Mode & Beauty alle pijlers

Droog haar met klitten help.

17-11-2013 23:24 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb de laatste tijd sinds dat het buiten kouder word droog haar en veel klitten er in. Het pluist ook helemaal als 't na het wassen opgedroogd is. Hopeloos ben ik ermee. Ik krijg ze s ochtends bijna niet uit elkaar met een borstel of kam.

Wie weet wat ik er het beste tegen kan doen?

Dankjewell voor reacties alvast
Haarmasker, 2x per week. Spul bij de kapper halen, probleem opgelost.
quote:Jarek03 schreef op 17 november 2013 @ 23:26:

Haarmasker, 2x per week. Spul bij de kapper halen, probleem opgelost.Welk spul en is het duur? Elke kapper smeert je weer wat anders aan...
schwarzkoppf, anti-klit conditioner. sinds ikdat heb ontdekt gebruik ik niks anders meer
Ieder shampoomerk heeft wel iets tegen pluizig haar.
verba volant, scripta manent.
Palmolive antiklit. Top! En ik heb lang haar met een slag.
Thanks ik zal het eens proberen!
Je kan na het wassen bio silk in je haar doen en twee keer in de week nog een kokos vat masker doen.
Ik ben heel blij met Andrelon Oil & Care. Shampoo, conditioner, en (vooral) de anti klit spray. De olie trekt in je haar. Het wordt er dus niet vettig van, maar wel zacht en glanzend.
Ik moet helemaal niks!
genoeg haarmaskers en antiklit / antipluis te koop

van eigen merk bij kruidvat tot dure merken
Voor het wassen alvast kammen en een leave in conditioner gebruiken.
Goedkope cremespoeling gebruiken. Wanneer je haar droog is nog een paar druppels cremespoeling door je haar kneden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik borstel het altijd onder de douche als mijn conditioner erin zit.

Bij achteraf kammen doe ik dat met een spray van gliss kuhr.

Tussendoor lekker verzorgen met goede maskers.
Oh ja, toen mijn haar nog veel langer was, deed ik wassen/drogen en als ik dan ging slapen deed ik er een vlecht in, dan kan het allemaal niet in de knoop gaan.
Als je geen dure kappersproducten wilt, dan raad ik je Hegron Hair Serum van de Action aan. Superspul! Ik gebruik het bij mijn dochter en bij mijn paard Ik gebruik het alleen tegen de klitten, maar op de verpakking staat dat het ook pluizig, dwars en springerig haar in bedwang houdt. Of dat zo is weet ik niet, maar tegen klitten werkt het als een tierelier! Het is heel zuinig in gebruik en kost maar 3 euro. Je moet wel opletten dat je niet teveel gebruikt, dan kan je haar vet worden. Ik gebruik het bij mijn dochter niet bij de haaraanzet, maar alleen één pompje door haar losse lange haren. De klitten vliegen er uit en het wordt heerlijk zacht!
Mijn kapper zegt dat juist van conditioner je haar pluizig wordt. Olie moet je gebruiken.

Ik heb deze:

die doe ik in mijn haar vóór het wassen

en dan na het wassen en voor het föhnen doe ik de verstuiver variant er nog op

en geen conditioner dus. En ik heb onwijs lang haar, wat veel beter zit nu ik dit gebruik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb die Syoss spulletjes gekocht toen ze zwaar in de aanbieding waren bij de Kruidvat, 2 flessen voor 6 euro was het toen. Voor die prijs kun je het best eens proberen toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Probeer Agadir Argan Oil shampoo en conditioner. Ik bestel het bij www.hairmoso.nl

Daarnaast krijg je meestal samples mee bij je bestellen, ik had een olie en maskertje gekregen van hetzelfde merk. Zooo chill en mijn haar ziet er gezonder uit. Je moet het gewoon volhouden.

Ik heb nog een kortingscode van 5 euro, laat me maar weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven