Droog haar met klitten help.
zondag 17 november 2013 om 23:24
Hallo!
Ik heb de laatste tijd sinds dat het buiten kouder word droog haar en veel klitten er in. Het pluist ook helemaal als 't na het wassen opgedroogd is. Hopeloos ben ik ermee. Ik krijg ze s ochtends bijna niet uit elkaar met een borstel of kam.
Wie weet wat ik er het beste tegen kan doen?
Dankjewell voor reacties alvast
Ik heb de laatste tijd sinds dat het buiten kouder word droog haar en veel klitten er in. Het pluist ook helemaal als 't na het wassen opgedroogd is. Hopeloos ben ik ermee. Ik krijg ze s ochtends bijna niet uit elkaar met een borstel of kam.
Wie weet wat ik er het beste tegen kan doen?
Dankjewell voor reacties alvast
maandag 18 november 2013 om 10:10
Als je geen dure kappersproducten wilt, dan raad ik je Hegron Hair Serum van de Action aan. Superspul! Ik gebruik het bij mijn dochter en bij mijn paard Ik gebruik het alleen tegen de klitten, maar op de verpakking staat dat het ook pluizig, dwars en springerig haar in bedwang houdt. Of dat zo is weet ik niet, maar tegen klitten werkt het als een tierelier! Het is heel zuinig in gebruik en kost maar 3 euro. Je moet wel opletten dat je niet teveel gebruikt, dan kan je haar vet worden. Ik gebruik het bij mijn dochter niet bij de haaraanzet, maar alleen één pompje door haar losse lange haren. De klitten vliegen er uit en het wordt heerlijk zacht!
maandag 18 november 2013 om 10:18
Mijn kapper zegt dat juist van conditioner je haar pluizig wordt. Olie moet je gebruiken.
Ik heb deze:
die doe ik in mijn haar vóór het wassen
en dan na het wassen en voor het föhnen doe ik de verstuiver variant er nog op
en geen conditioner dus. En ik heb onwijs lang haar, wat veel beter zit nu ik dit gebruik.
Ik heb deze:
die doe ik in mijn haar vóór het wassen
en dan na het wassen en voor het föhnen doe ik de verstuiver variant er nog op
en geen conditioner dus. En ik heb onwijs lang haar, wat veel beter zit nu ik dit gebruik.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 19 november 2013 om 14:50
Probeer Agadir Argan Oil shampoo en conditioner. Ik bestel het bij www.hairmoso.nl
Daarnaast krijg je meestal samples mee bij je bestellen, ik had een olie en maskertje gekregen van hetzelfde merk. Zooo chill en mijn haar ziet er gezonder uit. Je moet het gewoon volhouden.
Ik heb nog een kortingscode van 5 euro, laat me maar weten.
Daarnaast krijg je meestal samples mee bij je bestellen, ik had een olie en maskertje gekregen van hetzelfde merk. Zooo chill en mijn haar ziet er gezonder uit. Je moet het gewoon volhouden.
Ik heb nog een kortingscode van 5 euro, laat me maar weten.