En in welke blijven mijn voeten warm?

Bedankt!
quote:Tickel schreef op 17 november 2013 @ 15:56:

Misschien even lezen voordat je Ugg(s) aanschaft

http://www.piepvandaag.nl ... van-australische-schapen/Even waarschuwen voor de beelden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Tickel schreef op 17 november 2013 @ 15:56:

Misschien even lezen voordat je Ugg(s) aanschaft

http://www.piepvandaag.nl ... van-australische-schapen/

Juist, ik kan werkelijk niet begrijpen dat mensen nog Uggs kopen.

Maar goed, die eten waarschijnlijk ook vlees enzo, dus ik ben vast niet de beste graadmeter

Maar toch, brrr...

Ik heb trouwens heerlijke winterlaarzen van Clarks. Goed profiel, waterdicht en lopen heerlijk.

Voor sneeuw heb ik dan weer echte sneeuwlaarzen, niet zo charmant, maar wel praktisch.
quote:Nouschi schreef op 17 november 2013 @ 19:40:

[...]

Even waarschuwen voor de beelden Nu is het effect groter
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2013 @ 19:41:

[...]

Nu is het effect groter
Star : geen idee welke soort wol ze gebruiken, volgens mij verschillende soorten. Maar niet alle merino-schapen worden zo behandeld en ik heb dus nog nooit keihard bewijs gezien dat deze schapen gebruikt worden voor uggs van ugg australia.
Bij mij heeft het echt geholpen. Ik koop nooit meer uggs, hoe leuk ik ze ook vind.
Ja en?
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 19:49:

Star : geen idee welke soort wol ze gebruiken, volgens mij verschillende soorten. Maar niet alle merino-schapen worden zo behandeld en ik heb dus nog nooit keihard bewijs gezien dat deze schapen gebruikt worden voor uggs van ugg australia.Geloof wat je wil, ik geloof het niet. Merino schapen worden onderworpen aan mulesing. Ik geloof er niet zo in dat dit nou net niet gebeurt bij de schapen die voor Uggs gebruikt worden.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 19:49:

Star : geen idee welke soort wol ze gebruiken, volgens mij verschillende soorten. Maar niet alle merino-schapen worden zo behandeld en ik heb dus nog nooit keihard bewijs gezien dat deze schapen gebruikt worden voor uggs van ugg australia.

Mulesing gebeurt vooral bij Australische schapen, dus ik denk dat je er vanuit kan gaan dat juist Ugg Australia deze wol gebruikt hoor.

Die halen echt hun wol niet van de Texelse schapen als ze het om de hoek kunnen krijgen.
Ik heb deze: http://www.shepherd.nu/en/produkter/dam/outdoor/ model Mikaela. Zijn fijn!
Ik heb uggs kensington gehad maar vond ze verschrikkelijk lopen... Heb er iemand anders blij mee gemaakt en ik heb blackstones gekocht.

Goede profielzool eronder, mooi glad leer en gevoerd met mol. Het model is volgens mij EW66.... Zitten erg fijn en zijn super warm! Ik draag ze ook onder stoer jurkje/rokje!
Gelukkig vind ik Uggs spuuglelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 17 november 2013 @ 19:20:

Vergeefse moeite Tickel. De enige die luistert is Summerdance

maar wel waar

Ik kan in de winter niet zonder mijn Dubarry's

Strand, bos, hei, bagger..lappie erover en ze zijn weer als nieuw
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb Mukluks van Fitflop. De heerlijkste schoenen die ik ooit gedragen heb, en nooit meer koude voeten.
quote:snoopylynn schreef op 17 november 2013 @ 19:49:

Bij mij heeft het echt geholpen. Ik koop nooit meer uggs, hoe leuk ik ze ook vind.Hey Star...ik ben niet meer alleen!!
quote:Poppendijn schreef op 17 november 2013 @ 20:25:

en ik heb blackstones gekocht.

Goede profielzool eronder, mooi glad leer en gevoerd met mol. Het model is volgens mij EW66....Aah, dat is pas zielig!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 17 november 2013 @ 21:31:

[...]

Aah, dat is pas zielig!!!
Ik zag het net ook... Lekker hoor een molletje in mijn schoen...

Is natuurlijk wol. Forum mobiel en weet niet hoe ik het aan moet passen?!
Soleil : uggs van ugg australia komen niet uit australie.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 21:51:

Soleil : uggs van ugg australia komen niet uit australie.Ook best apart eigenlijk
Inmiddels heb ik outdoorlaarzen van Horka besteld. Had ik vroeger van die winterrijlaarzen van, heerlijk warm. Nu heb ik de highlander laars besteld. Voor het praktische. Voor het mooie wacht ik even op de bonus van de baas, dan ga ik echt voor de shabbies 201290.

http://www.hetruiterhoekj ... &cPath=9&products_id=1347

Deze dus.
Male : eigenlijk wel ja vroeger werden ze wel daar gemaakt en in nieuw Zeeland. Tegenwoordig komt alles uit China.
Nu zie ik de sheperds van roodpaars... Als de highlander niet lekker zit ga ik daar serieus over nadenken...

Besluiteloos ben ik vandaag....

Goed, eerst die highlanders passen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 22:08:

Male : eigenlijk wel ja vroeger werden ze wel daar gemaakt en in nieuw Zeeland. Tegenwoordig komt alles uit China.Maar daar fokken ze geen schapen zelf. Dus hoe doen ze het dan met de wol? Ik lees op de Facebook pagina van Ugg australia wel dat ze er tegen zijn, maar ook niet expliciet dat het niet gebeurd.
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 november 2013 @ 19:24:

-teuntje- warm zijn ze zeker behalve als je er al met koude voeten in gaat, dan blijven ze heel lang koud. En ik zou ze idd lekker in die zak doen haha!

Tickel : ik heb nog steeds nooit hard bewijs gezien dat dit ook gebeurt bij de uggs van ugg australia. Uggs heb je van zoveel merken namelijk.Denk je echt dat Peta er geen verstand van heeft?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:snoopylynn schreef op 17 november 2013 @ 19:49:

Bij mij heeft het echt geholpen. Ik koop nooit meer uggs, hoe leuk ik ze ook vind.voor mij hetzelfde, nóóit meer !! (bovendien zijn t waardeloze laarzen voor als t flink regent: heel erg natte voeten ondanks inspuiten )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven