Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze rok?

18-11-2013 11:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan deze rok in de maand december, met iets zwarts erboven?

of is de rok te zomers?http://i1.ztat.net/large/M3/22/1B/01/K0 ... 03@1.1.jpg
Je plaatje doet het niet bij mij.
ojee nu weet ik niet hoe ik de afbeelding er goed op krijg.

http://www.zalando.nl/min ... ok-wit-m3221b01k-003.html
Nee is echt te zomers vind ik
Ja hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind hem oubollig. En het model wat de rok aan heeft, heeft geen kont dus ik zou er niet inpassen of hij zou openstaan van achteren.
Ik vind het te zomers. Icm zwart zie ik ook niet voor me, eerder met rood of crème/ beige.
Ja en?
Ik krijg er geen kerstgevoel bij, eerder een zomergevoel. Ik denk ook dat een combinatie met zwart niet echt mooi is.

Maar dat is mijn bescheiden mening, als jij die rok helemaal te gek vindt draag je hem toch met de feestdagen.
Vind m voor de zomer leuk, maar voor de winter niet.
Zolang jij het niet koud krijgt is het prima, toch?

Ik zou er zelf nooit in de winter mee gaan lopen, maar dat komt door mijn afkeer voor minirokken en een hoog koukleumgehalte
Veel te zomers vind ik.
Beetje een refo-rok en zeker niets voor kerst
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee, vind het een echte zomerrok en de combinatie met zwart ook niet mooi.
Kan best, met zwart strak coltruitje erop, zwarte panty en hoge rode laarzen.
Ik vind hem niet mooi en het is echt een zomerrok. Bovendien moet je wel echt een magere spriet zijn, wil hij een beetje staan, denk ik (maar misschien ben je dat ook wel).
Op zich kan een wit rokje wel in de winter, gecombineerd met een dikke legging/ panty/ maillot, alleen vind ik dit rokje door het patroon te zomers.

Denk je erover om hem te bestellen? Zo ja, heb je bij de beoordelingen gelezen dat het witte in het rokje eerder lichtgroen is?
Kan prima, vind ik.
Zou het zelf niet dragen maar ik vind ook niet dat het niet kan!
Ja hoor, juist leuk. Ik snap niet waarom je in de winter alleen maar winter-tinten zou mogen dragen. Dit grauwe weer kan wel een sprankje zomer gebruiken Het enige is dat ik hem echt te koud zou vinden. En dat ik een te dikke kont heb voor dat soort rokken.
Kan nog best. Met een legging en enkellaarsjes. Hemdje erop met n vestje of bolero of iets dergelijks
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Gewoon doen! Ik vind dat zo raar zomer en winterkleding... Ik draag in de winter ook vrolijke kleuren, ik heb een knalgele broek bijvoorbeeld. Ik doe echt niet mee aan somberheid en ineens al die warme tinten. Doe wat je leuk vindt.

De rok is verder niet mijn smaak, maar je kan hem gewoon dragen met een mooie maillot, laarsjes en iets warms erboven.
Ja vind ik kunnen hoor! Misschien combi met donker grijs.
Ik draag heel veel kleur in de winter, maar ik zou dit echt niet aantrekken, veel te flets voor de winter.
Het is een zomerrokje. Niet alleen door de kleur en print, maar ook door het stofje. Heb je de recensies gelezen? Zeker 1 à 2 maten groter nemen, mocht je 'm toch bestellen.
I am surrounded by morons
quote:calvijn1 schreef op 18 november 2013 @ 11:18:

Beetje een refo-rok en zeker niets voor kerst

Refo? Jij woont in dat kleine stukje biblebelt waar ze mini-rokken dragen?

Ik denk dat als je de juiste kleur panty/laarsjes/vestje kan vinden dat het wel kan. Maar niet alleen maar zwart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven