Rare combinaties met eten?!

18-10-2013 11:58 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, wat vind jij nou heel erg lekker en andere buitenstaanders verafschuwen het dat jij dat lekker vind? Bijvoorbeeld; chocolade pasta met een plakje kaas?! Of eeeehh.. ja vul het zelf maar in! Gaarne met met recept, ik ben wel zo'n lekkerbek om "gekke" dingen uit te proberen, niks is gek hier en laat elkaar in de waarde!
quote:blueeyes*3 schreef op 04 november 2013 @ 23:32:

Pannekoek met uitgebakken spek en appel

Havermout met witte chocoladesiroop en cranberries

Chocola met zout

Zoute popcorn bij de thee (die ik met suiker drink, iig zwarte thee)

Witte chocola met noten en zeezout

Pasta of krieltjes in de soepstuk voor stuk niks raars aan. Allemaal gangbaar voedsel.
Wij aten vroeger nog wel eens een gerecht dat we 'Indische sla' noemden. Combinatie van sla(koud), worteltjes en doperwtjes (warm), gebakken aardappeltjes (warm), kleine gehaktballetjes (warm), komkommer en tomaat (koud), jus (warm) en naturel slasaus (koud). Dat allemaal tegelijk op je bord, doorroeren en opeten. En lekker dat we dat vonden!

Ohja en we eten standaard een kaassoufflé bij de andijviestamppot.
kaas met appelstroop (Maastrichter fruitstroop het liefst)

naturelchips in mosterd gedipt

patat met mayo en mosterd
Met stip op 1: Vers wit lampionnenbrood met naturel wokkels. De boterham besmeren met mayonaise en curry. Heerlijk!

Verder besmeer ik eierkoek graag met pindakaas en ontbijtkoek ook. Een krentenbol/krentenbrood met pindakaas: heerlijk! En bij bapao vind ik mayonaise ook heel lekker eigenlijk.

Een kroket uithollen en er friet in doen doe ik soms ook. En boterham met pindakaas en aardbeienjam inderdaad is ook lekker. Als kind vond ik de combi pindakaas en chocoladepasta heel lekker. Maar goed, toen at ik ook boterhamworst met mayonaise op brood.

Wat ik ook lekker vind is witbrood aan de buitenkant besmeren met boter en dan in de tosti-ijzer doen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo raar.
En niet te vergeten: een verse lampionnenboterham met alleen mayonaise! Yum
Dat brood is inderdaad heel lekker! Maar dan met peper american file van de c1000 mmm
quote:marissi3 schreef op maandag 18 november 2013 08:53 Dat brood is inderdaad heel lekker! Maar dan met peper american file van de c1000 mmm(Ik ken de smiles nog niet zo goed merk ik via mobiel..)
Witte boterham met echte boter en paprikachips! Hmm, al een tijd niet op!
quote:ednaloy schreef op donderdag 21 november 2013 12:29 Witte boterham met echte boter en paprikachips! Hmm, al een tijd niet op!Getsie
Krentenbol met pindakaas. Heerlijk! Mijn familie gruwelt ervan.

Wat mijn opa wel eens at: na het bakken van spek het bakvet bewaren en laten stollen. Dat op brood smeren met een beetje suiker.
Ik vind pannenkoeken met kaas en suiker heel lekker. Ik vind het zelf eigenlijk niet zo raar, maar iedereen met wie ik wel eens pannenkoeken heb gegeten vond het een smerig idee ;)
Niet alles gelezen, maar wij aten vroeger macaroni ham/kaas op een witte boterham.

heerlijk! (en mijn man vind het raar!?)
Gewoon "kale" macaroni met ketjap.
Ik vind het zo lekker om boterhammen de drennnnken in whiskey-coctailsaus. En dan de echte merk-saus!
Mijn vriend eet altijd krentebol met boter, hagelslag en kaas tegelijk... brrrrr..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven